Autorii care vor publica "întrebări" cu temele de acasa de la liceu/universitate vor fi blocaţi definitiv.

Cum compania Orange mi-a aratat degetul

A scris Philopoemen, bărbat, 31-35 ani (19/06/2008 - 18:33)

Cum compania Orange mi-a aratat degetul

Mi-am luat primul telefon mobil (Motorola T180) când eram prin clasa a 8-a, deci cam 7 ani în urmă. Într-un chiosc de lângă liceu mi-am luat primul şi unicul număr Tempo. Eram foarte bucuros. Numărul nu era unul deosebit, uşor de memorat, dar puţin contează. Eu eram tânăr şi mobil :P

Unii prieteni erau la Moldcell alţii la Voxtel. Unii îşi schimbau numerele şi operatorii de 2-3 ori pe an. Eu - niciodată. Aşa cum am avut acel număr de telefon aşa şi-l am până acum. Cum am fost la Tempo aşa şi am rămas la el (Orange PrePay).

Treceau anii… apăreau promoţii şi la Voxtel şi la Moldcell, uneori la Moldcell erau mai bune. Dar puţin conta pentru mine, eu eram client fidel.

Iar acum trec la subiect…

Într-o frumoasă zi de vineri (13 iunie) de la 9:00 până la 14:00 am primit 3 mesaje promoţionale de la Orange, ceea ce a fost ultima picătură. În fiecare zi primesc de la Orange minim 2 SMS-uri cu spam de’a lor, ceea ce mă irită la nebunie.

Ca şi orice om normal (cel puţin cred că sunt normal) am telefonat la Serviciul Clienţi Orange (575757). Am aşteptat vreo 3 minute până s-a eliberat un operator. I-am explicat domnişoarei foarte calm situaţia, i-am explicat că sunt client fidel de circa 7 ani şi că vreau să înceteze SMS-urile promoţionale. Pare destul de simplu de realizat, nu? Nu chiar…

La început domnişoara de la Orange îmi spune că cică sunt la PrePay, iar ei pot să înceteze SPAM-ul numai pentru cei ce sunt la contract. “Puteţi trece la contract şi atunci mesajele vor înceta”. Eu i-am răspuns destul de simplu: “Dacă aş fi vrut să trec la contract, o făceam deja pe parcursul a celor 7 ani ce sunt cu compania Dstră. Mă aranjează PrePay”. Domnişoara puţin se blochează, nu ştie ce să-mi mai spună. Îmi spune că doar această soluţie există şi că mai mult nu pot face nimic. Eu am căscat puţin ochii şi-i spun: “Prietenii de la Moldcell nu primesc astfel de mesaje. Eu sunt atât de enervat pe acest SPAM încât sunt gata să renunţ la loialitatea mea faţă de Orange şi să trec la Moldcell, doar din cauza că-mi trimiteţi reclama pe care nici nu o citesc”.
Sunt rugat să aştept până se duce undeva ceva să întrebe, ok. Aştept circa 10 minute. Lumea din oficiu se uită straniu la mine.

Se întoarce domnişoara cu 2 soluţii de la care cât pe ce să-mi pierd graiul:

“Vă propunem prima soluţie: setaţi telefonul Dstră astfel încât la recepţionarea mesajelor SMS noi el să nu cânte ci doar să vibreze. Astfel el nu vă va deranja, iar mesajele le puteţi mai apoi şterge din listă fără să le citiţi.”

Încep să mă gândesc la originea mea, poate am căzut de pe lună, sau poate am fost crescut în pădure de urşi şi de lupi ca şi Mawgli. Cu greu am pronunţat “următoarea soluţie vă rog”.

“Vă place să primiţi şi să expediaţi mesaje textuale?”

