Autorii care vor publica "întrebări" cu temele de acasă de la liceu/universitate, etc. se vor trezi cu conturile blocate definitiv.

Paşaportul biometric - peceata lui Antihrist 666

A scris x-iurie, bărbat, 26-30 ani (19/06/2010 - 09:14)

Paşaportul biometric - peceata lui Antihrist 666

„Din punct de vedere moral, codul numeric personal, paşapoartele biometrice cu cip şi microcipurile implantate pe viitor sub piele, prin intermediul seringilor, sunt nişte etape tehnice ale pecetluirii oamenilor déjà controlaţi, cu peceata lui Antihrist 666", a declarat astăzi, la o conferinţă de presă, Părintele Teodor Olăraşu, slujitor în cadrul Bisericii "Icoana Maicii Domnului de la Poceaev".

Reprezentanţii ministerului tehnologiilor informaţionale şi comunicaţiilor susţin, însă, că introducerea paşapoartelor biometrice nu este de cît o necessitate pentru cetăţenii Republicii Moldova, care doresc să circule liber în ţările Uniunii Europene

Reperezentanţii Alianţei Asociaţilor Ortodoxe din Moldova sunt împotriva introducerii obligatorii a paşapoartelor biometrice cu cip şi amprente. Părintele Teodor Olăraşu, de la Biserica "Icoana Maicii Domnului de la Poceaev", a spus la conferinţa de presă că menirea acestor amprente şi cip-uri este de a crea un sistem de colonizare electronică a populaţiei tării, cu baze de date personale detaliate.

Solicitînd opinia Viceministrului tehnologiilor informaţionale şi comunicaţiilor, Dorin Recean, acesta a precizat că introducerea obligatorie a paşapoartelor biometrice de la 1 ianuarie 2011, reprezintă o necessitate pentru cetăţenii Republicii Moldova, care doresc să circule liber în ţările Uniunii Europene.

Menţionăm că paşapoartele de generaţie nouă vor putea fi utilizate în orice stat de pe glob, însă cele nonbiometrice vor fi folosite doar în statele CSI, până la expirarea termenului de valabilitate.

În Republica Moldova până în prezent au fost eliberate peste 1500 de paşapoarte biometrice. Dintre ţările UE, Germania este prima ţară care a introdus în 2005 paşapoarte cu elemente suplimentare de securizare.

Comentarii (31)

A scris a_Lexus la 19/06/2010 - 22:58:00

Admitem că nu ne vom face paşapoarte biometrice. Ce facem mai departe?

A scris Sadaciok la 19/06/2010 - 23:17:19

Mai departe facem pasapoarte romane, ca sa putem calatori in UE, caci asta este scopul tuturor, de a putea esi inafara hotarelor tarii

A scris x-iurie la 20/06/2010 - 00:02:58

a_Lexus solutii lumesti nu prea exista , in Apocalipsa e scris clar ca cine nu va primi semnul lui antihrist nu va putea nici vinde nici cumpara , si cine va lua 'semnul' tot e clar scris unde se va duce ! , Sfintii parinti neau preintimpinat de toate astea mai inainte si ne-au indemnat sa revenim la simplitate , cine are posibilitate sa plece din orase la tara , cit mai este posibilitate de crescut ceva cu minile proprii , nici la tara nui refugiu pe mult timp , dar cit de cit e o alternativa pe un timp fata de conditiile de oras unde esti practic intro capcana si depinzi de sistem .

Sadaciok sincer nu prea este acu timpul de calatorit mai ales cu viclenia acestor pasapoarte care se doresc a fi impuse global , dar ma rog lume este diferita care crede care nu ... inchipuiteti dac se incepe vreun razboi mondial , Doamne fereste , cum se intoarce lumea acasa ? , voi ati vazut , ca un vulcan in nordul europei a tras o mica 'beshina' si sa oprit spatiul aerian si lumea nu putea reveni acasa ... da de razboiul 3 mondial nu scapam , in asa timpuri shubrede nu pre as recomanda cuiva sa calatoreasca pe undeva - exista riscul de a nu mai putea reveni in tara ...

