Autorii care vor publica "intrebari" cu temele de acasa de la liceu/universitate, etc. se vor trezi cu conturile blocate definitiv.

De rerum naturae feminae (sau cherchez l’infame)

A scris Slick, bărbat, 60+ ani (04/10/2009 - 14:40)

Suspectez că am ales tema asta mai mult din cauza şuturilor în cur primite, în trecut, de la diverse domnişoare pe care am făcut greşeala să le plac mai mult decît era dezirabil. Pentru ele. Băiat finuţ, am crezut că nu le înţeleg suficient pentru a merita să fim împreună. De-a lungul tuturor acestor tribulaţii romantice, m-am întrebat mereu un lucru: ce vreţi voi, femeile? Răspunsul imediat ar fi că nici voi nu ştiţi. Dar hai să abordăm problema puţin mai ştiinţific.

Conform unui studiu pe care l-am citit eu, pentru majoritatea femeilor bărbatul ideal este, aparent, cam aşa: 1) le tratează frumos, 2) le face să se simtă confortabil cu ele însele, 3) îi pasă de fericirea şi bunăstarea lor, 4) este atent şi generos, 5) este dispus să se angajeze într-o relaţie serioasă, 6) e cinstit şi de încredere, 7) este dispus să coopereze, să ajungă la compromisuri şi să comunice, 8) este capabil să exprime şi să accepte afecţiunea, 9) le respectă independenţa, dar şi vulnerabilitatea şi 10) le susţine în loc să intre în competiţie cu ele.


Băăăi, mincinoaselor!

Hai să traduc şi pentru băieţii mai naivi: 1) are bani, 2) are bani, 3) are bani, 4) are bani, 5) este de acord să-i cheltuie doar cu ele, 6) pe bune! 7) le dă dreptate, 8) preferă să vadă Out of Africa în loc de finala UEFA, 9) e de acord ca ele să plece „cu fetele“ la disco, dar nu le lasă singure pentru un poker cu prietenii şi 10) le dă ÎNTOTDEAUNA dreptate. Într-un cuvînt, ipocrizie. De la machiaj pînă la simularea orgasmului. Şi asta nu se opreşte aici.

Cîte palme (morale sau propriu-zise) aţi dat iubitului pentru că a întors capul după o tipă pe stradă? Şi doar e normal să te pleci în faţa frumuseţilor naturii, nu? Pe cînd dacă voi vă uitaţi după fundul unui bărbat (da, băieţi, chiar dacă nu aţi remarcat, se întîmplă, le plac tipii cu „personalitate“), nici măcar nu mai ştim dacă nu vă uitaţi cumva la mărimea portofelului. Cît despre palme, morale sau nu, nici nu poate fi vorba, că intrăm la violenţă conjugală. Dar staţi aşa, că tocmai mi-am adus aminte: ce satisfacţie perversă obţineţi din a ne reproşa, la fiecare măruntă greşeală, şi faza aia de acum doi ani de zile, cînd am întîrziat o oră fiindcă aveam pană pe spate şi aţi intrat singure la Spărgătorul de nuci? Vă sună familiar non bis in idem2? Normal că nu prea, la ora de latină eraţi prea ocupate să vă refaceţi machiajul, că se uita tipul din colţ, ăla cu Kawasaki-ul nou parcat pe locul directorului liceului.

Pe de altă parte, hai să presupunem că ce spuneţi voi acolo e adevărat. Ştiţi unde găsiţi toate calităţile de mai sus? La bărbaţii ăia care ajung nu în patul vostru, ci în sufragerie. Aşa-zişii nice guys. Sînt sufletele alea pierdute care trebuie să vă asculte lamentările, de fiecare dată cînd motociclistul cu care vă culcaţi în săptămîna respectivă v-a dat papucii. Şi de cîte ori tipii de treabă încearcă ceva mai mult, le reproşaţi că nu se gîndesc decît la sex. Aşa şi este. Pentru că singura chestie care se întîmplă într-o relaţie de cuplu şi nu se întîmplă într-o prietenie, singura diferenţă esenţială între genul de relaţie pe care voi spuneţi că o căutaţi şi relaţiile „de prietenie“ cu tipii de treabă este sexul. Ştiu, pentru că am trecut şi eu prin asta.

