Autorii care vor publica "întrebări" cu temele de acasa de la liceu/universitate vor fi blocaţi definitiv.

Ce face un bărbat şic?

A scris freedom, bărbat, 31-35 ani (20/12/2014 - 08:08)

Ce face un bărbat şic?

Bărbații confundă eticheta cu etichetarea pe Facebook. Ei sunt prea leneși și nu se complică să fie manierați și plini de noblețe. Societatea nobilă e un atavism, pentru că e greu să o transferi într-o societate bizară, plină de grabă și înjurături. La ce bun un bărbat care se complace afișând un mers impunător și delicat pe stradă sau purtând un sacou brit-style, ascunzându-și lumea interioară într-o pereche de ochelari clubmaster, dacă, în esență, se uzează prin intermediul unui limbaj denaturat, adaptat societății de masă, plin de înjurături sau strigăte și acostează femei la dreapta și la stânga prin cele mai inaccesibile locuri?!

Eticheta modernă nu amintește supremația unei societăți înalte, ci tinde să aducă în lume bărbați politicoși, care arată bine, care își controlează emoțiile și repulsiile. Astfel, mai există bărbați șic, care bravează supremația.

Deschide ușa automobilului pentru orice femeie care te însoțește. Chiar dacă nu ești interesat de ea, depune acest efort, pentru a o face să creadă în basme și fantasme, pline cu bărbați utopici. Oferă-i un mit!
Bărbații trebuie să fie discreți pe stradă, chiar dacă, prin diferite unghiuri arhitecturale, observă câte o femeie care-i bulversează. Bărbații nu tind să atragă atenții nesemnificative sau să se dea în spectacol. Poți să te dai în spectacol doar dacă mergi la teatru, pentru o nouă premieră.
Nu încercați să surprindeți venind în vizită fără a suna în prealabil, pentru că riscați să urmăriți haosul din casa gazdei, dar și jena acesteia.
Nu trebuie să puneți telefonul pe masă în locurile publice, pentru că demonstrați câtă importanță poate avea un simplu gadget, precum și faptul că în orice moment sunteți gata să luați receptorul, de parcă ceea ce se întâmplă în local nu vă interesează. Recomandarea este valabilă și în cazul genților, portmoneelor, cheilor, precum și al altor lucruri.
Bărbații nu împrumută bani de la femei; nu vorbesc despre bani; nu vorbesc despre bunurile patrimoniale din proprietatea sa; nu întrebuințează nume cunoscute care să le ofere niște aere denaturate.
Ține ușa dintr-o încăpere pentru persoanele care vor să iasă sau pentru cele care te urmează să intre.
Bărbații niciodată nu duc geanta femeii. E o eroare să crezi că înhățând geanta femeii pentru a o scuti de efort pari un gentleman.
Dacă e vorba de o petrecere, luați cu voi vin, deserturi sau o plantă decorativă.
Nu puneți capăt unei relații prin SMS. Acest lucru e acceptabil doar dacă prima întâlnire dintre voi a fost prin intermediul SMS-urilor.
Bărbații nu trebuie să facă trolling pe seama altora referitor la îmbrăcăminte sau port.
Informație utilă pentru începătorii în gastronomia japoneză: sushi se poate mânca și cu mâinile, nu e obligatoriu să folosești bețișoarele.
Încălțămintea trebuie să fie permanent curată.
Pe stradă, bărbatul trebuie să meargă în stânga femeii.
Se țin în secret bogăția, religia, aventura, problemele familiale, „palmaresul” relațiilor amoroase.
La teatru sau la cinema, în căutarea locului se cuvine să mergi cu fața spre spectatori. Aici, bărbații au prioritate.
În restaurant bărbatul intră primul, pentru a demonstra supremație, dominație și faptul că e gata să plătească.
Niciodată nu trebuie să atingi o femeie dacă nu ești sigur de afecțiunea ei. Nu trebuie să o iei de mână atunci când nu e cazul sau să-i atingi corpul în timp ce vorbești cu ea. Dacă e prima dată când o săruți, evită să-i atingi fesele.
Evită conversațiile inutile la telefon, dacă există posibilitatea să te vezi cu cineva tête-à-tête.
Evită conversațiile inutile sau observațiile cu bețivii în locurile publice. Chiar dacă îți strigă disperat ceva, încearcă să-i eviți și să-i ignori.
Toate femeile sunt demne de respect, pentru că fiecare îndeplinește un rol necesar pentru societatea asta.
În prezența unei femei, bărbatul fumează doar cu permisiunea ei.
Există lucruri strict personale: portmoneul, ceea ce se află în buzunare, smartphone-ul sau laptopul, cu toate rețelele de socializare și scrisorile.
Dacă ai iertat o femeie, ulterior, nu trebuie niciodată să revii la subiectul dat și să-i amintești despre suferințele sau resentimentele trăite.