A scris Di.ON la 20/06/2010 - 00:23:55

Nu-mi suride ideea de a fi monitorizata prin satelit, si daca o sa fac o infractiune, si o sa vreau sa scap de lege? Sa-mi tai mina sau cum?

P.S. A fost un timp cind oftam dupa Tudoras toate fetele ce cintam in strana in biserica tatalui sau :) Insa dupa ce si-a lasat barba si a devenit ditamai parintele, cu burtica...a incetat sa ne mai placa :)

A scris x-iurie la 20/06/2010 - 00:31:25

DI.ON cei care fac glume ca isi vor pune cipul si pe urma il vor scoate , ei nusi dau seama cit de grav totul este , ca odata cipul pus in mina sau in frunte , omul devinte 'cyborg' - sau robot denumitil cum doriti , el nu mai are consintamintul propriu , el este condus de programe de calculator de la distanta prin satelit , cipul este unica tehnologie prin care se poate de manipulat cu omul de la distanta, in ultima suta de ani s-au facut multe experimente cum s-ar putea de controlat masele , si cum de zombificat in asa fel si chip ca omul sa faca ce i se comanda , si iata ca 'cipul' este metoda cea mai 'sigura' , prin ea vor putea nu doar sa monitorizeze dar si sa conduca cu omul si sai blocheze orice vointa proprie .

A scris Di.ON la 20/06/2010 - 00:40:53

x-iurie, tu ceva n-ai inteles, ceva ce eu n-am nici un chef sa explic in vederea limitarii tale la o anumita tratare a subiectului, asa o sa fiu fetita de treaba si n-o sa te mai "terorizez" cu chestii-bestii pe care pur si simplu nu o sa le percepi.
Asta nu inseamna ca nu sunt de acord cu cele spuse in articol, doar ca nu e cazul sa facem spume la gura :)

A scris x-iurie la 20/06/2010 - 00:43:57

eu tiam inteles destul de bine ) , nu doar tie tia fost adresata replica am generalizato , ca am auzit si asa glume ...

A scris Dinu la 20/06/2010 - 00:54:27

x-iurie, nu atrage forțe negative!

A scris erter la 20/06/2010 - 01:06:33

Iura, dar de ce 2 betisoare inseamna 6? si ce-i cu sasele cela (tipical) de la urma? ca eu deja numar patru de sase? aaaaaaaa! uitasem, dar cu numarul 13 cum a mai ramas? L-au scos masonii din lista demonica?

A scris Dinu la 20/06/2010 - 01:14:41

erter, acel ”typical” nu se socoate :) vezi e într-o parte, și mai mărunt. îl omitem :)) ne facem că nu-l vedem

A scris lost_translation la 20/06/2010 - 08:31:21

Asemenea coduri de bare sint specifice produselor, cineva vrea sa ne lase vii si fara suflet...
Iar (M)U(I)E, treptat, o sa ne prosteasca de tot: intii pasaport obisnuit, pe urma biometric, pe urma un cip in fund...

A scris x-iurie la 20/06/2010 - 09:21:15

erter uite atent la bara carei numerotata cu 6 , si vezi ca se aseamana cu cele 3 bare mai lungi - care si formeaza trei de 6 , asa a fost conceputa sistema bara cod EAN-13 , special au fost programate acele cifre ! , puteau introduce oricare alte cifre dar intentionat s-au bagat trei de 6 , evreii prin asta dind de inteles ca ei domina lumea .

A scris Nikole la 20/06/2010 - 09:53:48

iura....nu-ti pune cip - de ce atita zarva???!!!

A scris Slick la 20/06/2010 - 10:29:14

ap' asta-i publicitate mascata pentru 999.md ...

:D

Phil, te rog nu sterge link-ul...