Fiţi sincere: de cîte ori nu s-a întîmplat să interacţionaţi cu un tip, să ajungă să vă placă, să vă spună asta şi să îi serviţi celebrele cuvinte „N-aş vrea să stric prietenia dintre noi“? Fetelor, să vă spun un secret, pe care ar trebui să-l ştiţi deja, că toate v-aţi uitat la When Harry Met Sally (ee, hai-hai, că unele l-aţi văzut de cîteva ori, îl ştiţi sigur, ăla cu Meg Ryan, din care aţi învăţat cum sesimulează orgasmul în restaurante): dacă petrecem ceva timp cu voi, este dintr-un singur motiv, şi anume sexul. Şi să n-aud că „am o grămadă de prieteni care nu vor să se culce cumine“. N-aveţi. Cu excepţia a două cazuri: 1) tipul are o iubită mai faină (asta e, nu puteţi fi toate Cathy Zeta-Jones) sau 2) e homosexual. Nu mă credeţi? Faceţi proba. Luaţi-l pe prietenul ăla, care nu respectă criteriile de mai sus, duceţi-l acasă şi ieşiţi goale din baie, cerîndu-i o noapte de sex. Îl şi aud: „Scuze, honey, dar nu vreau să afectez frumoasa relaţie dintre noi cu aceste complicaţii sexuale“. S-a înţeles, fetele? Deci, mai uşurel cu prietenia, da? Pentru că nu simţim pornirea să ne aplecăm prietenii peste masa din bucătărie şi să îi regulăm pînă la loc comanda...

Iar în încheiere, cîteva reguli care să vă facă şi vouă, dar mai ales nouă, viaţa mai uşoară: Nu mai interpretaţi tot ce spunem, căutînd înţelesuri ascunse. Noi nu facem din astea. Şi e enervant la culme. Renunţaţi la sadismul de a ne face să aşteptăm pentru că nu v-aţi terminat machiajul. „La 7“ înseamnă „la 7“. Nu 7,15, nu 7,30 şi, cu siguranţă, nu 8. Dacă vreţi sinceritate, nu mai întrebaţi „crezi că este mai frumoasă ca mine?“. Unele sînt. Noi nu întrebăm „crezi că o are mai mare?“. Că doar nu sîntem proşti. Nu mai probaţi zece rochii înainte de o întîlnire. Chiar nu ne pasă. Dacă ieşim împreună, înseamnă deja că singura chestie care ne interesează la rochia respectivă este cum se scoate. Aa, şi era să uit: Take me to bed or lose me forever, bitches!

:))

Comentarii (41)

A scris IsNebuna la 06/10/2009 - 09:03:09

nu si normal ca doar un roman ar putea scrie asta...ii cunosc destul de bine =)))))) masculi dezamagiti si obsedati:D

A scris IanaTonidze la 06/10/2009 - 10:34:40

Da, romanii pot multe; lor le place sa exagereze, sau sa denatureze...

A scris IsNebuna la 06/10/2009 - 10:35:55

ei pur si simplu sunt nesatisfacuti:)) romancele lor nu mai sunt bune probabil:))

A scris IanaTonidze la 06/10/2009 - 10:41:09

Ei, da ! Toate femeile sint bune, doar ca ei nu stiu cum sa le abordeze...De fapt am alta senzatie - ca ei sint asa de denaturati, ca nu mai stiu ce sa nascoceasca.

A scris Slick la 06/10/2009 - 10:51:03

Fetelor,haideti sa nu cadem in patima generalizarilor si sa etichetam o natiune intrega de barbati ca si "denaturati, nesatisfacuti" si mai stiu-io-cum ...

recunoasteti ca are dreptate omu' ...:D


e o gluma, textul de mai sus;

cat priveste limbajul piperat,pentru mine, e principala atractie (...) (cine ma cunoaste indeajuns de bine, stiu ca sunt ohotnic dupa asa texte) ...da-ti-mi cat incape ...:)

A scris Support la 06/10/2009 - 11:21:29

In mare parte si drept generalizare sunt intru totul deacord cu acest articol !
Exista si exceptii ,dar e si normal sa existe ...

O femeie a răspuns:06/10/2009 - 11:32:44

Am impresia ca ai nevoie de un sex nebun Slick si atit, nu de atitea cuvinte din acest articol.

A scris paindrops la 06/10/2009 - 11:44:25

Un articol care generalizeaza, dar... are dreptate in unele aspecte.

Nesimtirea nu are gen!

A scris lost_translation la 06/10/2009 - 12:00:08

Articolul e despre femei sau tirfe? mereu confund aceste notiuni...


A scris IanaTonidze la 06/10/2009 - 12:09:36

Depinde de ce vrei sa vezi, lost translation.

A scris ceresta la 06/10/2009 - 12:18:33

Iana, ai spus-o atit de bine. +1000000

A scris mademoiselle_Blu la 06/10/2009 - 13:43:46

textul e o gluma?

aa . ok
cand ne vei spune ceva serios , ne anuntsi

A scris Biannca la 06/10/2009 - 13:44:23

Cica, un om este destept cu adevarat daca stie sa raspunda la toate intrebarile unui copil de cinci anisori. Departe de mine gandul asta...totusi, ala mic si rosu de pe umarul meu stang, dracusorul transformat acum in copil, ma intreaba:

''Bia, de ce mint oamenii?''
''Pentru ca le e frica sa nu ii iubesti asa cum sunt, si atunci mint ca sa ai impresia ca ii iubesti..''