Comentarii (32)

A scris after dark la 09/02/2015 - 22:30:38

Ghid de etichetă. Frumos.

A scris nasea la 11/02/2015 - 13:58:36

”Bărbații niciodată nu duc geanta femeii. E o eroare să crezi că înhățând geanta femeii pentru a o scuti de efort pari un gentleman.” - depinde de geantă :D
Dacă fata e cu geanta de la laptop, atunci bărbatul este absolut binevenit s-o ducă :)
În orice caz, bărbatul poate să întrebe de fată dacă vrea să-i ducă geantă…

”În restaurant bărbatul intră primul, pentru a demonstra supremație, dominație și faptul că e gata să plătească.” - interesant…

Frumos articol, mulțumesc.

A scris enbi la 11/02/2015 - 18:36:00

eu stiam alt motiv..in local intra primul barbatul..pentru a acoperi sanii celei pe care o insoteste si iese dupa ea pentru a taia elanul clor dornici sa-i scaneze posteriorul

mai rar lume care sa tina cont de cele de mai sus

A scris hoinarr la 11/02/2015 - 23:01:09

mmm, merci! unele puncte, fiind mai moderne, o să-și găsească locul și în lista mea de reguli.

Nasea, cred că se are în vedere anume geanta de damă. Cea cu zîngănele, zorzoane, curelușe și mai nu știu ce. Știi că sunt unele fete care o geantă în care ai putea pune vreo 20 kg de cartofi în volum?! păi iată las să le poarte grele-ușoare cum or fi. Cea de notebook, documente sau mai nu știu ce desigur că poate fi mutat cu ușurință în mînă bărbatului, chiar și vreo sacoșă careva dacă e prezentă

Cu încălțămintea curată e mai greu pe străzile noastre. Deși un careva Goșa a avut succes fiind în ciubote murdare >)

A scris kokster la 05/04/2015 - 08:40:38

cite ceva am invatat... o sa fac ceva schimbari :)

A scris _Panika_ la 09/04/2015 - 07:33:53

nimic nou :-)))


koks - ce anume ? dacă nu e secret... să nu duci geanta gagicei ? :-)))

A scris LostInTheAges la 10/04/2015 - 16:58:13

Societatea nobilă e un atavism, pentru că e greu să o transferi într-o societate bizară, plină de grabă și înjurături. -
Atavism - Apariție la un descendent animal sau vegetal a unor particularități (fizice sau psihice) proprii ascendenților îndepărtați și care nu s-au manifestat în generațiile intermediare.
Deci exprimare eronata.

Observ atat de des expresii de genul "societate de masa" incat ma intreb daca nu cumva este imaginara aceasta majoritate.

Cui i se adreseaza in fine acest articol ? Mi se pare ca e scris ca pentru cretini, ceea ce e arogant din partea autorului autentic. Se citesc ca pasaje din biblie asemenea coduri de comportament. Oamenii ar trebui sa isi poata rationaliza actiunile fara sa urmeze ca orbii "reguli". Cu unele dintre aceste indemnari sunt de acord, fireste, insa e vorba doar de cele care sunt absolut necesare intr-anumite circumstante. De pilda, daca incerci sa cuceresti o femeie, fiind un barbat heterosexual, desigur ca vei tine cont de cultura din care faci parte si/sau de felul de a fi al femeii de care esti interesat si apoi vei juca un mic rol curtenitor. Daca femeia nu e insarcinata insa, si nu e o persoana cu dizabilitati, politetea in plus e o pierdere de timp.
In afara de astea, acest articol mi se pare discriminant in privinta sexelor in mod exagerat.

