Autorii care vor publica "întrebări" cu temele de acasă de la liceu/universitate, etc. se vor trezi cu conturile blocate definitiv.

Paruiala intre fete la o scoala din Straseni

A scris [Igor], bărbat, 22-25 ani (10/11/2009 - 01:35)

Cum vi se pare incidentul ce s-a iscat intre 2-ua tipe de clasa 8-a a liceului din Straseni?

ce parere aveti despre acest caz?

cum vi se pare atitudinea colegilor care stateau ca la spectacol si admirau scena fara a intreprinde ceva intr-u prevenirea conflictului

Detalii pe PROTV.MD
http://protv.md/stiri/social/paruiala-intre-fete-la-o-scoala-din-straseni.html

Comentarii (23)

A scris ceresta la 10/11/2009 - 02:13:36

No comment.....
Sa fie oleaca mai linistite, iata ce le-as sugera.
Sora mea ar zice asa ceva, parc'o vad: metoda stupida a fetelor - se iau de par ca niste proaste, de parca nu se poate de batut in altfel. Ea e taaare batausa la ale ei. :)))
Dar daca la serios, cineva a vrut sa faca din asta fun, negindindu-se ca s-ar putea rani, etc.
Nu ma mir.

A scris [Igor] la 10/11/2009 - 02:19:33

ceresta,cum ti se pare atitudinea colegilor care stateau si nu faceau nimic,adica inafara de a filma si de a face haz de necaz?

crezi ca daca ai nimeri dumneata personal in asa situatie(ca martor) ai avea indrazneala sa intervii si sa solutionezi conflictul?


sorry de offtopic,e catzelul tau,acel din imagine? ce rasa e?

A scris leno4ka la 10/11/2009 - 02:19:59

foarte shocant
si din partea colegilor in deosebi,eu sunt sigura ca cei care filmau se cred prieteni buni pentru acele domnite

A scris [Igor] la 10/11/2009 - 02:24:09

leno4ka,vorba ceea: PRIETENUL ADEVARAT-LA NEVOIE SE CUNOASHTE si uite ca nici unul/una din cei prezenti n-au avut indrazneala sa intervina macar cu vorba daca nu si cu fapta....

A scris leno4ka la 10/11/2009 - 02:29:29

pai cu asa atitudine pot sa zic ca prieteni nu mai exista
ca numai invidia domina

A scris [Igor] la 10/11/2009 - 02:31:20

pai nu atit invidia pe cit indiferenta

defapt prietenii fiecare singur sii alege,nu tii leaga nimeni de git,asaca SPUNE-MI CU CINE PRIETENESHTI SI-TI VOI SPUNE CINE ESTI !

A scris leno4ka la 10/11/2009 - 02:34:12

iata fraza ta aici e cea mai potrivita

A scris ceresta la 10/11/2009 - 02:48:29

Igor, am fost in asa situatie doar o data in viata mea, in clasa VI, m-am batut cu un baiat, m-a obijduit prea din cale afara, si nu am rezistat cu tot cu caracterul meu linistit si retras, in mine ardea doar dorinta sa-i arat fizic ce ma durea sufleteste. Trageam in el cu picioarele la maximum, tragea si el in mine cu picioarele, ma durea, dar nu am zis nici carc, pina nu l-am vazut jos, pina nu a cedat de durere, pina nu l-am vazut infrint. Atunci nu a intervenit nimeni, de intervenea, o primea de la mine, era a dracului de exagerat ce-si permiteau sa-mi zica.
Mai mult nu m-am batut.... un an si jumate in urma mi-a zis cineva cuvinte ..... gresite in adresa mea, doar din cauza ca era o femeie mai in virsta ca mine, nu am tras in ea, am tras intr-un perete, nu am lovit corect, si mi-am rupt mina.
Cineva ar fi trebuit sa intervina, de ex. doi baieti sa le tina pe fete, sa le calmeze, etc.
As fi intervenit daca ar fi o bataie rea de tot, daca e o simpla chicuiala prosteasca - Dumnezeu cu ele, dac' nu le-o venit mintea in cap, poate batindu-se vor vedea cit de prostesc arata.
Faptul ca absolut nimeni nu le-a despartit, ci le-a filmat - dupa mine spune despre faptul ca "насмотрелись телевизора", primul gind, sa fie cel mai cool si sa posteze primul ceva picant in internet, insa nimeni nu s-a gindit ca totul s-ar fi sfirsit mult mai serios.