''Dar cum sunt ei, si de ce sa nu ii iubesti asa?''
''Sunt simpli, oamenii sunt precum copiii, toti oamenii sunt ca tine, diferenta e ca tu nu minti.''

''Adica oamenii sunt copii care mint?''
''Oamenii sunt copiii carora le este frica..''

''Si atunci, copiii, ce sunt?''
''Copii sunt ceea ce viseaza fiecare om sa fie!''

''Nu inteleg... oamenii mari vor sa fie din nou copii?''
"Unii sunt deja copii, sau gandesc precum copiii..."

N-am reusit sa raspund la intrebarile unui dracusor de copil de cinci ani...dar nu mi-a fost frica sa incerc...La intrebarile de mai sus pare si mai greu.....ce copil sunt!

A scris IanaTonidze la 06/10/2009 - 14:05:08

Ai perfecta dreptate, Biannca. Noi pe astea mari nu-i intelegem, dar pe astea mici si mai putin. Paradoxal, dar asa este.

A scris Slick la 06/10/2009 - 14:36:25

Va rog mult, nu-mi poluati tema cu offtop.Comentati strict la topic.

Multumesc.

A scris Di.ON la 06/10/2009 - 14:42:05

Femei - ipocrite . Barbati - frustrati de femeile ipocrite, femeile ipocrite ca sa poata cumva sa faca fata barbatilor frustrati....samd

Mi place cum e scris articolul. Cit despre subiect...se amuza omul, ca cel care arunca rosii stricate in gradina la vecina ca ea sa-l Observe. Nu cred ca e atit de jalnic precum vrea sa para, dar fara o gluma cu piper nu mai e asa vesel traiul ;)

Enjoy the Life...You don't know how long You can enjoy it !!!!!

A scris lutakiluki la 06/10/2009 - 15:59:52

Take me to bed or lose me forever, bitches! =))
iaca asta o rupt :))
un pic cam radical omu si cam exagerat,dar in schimb vesel si sincer , ceea ce nu inseamna ca's de acord cu punctul lui de vedere,dar nici ca-s in total dezacord
pff..ca fetele is materialiste majoritatea,nu pot zice nu..dar daca e sa analizezi mai profund aceasta chestie,iti dai seama ca asta vine de demult si e o chestie care e "bagata" in subconstient inca din cele mai vechi secole:ca femeia sta acasa si are grija de copii si se ocupa de restu obligatiilor casnice,iar barbatu sustine material familia!
asta e un stereotip care-l au foarte si foarte multi "masculi" si "femele",zic anume "masculi" si "femele" dar nu "barbati si "femei" fiindca nu respect si dispretuiesc asa gandire!
femeile (majoritatea) inca n-au ajuns la concluzia ca ele singure pot face bani si sa se intretina material fara ajutorul barbatilor,asta e marea problema!
mai este insa aici o discriminare:este o statistica ce zice ca barbatii primesc salarii mai mari decat femeile>>cat pot sa detest aceasta chestie!>:P
ok,dar mai sunt afara de astea si alte motive:lipsa de ambitie,lipsa de dorinta de a te auto-realiza pe plan profesional,LENEA,PROSTIA..si ar mai fi cateva pe care la sigur le-am omis;)

ps:mi se pare mie sau ultimu timp masculii de pe opinii.md isi dau prea multe aere de superioritate asupra femeilor or it´s just my imagination?!

pss:sorry pt haosu de idei,obisnuiti-va,asta-s eu:D

A scris ceresta la 06/10/2009 - 16:35:09

Parerea mea, e ca una din greseli care des face omul: e sa judece, sa critice, sa judece femeia la general, barbatul, sexul, prostituatele, comentariile, etc, sa critice persoana care a scris un comentariu si cuiva nu i-a placut, nu a cazut de acord, are alta parere, etc.
Prostituatele: nu sunt de acord cu profesia lor - PUNCT.
Femeile care cauta barbati bogati, cu bani, etc - nu sunt de acord cu principiile lor - PUNCT.
Ce a scris autorul articolului: a caracterizat o mica categorie, din care fac parte sper eu un numar cit mai mic de femei.

Sunt de acord ca uneori e cam greu sa ne intelegi, dar asta nu e atit de strashnic sper eu, doar suntem femei. :)
Imi place cum AleXus mai inainte scria la sfisit de comentariu: Pace.