Baloney Detection Kit - Michael Shermer

http://www.youtube.com/watch?v=eUB4j0n2UDU&feature=player_embedded#!

A scris Dinu la 20/06/2010 - 11:22:37

bara corespunde cifrei 1 în sistem binar. Lacuna corespunde lui 0. Fiecare cifra zecimală în EAN13 se codifică prin 7 simboluri. Excepție fac cele trei bare ”despărțitoare”, cea din stînga - 101, cea din mijloc - 01010, cea din dreaptă - 101
Nicidecum nu poate 6 să corespundă cu 101 (barălăcunăbară). Faptul că vizual așa pare în unele cazuri, nu încemnă nimic.

Iată cîteva exemple de coduri EAN 13, atrage atenție unde se află cifra 6 :
http://www.codeproject.com/KB/graphics/EAN_13_Barcodes/EAN-13-Numeric-Sections.gif
http://www.araliyagroup.com/images/EAN13_barcode.png
http://abarcodebusiness.info/uploads/EAN13%20Anatomy%20FINAL2.jpg

Apropo, scanerul care-l am, nu recunoaște codul din imaginea din articolul tău. Pe cînd alte coduri ean13 le recunoaște din start. Nu ți se pare suspect? ;)

*rectific, am mărit imaginea și scanerul a recunoscuto. Oricum, cei care vor să cultiveze teama în sufletele oamenilor, special au ales așa exemplu de cod, în care cifra 6 se află sub două bare, ca să facă analogie cu 666.

Cuiva e convinabil ca oamenii să fie permanent cu teama în suflet.

A scris x-iurie la 20/06/2010 - 19:00:17

Dinu o fost demonstrat in bara cod (EAN-13) sunt prezenti trei de 6 , ce nai spune ... , nu s-ar ridica in dodi intrebarea daca nu ar fi asa .

A scris fille la 20/06/2010 - 19:12:45

Doamne...eu am auzit de acest lucru acum vreo 7-8 ani in urma si mi s-a parut ceva ingrozitor din punct de vedere spiritual. Deci, se apropie sfirsitul...:(

A scris Dinu la 20/06/2010 - 19:49:44

x-iurie, codificarea EAN 13 e destul de întortocheată. Trebuie să aplici niște eforturi mentale și timp ca să înțelegi cum lucrează. Sînt mai mult ca sigur că cei care au născocit chestia asta cu prezența a trei de șase în codificarea EAN13, mizează pe faptul că turma va crede orbește ce li zice pastorul, și chiar dacă vor dori să înțeleagă/ să verifice, vor da de codificarea binară și le va trece gustul...

Și încă ceva, din punct de vedere matematic (al cifrelor), poți reprezenta mai tot în universul, și poți găsi analogii/ coincidențe cîte vrei. Adică cu ajutorul matematicii poți chiar să găsești nod în papură

A scris jupuit la 20/06/2010 - 19:54:56

Lumea incepe sa se destepte ca religia nu e buna si-si pierd privilegiile acum incep campanii sf ,cum poti sa crezi asa ceva?

A scris fille la 20/06/2010 - 20:18:54

Jupuit, acest lucru e adevarat, biserica a prezis asta demult, pe cind noi eram inca copii. Daca nu crezi, atunci o sa vezi.

A scris Maytrei la 20/06/2010 - 21:57:04

exact asa x-iurie semnele celui rau.of of of....

A scris a_Lexus la 20/06/2010 - 22:00:56

Noi toţi avem semnele celui rău. Haideţi fiecare să le neutralizăm. Atunci "el" va slăbi din puteri.

A scris m1eme1m la 20/06/2010 - 22:17:20

De la pasapoarte biometrice pana la microcipuri implantate e cale foarte lunga.

A scris x-iurie la 20/06/2010 - 22:41:06

m1eme1m "...De la pasapoarte biometrice pana la microcipuri implantate e cale foarte lunga..."