*încă nu mi-am revenit după soluţia Nr.1, ascult mai departe*

“De ce vă întreb?… Noi putem să vă blocăm în întregime mesageria, însă în acest caz nu ve-ţi primi niciun SMS, nu doar cele de la Orange”

În acest moment mi-a venit în gând o expresie de’a lui Kramer din Seinfeld: “I must be at the nexus of the universe!”. Nu înţelegeam dacă visez sau chiar e realitate.

Am întrebat-o din nou pe domnişoara operator: “Să înţeleg că compania Dstră nu va face nimic pentru a mă păstra ca client? Fidelitatea nu are valoare?”. Răspunsul ei a fost: “Nu am spus aceasta. Am spus că din motive tehnice nu vă putem exclude din lista recipienţilor.

Am mulţumit-o pentru atenţia acordată, i-am urat o zi bună şi am închis.

Peste câteva minute am scris şi un e-mail la adresa orange@orange.md (adresa este indicată la ei pe site) şi am mai explicat o dată situaţia creată. Totuşi email-urile sunt mai oficiale. Scrisoarea a fost expediată vineri, 13 iunie la ora 14:52. Abia marţi (17 iunie) pe la 17:00 mi-a venit scrisoarea de confirmare “scrisoarea a fost deschisă”. Încă aştept răspuns.

De marţi am număr nou la Moldcell, până acum am primit 1 mesaj de “reîncărcaţi contul în decurs de 30 de zile”.

P.S. Stimaţi cititori, oare e normal ca o companie ca Orange să-şi trateze în aşa mod clienţii fideli? Comentaţi :)

Comentarii (19)

A scris kaktuss la 19/06/2008 - 18:46:33

shokat.....

A scris mary_ana la 19/06/2008 - 19:23:39

mdaaaaa solutii...
mai tare a fost solutia nr 1 - parca e mai practica si sigur nimanui nu-i da in cap.

S-au saturat si ei sa fie amabili, mai ales ca lumea pleaca in vacanta, iar ei trebuie sa stea prin oficiii.

A scris Redsnaker la 19/06/2008 - 19:34:33

eu am lucrat ka operator la Orange si credetima sunt multe de spus =)
to mary_ana, nu e de aia ka stau si lucreaza pursisimplu doar 20% de procente din apeluri pe zi sunt ku o intrebare logika...

kestia ka nu lau ajutat nu este jka nu a dorit operatorul ci kompania nusi dea interesul... operatorul raspunde doar ceea ce i se spune, imi pare rau p/u oamenii kare trebuiau ajutatzi dar nu am avut posibilitate!!!

A scris mary_ana la 19/06/2008 - 19:39:47

Pai tocmai de asta. Cand apare o intrebare logica trebuie sa se bucure si sa gaseasaca un raspuns logic.

A scris Andrew la 19/06/2008 - 19:42:56

Într-adevăr, cei de la Voxtel exagerează cu sms-urile lor prosteşti...
Nici la Eventis nu primesc niciun mesaj deranjator, doar de sărbători felicitări călduroase, şi mai anunţă din când în când minute gratuite... în rest tot frumos şi înfloritor...

A scris Daria la 20/06/2008 - 13:56:08

pe mine mă amuză mesajele lor promoţionale...
şi nu mă deranjează.
dar trebuiau să aibă şi la aceasta o soluţie...
pierd clienţii, şi e în defavoarea lor

A scris Redsnaker la 20/06/2008 - 14:21:01

to Daria, la ei se transfera mai multi klienti dekit pleaka + unde sa se duka klientii la alti operatori cei mai bine... e si normal ka nu au konkurentza si nu fak nimic

Un bărbat, 15-17 ani, a răspuns:20/06/2008 - 15:08:56

eu cind trimid la Unite un email cu o intrebare, ce crede-ti ca ei fac? A 2-a zi ma suna si i-mi explica ce ma intereseaza. Asta chiar e lucru bun.