A scris leona la 06/10/2009 - 18:41:52

Este un punct de vedere obsesiv, disperat şi pornit dintr-o profundă dezamăgire de viaţă... cel puţin aşa pare. Nu contestă nimeni că bărbaţii vor sex, doar că în căutarea lui tare îşi mai pierd minţile sărmanii şi nu ar fi o problemă dacă nu ar susţine cu atâta înverşunare că le au întregi... =))

Sunt atâtea chestii în acest articol de care aş fi putut să mă leg şi să comentez... şi să încerc să scot partea care încurcă firului literar, dar... la ce bun? Omul probabil nu a avut o partidă de sex de n ani şi acum se uită la fiecare femeie ca la un obiect sexual, ce i-ar mai păsa lui acum de nişte vorbe pe care le va concepe drept apărare şi argumentare din partea unei femei care mai crede încă că nu toţi bărbaţii sunt la fel de tare văduviţi în necesităţile vitale şi asta le dă prioritatea de a admite şi relaţii normale cu femeile.

Autoru', nu vorbi şi despre cei care nu au aceeaşi problemă ca şi tine, vorbeşte doar în numele tău, bine? Hai, nu te supăra, ai să găseşti şi tu o fată să te accepte...

:))

A scris Slick la 06/10/2009 - 19:18:31

Leona,

foarte interesanta caracterizare.Se vede ca e din suflet, mult gandita, traita si de-a dreptul exploziva.

Spune-mi ce stii despre fenomenul proiectiei???stii poate ca, de fapt,cand ii criticam pe altii ne auto-caracterizam, si uram la altii propriile defecte, minus-uri,etc???

Sunt sigur ca tu nu ai criticat, doar ti-ai spus parerea,asa-i???

:)

p.s.:sa stii ca e tullburator sa vad o femeie la varsta ta sa dea dovada de atata venin si ura ...sper ca totul e in regula in viata ta...sincer ...

sper ca nu ai deficit de fericire???

A scris Grffits_Griffi la 06/10/2009 - 19:25:54

Mah, da nici eu n-am stiut ca sintem atit de materialiste. =)
A avut probabil baiatul citeva experiente neplacute..si...l-au marcat pe viata...cine stie.
Off, speranta moare ultima.

A scris ceresta la 06/10/2009 - 19:26:00

Slick, cind am citit articolul, mi s-a creat impresia ca si tu ai ce ai cu fetele, de le caracterizezi nu atit de pozitiv.
De obicei, ce dai aceea primesti. Articolul este scris intr-un mod negativ, acuzator, de aceea presupun ca poate primi comentarii la fel de acest gen.
Incearca sa nu dai atita atentie femeilor din aceasta categorie, si ele vor disparea din viata ta.

O femeie a răspuns:06/10/2009 - 19:30:06

mie chiar mi a placut articolul:P
Pupici slick! esti mereu adorabil!

A scris Slick la 06/10/2009 - 19:33:22

ceresta,

da' nu sunt io autorul articolului, e clar indicata sursa in subsol.

Am explicat de ce am postat articolul, intr-un comment anterior.Imi place felul picant cum se exprima autorul, dar asta inca nu inseamna ca ii impartasesc viziunile.

Io inteleg ca e greu sa treci peste tentatia de a face impresii despre cel ce a postat articolul bazate pe "impresii", dar sper ca sunteti indeajuns de intelepte si sa nu faceti greseala asta.

Haideti sa pastram distanta cuvenita si sa ne tratam cu respect.


Si mai rog un lucru.Abtineti-va de la a da sfaturi necerute.Satisfaceti-va dorul de a fi mai bun decat cineva in alta parte.

Multumesc!

A scris Kleopatra la 06/10/2009 - 19:52:35

Cel care a ascris articolul evident este un idiot şi evident a ieşit doar cu idioate (eu cred din tot sufltetul că nu tu Slick eşti autorul).
Ceea ce a citit el prin cărţi (nu ştiu de cum a putut să tragă aşa concluzii minunate),este chiar adevărat,numai că o femeie care ştie ce vrea, un astfel de bărbat îşi doreşte,dar cea care umblă după ţoale,machaje şi numai fundul ei contează sigur că va dori bani,bani .bani şi sex,sex,sex.
Săracul ,mie pe bune tare mi-e jăle de aşa specii,da rău.
Şi încă ceva,femeia va dori ceea cea îi oferi,că doar voi la primele întîlniri vă lăudaţi cu potrofelul ca să daţi bine,da cine dracu vă rogă să o cadorisiţi şi răscadorisiţi de la bun început???Aşa vă trebuie,să vă dorească doar pentru bani,că altfel nu aveţi nicio importanţă.Parcă îl şi văd pe unul acum cât de şocat era că nu vroiam nimic,nici măcar o îngheţată,şocul a fost atât de mare încât a exclamat cu ochii bulbucaţi ca la melc "Cum,nici măcar o îngheţată nu vrei de la mine,nu se poate ,nu te cred,eu ţi-o plătesc" :)).Du-te băi...Îmi venea să îi zic,parcă nu pot să îmi cumpăr o îngheţată :)).
Aşa că dragilor,prezentaţi-vă şi fiţi voi înşivă,nu căutaţi pe dracu!
Da faptul că femeile pălmuiesc bărbatul că se uită după alta,numai proastele fac aşa ceva.În primul rând un bărbat deştept se va uita după alta când e alăuri cu prietena lui în aşa fel încât să nu o facă să se simtă ca o oaie lângă el,dar în al doilea rând,femeia singură îi va arăta păpuşica care vine în întâmpinarea lor ca bărbatul să îşi clătească destul ochii fără să mai înmtoarcă şi capul.Idioţi îs ăia care comentează când sunt de mână cu prietena(ce balcoane are ,sau chestii de genul),da e normal să se uite că deh,aşa l-a creat natura şi femeia ar trebui să se îngrijoreze când el nu se uită după femei,dar nu când se uită.
Scuzaţi,mai adaug (dacă va fi cazul după ce citesc comentariile).