Faza cu sms-ul mi s-a parut indeosebi amuzanta si o voi inainta ca dovada pentru "taria de cap" cu care au fost gandite unele reguli de conduita de aici. De ce sa fie " ok " sa te desparti de cineva prin sms doar pentru ca asa ati inceput sa comunicati?

A scris nasea la 21/04/2015 - 03:36:16

Fenomenul atavic reprezintă tendința de a involua la tipul ancestral. Deci, consideri nobilimea o involuție iar societatea ce înjură o evoluție? Cum argumentezi asta?
În cazul în care e ”exprimare eronată” de ce, totuși, te-ai exprimat astfel?

Articolul dat înfățișează în mare parte niște norme generale de etică, aceasta fiind o caracteristică ce deosebește nobilimea de grosieri. Etica e bazată pe morală, iar morala - pe cinste și corectitudine. Moralitatea s-a format sute de ani și un deceniu de luptă isterică și exagerată împotriva 'discriminării' sexelor nu-i va face față la sigur. În cazul dat mă refer la situația în care femeile se simt ofensate când un bărbat le cedează locul ori le deschid ușa. E un exemplu perfect de involuție...
Discriminarea va exista atât timp, cât există noțiunea de ”bărbat” și de ”femeie”, acestea nefiind sinonime.

Referitor la faza cu SMS-ul sunt de acord, e bizar și absolut neîntemeiat.

A scris LostInTheAges la 25/04/2015 - 01:52:36

Exprimare eronata pentru ca s-a folosit in mod gresit insusi cuvantul atavism. Mai mult de atat nu pot explica. Daca nu vezi si singura greseala, asta e. Eu nu sunt profesor de limba romana, dar greselile le pot observa lesne.
Despre ce fel de nobilime vorbesti ? Am impresia ca esti spalata la creieri si ca o sa incep o discutie inutila cu tine.
Societatea ce injura poate fi o evolutie. Depinde cum o iei. Daca esti tipul de om care se simte ofensat de insasi ideea unei injuraturi la momentul potrivit printre prieteni, atunci esti prea rigida. Cuvintele au o putere imaginara pentru unii, putere ce nu poate fi indreptatita logic.
Nici nu am inteles bine ce ai scris la inceput, daca e sa fiu sincer. Am impresia ca mi-ai bagat vorbe in gura pe care nici macar nu le-am gandit, daramite sa le scriu. Aici e vorba doar de o neintelegere.
Femeile si barbatii sunt diferiti, desigur, dar asta nu inseamna ca un sex sau altul este superior si nici nu inseamna ca "sexul superior" trebuie sa fie mai bun cu celalalt sex dintr-un fel de mila bizara, sau modestie, cum vrei sa-i spui. Femeile sunt la fel de egale in fata legii ca si barbatii. Nu vad nici-un motiv pentru a le trata ca pe copii mici sau ca pe persoane cu handicap.

A scris nasea la 26/04/2015 - 06:36:06

pardon, greșeala mea, am citit articolul doar pe bucăți... n-am recunoscut fraza cu ”atavismul” care într-adevăr n-are sens, credeam că tu însuți ai compus-o, de aici și neînțelegerea...

referitor la discriminare... n-am spus că vreun sex ar fi superior, pentru că nu-i...
egale în importanță, dar diferite...

nu trebuie să tratezi femeile ”ca pe copii mici”, e vorba de etichetă care, de fapt, exprimă respect față de sexul opus...
vrei, tratezi femeia după etichetă, nu - nu.
nimeni nu te impune.
crezi că eticheta e pentru cretini? ai tot dreptul.
alții îi consideră pe cei, care nu respectă eticheta cretini...

dar pezența cavalerilor în societatea de azi nicidecum nu e sexism...