A scris Adfreud la 20/06/2008 - 16:19:38

Orange are monopol pe piata si dicteaza regulile asa ca cine vrea sa isi pastreze numarul de ani, nare de ales...
Da cu sms-urile ultima vreme chiar au indesito(eu is la pachet)

A scris Elekktra la 20/06/2008 - 16:27:31

Eu optez pt Eventis....e avantajos....

A scris Iracika la 20/06/2008 - 18:15:05

BRAVO!!!Eu eram la abonament la Orange de aprope un an,shi la fel imi veneau mesaje multe,ma saturam de ele,plus la asta de multe ori erau probleme de retea.Saptamina asta pe 16 iunie am trecut si eu la Fantasy.Cind am plecat sa reziliez contractul,pai sa vezi cite propuneri si cita nebunie,voia unu sa ma convinga ca sa ramin la ei!Oricum eu nu am cedat.La Fantasy sunt foarte multumita!

A scris selena la 20/06/2008 - 21:19:20

Sunt destul de mulţumită de Orange. :P

A scris jiuliana la 21/06/2008 - 15:21:36

mie tot numi place Orage cu sms-urile lor la orce pas..eu niciodata nam fost la Orange :( si nici nu vreau,am observat ca nu fac deloc bonusuri pt clietii lor si mai ales ca tu Phil esti d 7 ani in retea,mda..

eu acuma astept sa vina iarna [hy hy,am mult d asteptat] ,inainte d Anul Nou o colega sia cumparat o noua cartela la Moldcell si tot cursul anului are bonusuri, si am mai auzit ca cartele cumparate in timpul sarbatorilor au in ele multe avantaje [bonusuri,minute gratis, bla bla la]..asa ca pt mine e mai eficient reteaua Moldcell...

sper sa nu mai fii "deranjat" cu sms :)) si acuma esti unul din noi!!! hy hy...bafta

A scris FRAERUL la 22/06/2008 - 15:38:19

Eu personal am 3 numere
Unite - foarte avantajos
Moldcell - avantajos
Orange - ... il pastrez pentru ca lam procurat in perioada craciunului si am lunar 30 minute + 20 sms gratis imi reincarc cu 10 lei ii utilizez pe ei si minutele gratis APOI IL ARUNC SUB BOXA KOMPULUI TIMP DE O LUNA PINA PRIMESC MINUTELE GRATIS

A scris Flacau la 24/06/2008 - 03:08:02

la Eventis sunt oferte interesante si chiar mai avantajoase decit la alti operatori , neajunsurile cele mari sunt ca nu au o acoperire mare si nu au multi oameni in retea , astfel 95 % din banii care-i pui pe cont ii cheltui in afara retelei

A scris vizimesek la 24/06/2008 - 18:57:48

cind eram la prepay imi veneau si mie sms-uri cu spam, dar de cind am trecut la retea sunt foarte multumita si nu-mi vine nici un mesaj, decit cele de felicitare de sarbatori si atunci cind trebuie sa achit factura. Apropo retelele corporative sunt chiar foarte avantajoase. De ex urmatoarea oferta> platesti $6 pe luna si vb nelimitat. In genere nu m-am gindit sa ma trasfer la moldcell, unii zic ca fantasy chiar e bun, dar mie pina cimd imi place foarte mult la orange:)

A scris Leila la 25/06/2008 - 20:47:32

Mie imi vin cele mai multe sms-uri de la Orange tocmai atunci cind ma cert cu iubitul si astept cu nerabdare sa-mi scrie/sune :)))
Mitica,intotdeauna am stiut ca esti aproape geniu:)

A scris shefu13 la 10/01/2009 - 19:42:05

orange ii rht.
fantasy de la Moldcell ii cel mai tare pachet de pe piata.

A scris MiLLioner la 10/01/2009 - 19:50:29

Sunt prost ca noaptea....asa ca am optat pentru ^Fantasy^ :))

Pentru a lăsa comentarii este nevoie să te autentifici. Nu ai cont? Deschide unul!