P.S.Da,da fetelor,eu chiar tot am vrut să evidenţiez că NUMAI un român putea să scrie aşa,să împopotoneze de mama focului,Ce să facem,la ei îs mai multe piţipoance de la o vreme :))

A scris IsNebuna la 06/10/2009 - 19:58:08

your life sucks :)))

A scris Slick la 06/10/2009 - 20:09:34

Kleo,

stii ce ma multumeste cel mai mult la toata situatia creata? ca anume la asa "articole" poti vedea din ce material e facut fiecare:cineva din rahat cu pene, cineva e sarpe cu ochelari, cineva e o papadie cu spini ...

dar toti fara exceptie vor sa se simta importanti, mai buni decat cineva ...numai ca unii o fac cu tact si inteligent, subtil, iar altii, sufletele marunte,meschine, fara prea multa grija, uita sa crute amorul propriu al interlocutorului ...

uite de ei imi e mila ...


A scris Kleopatra la 06/10/2009 - 20:12:31

Slick,dacă tot ne îndemni să ne abţinem de la sfaturi,te rog şi eu să nu tragi concluzii pripite şi să faci tot felul de presupuniri nefondate,fără dovezi,fără nicio bază,doar nişte concluzii,aşa aruncate în vânt.Nu e cazul cred că în urma unor comentarii (care nu îţi convin),repede să spui ce ţi se pare şi să întrebi oamenii de fericire,că nu eşti vreun magician să citeşti gânduri,iar oamenii se mai exprimă nu neapărat pentru că au trecut FIX printr-o experienţă anume,dar se mai orientează şi după alte cazuri (ce e aşa greu de înţeles)?
Iar faza cu proiecţia nu prea merge la ceei ce ştiu de asta,iar tu nu ai de unde şti,iar când ştii prea multe,te trezeşti că nu ştii nimic.Nu e bine să afişezi o superioritate faţă de ceilalţi numai pentru că ai citit o carte în plus (niciodată nu ştii ce a citit altul).

După articol şi comentariu :D
Amuş o să fiu drăguţă şi amabilă cu nişte mitocani.Lasă dragă că mie îmi place să fiu rea.Vreo problemă?

A scris Slick la 06/10/2009 - 20:18:35

Kleo,

aia a fost un raspuns la insolenta cucoanei ...nu-i va strica, sa guste din propriul medicament .

Si io pot sa "fac tot felul de presupuniri nefondate,fără dovezi,fără nicio bază,doar nişte concluzii,aşa aruncate în vânt."

A scris Kleopatra la 06/10/2009 - 20:22:15

P.S.A,am uita să spun că tot timpul am crezut că binele învinge răul şi că dacă îi răspunzi într-un mod cât se poate de amabil şi frumos unui nesimţit,el o să înţeleagă,chiar o să se simtă puţin ruşinat că a fost aşa,dar...greşeală :)) sau SURPRIZĂ,nu e aşa.În concluzie,cu un nesimţit ,tot nesimţită trebuie să fii,să îl trimiţi drept acolo de unde a ieşit,te întorci şi pleci,că de înţeles el nicio pleaşă n-o să înţeleagă,da măcar mai uşor pe suflet tot o să îţi fie .)).Partea bună :))

DAr tu asta şi faci (adică tragi concluzii:)

P.S.1.Prima parte a mesajului nu se referă strict la persoana ta (pe bune,fără glume,nu pe tine te-am avut în vedere( a fost la general)

A scris Slick la 06/10/2009 - 20:24:31

Kleo,

uite aici nu pot sa fiu de acord cu tine.Daca cobori la nivelul sau,ii dai satisfactie, importanta,il declari ca iti e egal.Practic, el "invinge" pentru ca tu ii acorzi importanta.Nu vreau sa iti dau sfaturi de viata, si asa unii ma considera ingamfat si ca doar din carti ma inspir, dar, iti pot spune un lucru, gratis, "puterea e aceluia care are taria de a se detasa de nevoia de a invinge, de asi arata superioritatea, de a fi totdeauna corect si drept."Doar firile slabe doresc asta.

gandeste cat timp si energie "arzi" fara rost, si vei intelege daca merita sa ii demonstrezi cuiva ceva sau Nu.