A scris _Panika_ la 26/04/2015 - 08:05:24

Oamenii sunt mai superiiru decit femeile !!!! :-))))

A scris LostInTheAges la 30/04/2015 - 02:50:13

Eu consider ca e sexism. De ce sa nu trateze femeile pe barbati astfel, daca sexele sunt egale ?
Sa nu generalizam. Fie ca vorbim de barbati sau femei, cu totii suntem oameni si suntem extrem de variati. De aici si ura mea pentru atfel de coduri ce lasa impresia ca se doresc a fi finale, superioare, universale. Cel mai mult imi amintesc de religie, otrava ideologica din care beau oameni slabi de fire de mii de ani. Nu putem sa pretindem sa invatam pe altii cum sa se comporte. Daca esti sigur(a) in ceea ce crezi si ai anumite coduri de comportament, pune-le in aplicare singur(a) si poate ca le vor imita si altii.

A scris nasea la 02/05/2015 - 21:46:08

Iarăși... Sexele sunt egale după importanță(!) [exclude sexismul] și nu din punct de vedere biologic, chimic etc., de aceea este ceva firesc ca în anumite condiții să nu poată merge vorba despre tratarea la fel.


Și cum de îți reușește să bagi ura ta față de religie în orice temă...

Trăim într-o societate, și ca să putem comunica între noi și să întreținem relații avem nevoie de un limbaj ce va fi înțeles de toți.
Limbajele se creează și se șlefuiesc încontinuu în dependență de felul în care evoluăm.
Limbajele nu se creează de o singură persoană, ci de societate.
E absurd să creăm fiecare limbajele noastre/codurile de comportament și să așteptăm să le emită alții doar din motiv că noi suntem siguri pe ele.
În așa caz, vor apărea o sumedenie de neînțelegeri în societate.
E necesar să ne conducem după anumite reguli ca să putem stabili relații cu cei străini și să fim înțeleși corect. De altfel, va fi haos...

A scris snoopyk! la 04/05/2015 - 10:25:52

Nasea, el de cel puţin 3 ani murdăreşte religia, e mai rău ca baptiştii.
Cred că cam toţi au aşa gen de cunoscuţi, stai lejer, vorbeşti cu ei pe teme interesante, reflectaţi împreună despre progresul tehnologic, despre cosmos, rădăcini de păpădie şi alte remedii naturiste iar el la un moment dat începe să te bombardeze cu citate din biblie, că Dumnezeu e aşa, că e pe dincolo şi aşa mai departe, deodată-ţi piere tot entuziasmul.
Aşa e şi omul de mai sus, scrie expresiv, e un om citit, cu scaun la cap, cu IQ înalt, principii sănătoase, gândire logică. Dar când "VLIUCEŞTE" ateistul, zău că-ţi vine să borăşti, scuzaţi-mi expresia..

La temă. Egalitatea sexelor e un absurd, nu suntem egali, nu putem fi egali pentru că nu suntem. În primul rând fizic, noi (bărbaţii) suntem mai neciopliţi în comparaţie cu ele, suntem proiectaţi pentru a fi mai puternici, mai rezistenţi. Noi suntem mai duri, avem mai puţine emoţii, gândim la rece în situaţii critice pentru a putea lua decizia corectă, suntem făcuţi pentru a conduce, a apăra şi a dobândi resursele necesare familiei. Femeia, fizic e perfectă, cromosomii o fac frumoasă, forma corpului e ca o vioară, e făcută să fie frumoasă şi totodată să fie capabilă să ţină sub inimă 9 luni rodul iubirii celor doi. Ea nu-i ca bărbatul, e programată să fie cuminte, îngăduitoare, să iubească şi să ocrotească. Ea, fiind alături de bărbat, nu are nevoie să poată mişca dulapuri, să dea cu pumnul sau să decidă soarta ţării. În ziua de azi totul e fundul în sus, pederaşti şi lesbiene, femei şefi de stat şi bărbaţi curve.
Regulile de mai sus nu sunt inventate în secolul acesta, ele sunt încă de când femeia era limitată în drepturi, deci! deşi era limitată în drepturi, se bucura totuşi de o atenţie aparte din partea bărbaţilor, atenţie care, la momentul de faţă femeia cu uşurinţă se poate lipsi.