Esti asa de sigura ? ) , sunt tari unde deja se inplanteaza acest cip , pina cind binevol dar se inplanteaza in oameni deja ... , tin minte vorbeam cu niste colegi prin 2008 - le povesteam despre pasapoarte biometrice ca vor apare si la noi , ei spuneau cas povesti , ca nu are cum sa apara degraba si daca vor apare nu vor fi obligatorii , si iaka de la anu apar si la noi , defapt ele si acu sunt , dar nu se vor mai elibera pasapoarte simple doar biometrice !

p.s. incetisor incetisor ne apropiem de dictatura globala !

A scris m1eme1m la 20/06/2010 - 23:14:14

x-iurie,
raspuns: Da, sunt.

A scris x-iurie la 20/06/2010 - 23:43:50

m1eme1m e dreptul tau sa fii sigura in ceia ce crezi ) , dar nui chiar asa ) , implantul este demult gata , dar de ce au facut mai intii mascarada pasapoartelor cu cip ca pe urma sa propune cipu global ? , au facut aceasta ca oamenilor sa le para ca asta ii "progres tehnic" , chipurile - mai intaii cip pe cartele , si pe urma doar cipul sub piele ... , daca propuneau deodata cipul sub piele - era sa iesueze planul lor , lumea avea sal refuze !

A scris Anthem la 21/06/2010 - 22:26:55

X-iurie, observ in comentariile tale o SINGURA idee rotita in diferite moduri. Asta demonstreaza faptul ca poti sa nu ai dreptate, intru'cit adevarul se naste acolo unde's mai multe idei discutate.

Parerea ta despre cipuri in genere imi pare fara logica in genere.

Nu cumva crezi ca si GPS a fost inventat pentru ca cineva sa ne poata supraveghea?

A scris Dreamer la 22/06/2010 - 19:47:44

pecete nepecete, poate e o ambitie de a unuia de sus, poti schimba ceva:?
sau fati pasaport shi vezi toata europa, sau stai acasa shi mergi simbata la biserica, iar de luni cu sapa pe deal

A scris mykacool la 23/06/2010 - 21:20:17

asa ori nu cipul asta va ajunge greu in moldova pentru ca cum se zice .. "daca te temi de sfirsitul lumii vino in md ca suntem cu 300 de ani in urma"

A scris ATLANTA la 05/07/2010 - 01:19:46

Acest chip incalca dreptul la libertate, si viata personala.
Daca poti fi vazut cu ajutorul satelitului unde te afli la momentul dat cu precizia de pina la 1 sec aceasta informatie poate sa fie folosita in scopuri rele de unii oameni.
Stiind ca nu te afli acasa in momentul dat dar la cumparaturi in centru, cineva liber ar putea patrunde la tine acasa in acest timp si sa profite de acest lucru pentru a "imprumuta" citeceva de la tine.
Accesul la o asemenea programa foarte mult ar usura viata spargatorilor de apartamente din toata lumea. Acest lucru are mai multa minusuri decit plusuri.
Oamenii se joc cu tehnologiile moderne ca copiii mici cu chibritele.
Opritiva pina inca nu e prea tirziu

A scris x-iurie la 29/07/2010 - 12:01:09

Jirinovschii vorbeste despre implantarea cipurilor in Russia http://www.youtube.com/watch?v=KBX9MJfbCbY , deci tre sa ne dam seama ca treaba ii destul de serioasa iar lucrurile care se intimpla in jurul nostru ar trebui sa ne puna pe ginduri - in ce vremuri traim , trebuie sa ne intereseze ce se intimpla in lume fiindca asa va fi global , nimeni nu ne intreaba parerea noastra daca dorim sau nu implanturi ! , la televizor se face reclama activa la implantarea cipurilor http://www.youtube.com/watch?v=BQRhpHuM3ew

Pentru a lăsa comentarii este nevoie să te autentifici. Nu ai cont? Deschide unul!