:)

A scris Kleopatra la 06/10/2009 - 20:31:34

Slick,acum ce să zic,nu ştiu poate aşa o fi (o să facem puţin of top),dar eu mă întreb,da crezi că el măcar îşi pune problema cine e mai superior,cine a învins,în mâinele cui e puterea,că dacă cel care a cedat e învingătorul,etc?Nu ştiu,poate prea devreme m-am dezamăgit,da îmi pare că pentru grosolanii aceai nimic nu conteză decât să te jignească,dacă mai reuşeşte să şi te flocăiasă,poi în genere "pobeda",da dacă tu ai tăcut şi te-ai ascuns într-un colţ,asta în genere "Pobeda" de 2 ori :)).Eu cred că faza asta cu "Să nu te cobori la nivelul luii" e ceva de genul"Lasă că D-zeu are grijă de toţi sau D-zeu nu bate cubăţul".Văhăhă,dar "Până la D-zeu te mănâncă sfinţii",ştii vorba?
Cel mai bine e să nu dai peste asemenea indivizi,da cum nu te-ai feri,ei tot dau peste tine .

O,da ultima frază să ştii că-i drept în "i",adică ai pus punctul pe "i".Te pup pentru asta.AI DREPTATE :;D.Mă lecuiesc,da să nu păţesc ca medicul cu bolnavul,care bineînţeles a ajuns la nebuni :))

A scris Slick la 06/10/2009 - 20:39:22

Kleo, ai dreptate.Io nu indemn la pasivitate, dar la o oarecare detasare, sa nu te implici emotional,sa fii o stanca cand trebuie.

Orice nesimtit trebuie pus la punct dar sa nu pierzi prea mult timp si nervi cu el.Un contra-atac decisiv care sa loveasca unde-l doare cel mai tare si poti sa te retragi, impacat/a ...Gata, i-ai aratat ca nu esti un "slabak" ...

Bun. Ajunge pe azi.Ma retrag in cochilia mea sa mai privesc un episod din "Dexter".

Seara buna!

A scris Kleopatra la 06/10/2009 - 20:48:12

Slick,sunt de acord cu tine,dar ţin să îţi mulţumesc pentru acest sfat (chiar îl iau aminte),nu că m-aş pune tare în poară cu nesimţiţii,dar faza cu neimplicarea emoţională e superbă.Învăţ,învăţ şi iar învăţ.
Vizionare plăcută :)

A scris kobra la 06/10/2009 - 21:14:59

Se vede cu ochiul liber că textul e generalizat. Se referă în special la femeile materialiste, fiţoase, care au impresia că pământul se învârte datorită lor, care consideră că sunt unice şi irepetabile, cărora le place să le sugi tocul, care cred că trebuie să le pupi în fund şi să le respecţi indiferent ce căcat fac şi care cred că orice bărbat cade în bot dacă ea îşi desface cracii. Articolul e cam despre astfel de femei în general. Şi nu sunt puţine deloc, slavă Domnului.

Acuma desigur că sunt multe femei care nu întrunesc aceste caracteristici. Dar măcar câte o trăsătură se regăseşte la orice femeie, într-o măsură mai mare sau mai mică, să fim serioşi. Dar dacă le cerem să recunoască asta, suntem noi naivi. Pentru că puţine femei, da' puţine, vor recunoaşte pe faţă. Ce femeie nu vrea bani? O fi vrând ea şi atenţie, respect, iubire dar dacă nu face bani ăla, oricum i se reproşează mai devreme sau mai târziu, direct sau indirect. Cărei femei nu-i place să fie răsfăţată? Cărei femei nu-i place să i se dea dreptate? Cărei femei nu-i place să-i umbli un pic din urmă şi ea să-ţi întoarcă spatele?

Cu studiul ăla sunt de acord, cam asta vor ele. Doar că pe lângă aia, mai vor ele şi altceva, dar o ascund. Eu o numesc ipocrizie. Vor de toate, uneori prea multe, conştient sau inconştient, fără să-şi dea seama că pe toate nu le poţi găsi la un singur bărbat.