A scris _Panika_ la 05/05/2015 - 08:55:11

Ateistii, au și ei dreptul la părere snoop... pentru să vomiți ? doar datorită faptului că tu nu împărtăși părerea lui ?
Dumnezeu să vă aibă în pază pe toți !

A scris snoopyk! la 05/05/2015 - 10:20:18

Nu bre Panika, ca de obicei nu ai înţeles nici o pleaşă. N-am nimic contra ateismului, cum nu am nimic contra islamului şi restul, mă enervează propăvăduirile de orice fel, agitaţiile şi alte forme de scremere pentru a convinge.

A scris _Panika_ la 05/05/2015 - 11:50:12

Snoop - totul eu am înțeles... tu ești prea iritat !... :-)

A scris LostInTheAges la 26/05/2015 - 16:04:02

Snoop esti unul dintre cei mai sexisti, homofobi, needucati, dogmatici si odiosi oameni pe care i-am intalnit pe internet. Nu te pot ierta doar pentru ca esti moldovean si ca traiesti in societatea in care traiesti. Eu unul imi cer scuze pentru el fata de toate femeile care i-au citit randurile de mai sus si sincer ma intristez nespus cand ma gandesc ca aberatiile lui despre diferentele dintre barbati si femei pot fi luate in serios in societatea noastra in epoca in care traim. Situatia intelectuala a acestuia(in privinta acestor lucruri, cel putin) e atat de incredibila incat devine aproape comica in mod tragic.
O sa incep o discutie mai interesanta despre religie cu prima ocazie; intre timp nu pot decat sa-mi cer scuze(din nou)- cu un zambet in coltul gurii-pentru provocarile subtile de pana acum. Totul a fost facut cu "intentii bune", or, cel putin justificabile, si anume pentru a evalua pe o scara cat de mica gradul de (in)toleranta ideologica si in fine susceptibilitatea membrilor site-ului in fata unor astfel de teme.

A scris skorpion la 26/05/2015 - 16:46:56

Ei hai, snoop......Cam de ce femeia nu ar putea fi conducator de Stat, lider? Consideri ca Angela Merkel sau Margaret Thatcher nu sunt demne de a li se atribui termenul de conducator? Aoleuuuuu.......e groaznic ce spui.....

Nu toate femeile sunt slabe, la fel cum nu toti barbatii sunt puternici...... Puterea fizica in ziua de azi nu are valoare....doar daca nu esti hamal...... Cu inzestrarile pe care le are de la Dumnezeu, femeia de azi nu doar ca e egala cu barbatul, dar nu ti se pare ca balanta se cam inclina in favoarea ei? Nu vreau sa calc pe orgoliul barbatilor, dar cred ca simtiti si voi acest lucru......

A fi lider nu inseamna sa fii neaparat barbat......

In spatele unui barbat puternic mereu este o femeie puternica.......In spatele unei femei puternice, deobicei nu e nimeni......O practica devenita regula deja......:-)

A scris LostInTheAges la 26/05/2015 - 17:23:29

Skorpion, toate bune pana intreci masura si devii sexista si tu. Ar trebui sa putem sa fim rationali despre astfel de lucruri fara sa trebuiasca sa ne calcam peste integritatea intelectuala, sa devenim perfizi si sa ne auto-anulam afirmatiile doar ca sa castigam argumentul in fata fratilor ceva mai inapoiati. Afirmatiile tale despre cum balanta se inclina in favoarea femeii nu au nici-un fel de temei logic.Nu putem vorbi despre 7 miliarde de oameni si sa distingem care reprezentanti ai carui sex este superior. O astfel de conversatie este inutila si practic imposibila de intretinut in fata argumentelor oneste si bine informate.