În faza cu bărbatul care cade în limbă doar să ajungă între cracii uneia, nu m-am regăsit, de aceea nici nu o accept. Da, sunt suficienţi bărbaţi, obsedaţi de sex şi cărora le patinează musca pe creier. Dar nu trebuie să generalizăm. Am zis că instictul sexual al bărbatului e bine pronunţat, dar asta nu înseamnă că bărbaţii îşi pierd total capul, având raţiune, principii, bun-simţ, valori etc. Şi eu cunosc asemenea bărbaţi, dintre care vreo 4-5 sunt de pe opinii.

Cu ultimul alineat, cam înclin să fiu de acord. Încearcă să desfacă firul în 4 şi să găsească explicaţii chiar şi acolo unde nu-s. Punctualitatea este o problemă şi fâţâiala asta veşnică care durează la nesfârşit, te scoate din sărite şi desigur că au dreptate, că tot noi suntem cei neînţelegători. Frecuşul ăsta permanent cu "da' nu ţi-a fost dor de mine, văd că ai mai mult timp să petreci cu prietenii, e mai frumoasă aia decât mine" şi faptul că-ţi spune că eşti nervos chiar şi atunci când nu eşti, te face să te enervezi pe bune. Nu toate sunt aşa, dar nu trebuie să te încordezi mult să întâlneşti asemenea specimene, ceea ce înseamnă că nu sunt chiar de căutat cu lumânarea.

Mi-a plăcut stilul în care e scris, nu neapărat ceea ce-i scris, unul direct, necioplit poate, fără scrupule, care dezbracă în pielea goală pe mulţi şi ai posibilitatea să-i admiri în toată splendoarea lor. Şi cred că fetele care ştiu că nu fac parte din descriere şi sunt deschise spre a recunoaşte deschis, care nu se simt victime ale prejudecăţilor, au găsit nişte adevăruri pe undeva sau chiar dacă n-au găsit, nu au luat-o atât de în serios sau atât de personal. Ceea ce ridică semne de întrebare. Dar concluzii nu trag. Rămân doar semne de întrebare suspendate :)

A scris MiLLionerovici la 06/10/2009 - 21:20:28

Destul de Interesant :)))
Pot sa zic Una.....Totul e la Timpul Sau si Pentru Persoane in Cauza...

La Urma Urmei...
кто к кому пристраивается?
Voi Dori sa Raspund Reciproc...o Voi faceo...Nu..Inseamna ca Nu.
Vreau sa las Urma...Las...Nu....inseamna ca Nu...

Nu ma mai Deranjeaza Ce Vor Fetele...Sa Vrea ce Vor....Eu Imi Fac Cunoscuta Cartea de Vizita...Produsul Ofera Interes? Atunci Putem Negocia...
Nu am de gind sa ma Strofolesc Pentru Standardele Cuiva...Doar imi Imbunatatesc Cartea de Vizita...

Pentru cazuri Speciale....Pur si Simplu Mi-o Impun mai Tare....sau fac sa creada ca e Cartea de Vizita Ideala :))) Fara sa fac Atentate la Schimonosirea Mea Launtrica =)))
Niste Pudra....si Sclipici peste Brand si Woa Lea :)))

Hai ca Ma Amuz :))) Super Tema :)))

A scris lyancik:) la 06/10/2009 - 21:35:08

Poate eu sunt oarba...insa nu prea am asa cunoscute care sa corespunda acestor criterii...in fiecare gluma exista un foarte mic procentaj de gluma...Slick...e o opinie:ori te uit la telenovele, ori iti alegi partenerele mereu in acelas' lok...ceia ce inseamna k nu poti invata din propriile greseli...cu atit mai mult din ale altora...