A scris Daze la 26/05/2015 - 23:51:28

multe din regulile din articol mi se par de bun simt, sapte ani de-acasa, gen "nu fi un laudaros narcisistic, nu intereseaza pe nimeni" sau "nu pune laba pe femei care nu ti-au dat permisiunea"
altele deja sunt pedante sau intraiurea - "intra primul ca sa-ti demonstrezi suprematia" ..... huh?? :)))

daca urmezi eticheta doar ca sa demonstrezi "suprematia" in loc sa fii motivat de respect elementar pentru cei din jur... e deloc şic, imho

@snoopyk, ma sochezi, zau.
Suntem egali in drepturi, chiar daca nu avem toti aceleasi abilitati; iar abilitatile nu asculta de stereotipuri, mama natura nu le imparte dupa gen, e plina planeta de noi - nu poti sa nu recunosti diversitatea imensa care exista! sunt si barbati tandri ca niste pisoi, si femei cu logica la nivel spock, iar "normele" de comportament care vor sa ne niveleze pe toti la medie vor duce iremediabil la resurse irosite (in cel mai bun caz) si distrugere de oameni.

imi pare rau, dar noi femeile nu suntem toate programate genetic sa fim frumoase :)) - chiar daca fiecare om poate fi frumos in felul lui, nu toti ne nastem cu trasaturi simetrice si placute - desi nu-i exclus ca "uratele" sunt invizibile pentru unii. Cat despre cumintenie - e ceva relativ - poate nu avem testosteronul ala care sa ne faca agresive, dar asta nu inseamna ca toate suntem submisive si docile.

Dar culmea, ce sa faci cu "atentia" barbatilor? s-o ungi paine cand iti cer copiii de mancare? poate daca esti vedeta, dansatoare exotica sau prostituata, altfel... atentia asta poate fi si periculoasa sau de multe multe ori pur simplu nedorita! E un fals privilegiu, nicidecum o recompensa pentru drepturi de baza precum salarii egale sau dreptul de nu fi atacata pe strada doar pentru ca esi femeie. Femeile dau atentie barbatilor si viceversa pentru ca majoritatea vrem sa ne inmultim, vrem sa gasim acea persoana speciala cu care sa impartim viata, nu e de bogdaproste, favoare unilaterala din partea barbatilor :))

Facand frumusetea principala resursa a femeilor, ajungem in situatia ca ele se baga sub bisturiu ca sa corespunda standardelor si sa mentina tineretea, si se folosesc de frumusete in mod foarte pragmatic, pentru ca e singura lor arma. Barbatii, daca vor sa judece femeile dupa frumusete, sa fie gata sa fie judecati dupa portofel :)) karma is a bitch

Avem exemplu in India ce se intmapla cand sexismul devine parte adanc inradacinata in societate si traditii: multe fetite au fost avortate, pentru ca fata nu are acelasi capital social ca un baiat, plus daca ai fata trebuie sa platesti ca sa o ia cineva de mireasa , iar acum au surplus de barbati, milioane. In loc ca femeile sa devina mai pretioase pentru ca nu ajung la toti, dimpotriva, multe au devenit subiect de trafic si agresiune.
saracia e tot un factor, dar saracie+femei educate sa isi evalueze valoarea doar ca obiectul atentiei barbatului poate contribui la numarul de femei care se vand peste hotare.

Mi se pare foarte trist ca si barbati si femei suntem pusi pe patul lui procust ca sa ni se cioparteasca personalitatea si posibilitatile si drepturile pentru a incapea in niste sabloane artificiale.

A scris LostInTheAges la 27/05/2015 - 00:20:09

Avem o situatie mult mai grava in lumea islamului. Si presupun ca in India e vorba de aceeasi problema - religia.
Inainte sa dai vina orbeste pe chestii care mai degraba sunt efecte inerent legate de discriminari de genul decat cauze ale celor din urma informeaza-te mai bine si evita acele surse din media care nu spun lucrurilor pe nume de grija de a nu calca peste subiecte tabu si de a intretine un limbaj corect politic.
Promit sa ma informez mai bine de atat si sa revin cu surse credibile si explicatii bune.

A scris _Panika_ la 27/05/2015 - 08:11:34

LostInTheAges - dar tu cum identifici sursele credibele de celelalte ?

A scris kokster la 27/05/2015 - 10:06:45

"panika, el identifica dupa cum ii convine lui. De altfel ca aproape toti ceilalti, daca le convine inseamna ca asa e corect :-)

A scris LostInTheAges la 27/05/2015 - 12:15:41

Imi este putin mai greu sa-ti explic. Trebuie sa citesti mult ca sa intelegi cum sa o faci. Cand studiezi un anumit fenomen, compari mai multe surse, le verifici argumentarile si dovezile, acolo unde acestea isi au locul, si apoi gasesti foarte lesne impostorii, prin comparatie si reflexie.
Oricum ar fi, ma refeream la faptul ca nu voi prezenta articole din media, ci mai degraba lucrari ale unor cercetatori in domeniu care sunt apreciati si criticati de colegii lor.

A scris _Panika_ la 27/05/2015 - 13:09:59

LostInTheAges - nu pot înțelege / trebuie să mai stau cu ochii pe tine.... ca să înțeleg ce ești ? (Naiv sau ”Mudac” ?) fătă supărări !...

A scris LostInTheAges la 27/05/2015 - 13:17:45

Nu ma supar! Fii pe pace =)
Cred ca regulamentul spune ca discutiile de genul trebuie intretinute in mesajeria privata totusi.

A scris _Panika_ la 27/05/2015 - 14:59:19

LostInTheAges - din păcate regulamentul nu spune nimic despre cum trebuie să-i măsori sau abordezi pe oamenii care citesc și studiază foarte mult și cărora li se pare că deduc sursele credibele :-)))

A scris Daze la 01/06/2015 - 11:20:16

@LostInTheAges
"orbeste", huh? bine ai venit pe opinii, avem cu totii "puncte de vedere", iar tu nu faci exceptie :))

Nu consider religia sursa tuturor problemelor. Chiar si crestinismul - cert e ca multi interpreteaza textul sacru pentru a pedepsi "pacatosii", fie ca asta inseamna sa tina femeia sub papuc, sa tina negri ca sclavi, sa arda vrajitoare sau sa arunce cu oua clocite in homosexuali. Dar sunt multi pentru care crestinismul inseamna dragoste de aproapele. Religia nu garanteaza sfinti, dar nu e nici plaga ce o consideri tu. Atei tot sunt de multe culori, unii cu etos umanist, altii cu idei de purificare a raselor si eutanasiere a celor cu disabilitati. daca nu stii sa gandesti critic sau nu ai niste valori de baza, atacand religia cu orice pret scapi de dracu si dai de tac-su.

Nu ma intereseaza prozelitismul, fie ca vine din partea credinciosilor, fie ca din partea ateilor.

A scris Caravaggio la 01/06/2015 - 12:58:09

Autorul acestui articol pare sa fi coborit de pe un munte unde a sihastrit in ultimii 100 de ani si inca are ochelarii roz pe nas.

In epoca in care feminismul salbatic domina societatea "moderna" a fi barbat shic inseamna a fi o mangina fara cojones, un spineless yes-man.

Fiinte cu vagi trasaturi masculine cu idei trans-positive, cis-negative, non-binary ... pederastii sunt promovati ca si etalon al masculinatatii moderne... fuuu ...


A fi cavaler cu femei intinate de feminism este ca si cum ti-ai lovi singur in oua ...

A scris snoopyk! la 01/06/2015 - 13:23:35

Caravaggio, Trebuie să recunosc că ultima frază e pusă fix la locul ei :)

A scris Lawyer la 26/06/2015 - 09:20:37

Un barbat sic ...nu trebuie decit sa fie barbat...femeile sunt atrase intotdeauna de barbatii puternici(fizic,economic,pozitia in cercurile de cunoscuti,pozitia in societate in general)!Pisalogii nu au sansa la jnima unei femei adevarate si la o relatie de lunga durata.Deci...sa fim barbati adevarati!!!:)

Pentru a lăsa comentarii este nevoie să te autentifici. Nu ai cont? Deschide unul!