A scris spitfire la 06/10/2009 - 23:12:35

Slick mi-a placut cum a fost scris articolul, merci ca l-ai pus pe opinii.
Cunosc foarte bine o femeie. Sa zic astfel, este foarte materialista, insa nu un pic diferit de descrierea din articol. Bani toti vreau, care mai multi care mai putini, insa aceasta femeie vrea sa -i obtina pe ai sai. Pentru ea barbatul ei nu este banca insa nici un debitor rau platitor.
Este ca toate femeile foarte "sucita", adica fataita in fata oglinzii, insa punctuala in marea majoritate a cazurilor. Chiar nu-i pasa ei de Fat Frumos pe sau in Cal/i putere. Ii place fotbalul, si poate sa petreaca o seara in fata televizorului urmarind un meci de fotbal., in genere ii place sportul si urmareste cu placere multe din competitii.
Nu-si trosneste iubitul cand trece o femeie frumoasa pe langa ei, deoarece e constienta ca sunt atatea frumuseti pe acest pamant, printre altele si ochii ei se bucura de ele.
Ce mai era acolo ???? A da, vrea sa fie tratata frumos caci la randul ei trateaza frumos, iar acele persoane pe care le trateaza urat, chiar o doare-n cot de ce spun si cred, inseamna ca au meritat-o.
Doreste bineinteles sinceritate si o relatie. Insa intr-o relatie nu e neaprat seriozitatea ci sinceritatea, ceea ce e mai greu de gasit.
Cauta in privirea barbatului acel foc care o devora de fiecare data cand o vede si chiar abia asteapta sa vada cum o sa -i debutoneze noua rochie /fusta sau altceva... intrebandu-se, oare din a cata oara o sa reuseasca sa o faca?!
Criteriile sale de baza sunt barbat frumos, atragator, atragator, atragator, care ii trezeste instinctele salbatice. Sa o mistuie de fiecare data aceasta dorinta irezistibila cand e alaturi de el, si cu esarfa daca e sezonul :)) Ar fi inca multe lucruri de spus despre femei, insa un lucru e cert, niciodata se gasesc toate calitatile/defectele intr-o singura femeie, precum e imposibil sa o faca si ele cand cauta sa descopere natura barbateasca.
Our life would suck without each other....

A scris leona la 07/10/2009 - 14:51:22

Se pare că nu am fost deloc înţeleasă în comentariul anterior şi, din păcate... cineva, "marele" Slick, a şi căutat să facă concluzii pentru mine, i-auzi!!! Tocmai cine s-a apucat să diagnosticheze nivelul meu de fericire, cel care pretinde că (virgulă) comentariile nu trebuie să iasă din albia unei discuţii cu cel pe care nu-l cunoşti. Mi se pare caraghios să te pretinzi echidistant, corect şi mai nu ştiu cum... în timp ce începi comentariul cu formule de genul "la vârsta pe care o ai..."; ei? Şi dacă aveam 90 de ani, era cumva o altă pantă de pe care să formulezi tu un comentariu?

Am specificat în comentariul meu faptul că nu mă voi apuca să comentez idei concrete ale autorului pentru că mi se pare că omu' are o problemă serioasă de mediu şi de viziuni, este un nefericit care sigur nu este dispus să recunoască asta pentru că îi e jenă, de ce oare să se fi aprins Slick de la asta??? Doar autorul e altcineva...

Şi apoi e dreptul meu la părere şi dacă spun că nu-mi place părul tău că e roşcat, nu înseamnă deloc că fug de culoarea părului meu...

Pentru comparaţia reuşită a lucrurilor ar fi bine să punem alături două articole... unul scris de un om împlinit şi altul de un nefericit (stare de moment) şi sint sigură că cititorul îşi va face concluzia în fucţie de impresia pe care o lasă fiecare articol, mai degrabă decât înfluenţat de măsura în care se regăseşte în cele citite.

Cei mai mulţi dintre oameni vor bani.
Cei care nu sunt siguri dacă vor putea sau nu să facă bani (mulţi sau puţini... că nu contează), inventează tot felul de pofte exagerate din partea celor cu care convieţuiesc. Chiar nu pot rămâne "nemuritoare şi rece" la exclamaţii obsesive prin care mai tare se vede neputinţa decât numulţumirea a celor care o ţin într-o generalizare... la femeia mamă s-a gândit cineva în acest context (al nesaţului de bani)? La cea care va cheltui cât nu se poate pentru aşi asigura odraslele cu necesar...? La cea care este în stare să întreţină singură o familie fără să îi treacă prin cap că ar avea dreptul să ceară bani de la alţii...?

Nu te obosi, domnule, să mă găseşti pe mine în cele enunţate mai sus... te oboseşti aiurea... şi să te mai pună dracu' o dată în viaţa ta să tragi concluzii despre nivelul fericirii mele...

Sper că la întrebările tale, nu se aşteptau şi răspunsuri... sunt prea idioate...

A scris Slick la 07/10/2009 - 20:54:30

Leona,

io nu trebuie sa demonstrez nimic, ai facut-o pentru mine.Ti-ai pus singura diagnoza.

A scris Rafflesia la 24/11/2009 - 17:07:49

greseala e ca oscilati spre extremitati!
Barbatii : ''TOATE femeile sint tirfe,care is vind si sufletul pentru bani''
Femeile : '' Pentru TOTI barbati,i totul se reduce la sex''
Cind cu totii vom incepe sa ne privim nu din prisma acestor stereotipuri si sa intelegem ca de fapt totul functioneaza dupa legea echivalentei A OFERI-A PRIMI,cred va inceta acest razboi!
Pina la urma nu TOATE/TOTI in lumea asta sint la fel !!!!! Va doresc suficienta intelepciune sa realizati acest lucru !

Pentru a lăsa comentarii este nevoie să te autentifici. Nu ai cont? Deschide unul!