Da, e cainele meu, un pitbull.

A scris [Igor] la 10/11/2009 - 03:07:54

mda,interesanta istorioara ai relatat dumneata,cam dureros dar ce sai faci.....ma intreb eu 2-ua lucruri:
1)oare aceasta bataie nu putea fi evitata rezumindu-se totul doar la nishte replici si atita tot,oare intratit de important o fi fost motivul de la care se incinsera spiritele ..

2)ziceai ca ai avut un an jumate in urma un motiv de a fi si tu pe prim plan in asa situatie dar nu ai fost pe motiv ca ai respectat virsta doamnei susmentzionate....si ma intreb eu,sa sa fi fost in lokul doamnei celea un baiat de virsta ta sau o fata ? erai gata sa dai in ei atit de crincen incit sa existe probabilitatea de ati rupe miina? esti atit de agresiva? nu ti se pare ca prin asa fapte mai rau decit itie nu-i faci nimanui,ba chiar pari si caraghioasa pe deasupra la toate....nu crezi ca diferenta dintre om si animal este anume acea ratiune pe care ar fi cazul sa o pui in actiune demonstrind persoanei contrare ca esti la un nivel mai avansat decit ea si nu ai de gind sa cobori la nivelul ei.......



p.s:frumos caine,sa-ti fie sanatos

A scris Always_Dreaming la 10/11/2009 - 03:29:23

Nu am miră. În RO au loc aproape zilnik astfel de "spectoacole". Cei care asistă, savureaza circul, indeamnă fetele, le dau şi indicatii unde să lovească şi cât de tare. Înnebuneşte lumea :D

A scris snoopyk! la 10/11/2009 - 09:00:33

Luptele intre fete tot timpul mi-au parut mai violente,si chiar fetele insasi,am fost si eu atacat de vreo 15 fete cand eram clasa a 5-6,era iarna,si prinsese ciuda pe mine ca la scoala le tot spalam cu zapada,m-au pandit cand plecam acasa,si cand am ramas singur m-au inconjurat,au sarit toate pe mine,eu eram maruntel,ele mai mascate,am lovit cateva cu geanta dar mai rau am facut,ca pe langa faptul ca am mancat vreo 2 Kg de zapada,am fost si flocait bine.
Sincer la cate batai de strada am participat,niciodat inca n-am incasat-o mai tare ca atunci

A scris ceresta la 10/11/2009 - 09:38:32

Snoopyk...... am zimbit la istoria ta, imi imaginam doar cum asupra ta navalesc 15 fete, si tu fara strop de scapare de ele. Prea crude au fost ele cu tine.

Igor, bataia putea fi evitata, insa eu nu stiu din ce cauza ele s-au luat la cearta, ce nu au impartit, etc. Desigur ca totul putea fi aplanat pe o alta cale, insa daca lor nu le ajungea mintea sa rezolve totul discutind, putea altcineva sa le deschida ochii.

"sa fi fost in lokul doamnei celea un baiat de virsta ta sau o fata ? erai gata sa dai in ei atit de crincen incit sa existe probabilitatea de ati rupe miina? "
Daca in locul acelei doamne era un baiat, sau o fata de virsta mea, da, as fi lovit in ea cu aceeasi putere. De ce zic asta? Deoarece cuvintele pe care mi le-a spus sunt de neiertat, nu se lasa pur si simplu asa.
Nu vreau sa par cruda, rea, bataiusa, etc. De fapt, in realitate sunt contrariul acestor calitati. Insa atunci, acea doamna, a exagerat toate limitele permise si nepermise. Si atunci eu singura m-am mirat de reactia mea. Si de, nu mi-as fi rupt mina daca as fi respectat tehnica loviturii, am lovit incorect, si de aia am si primit fractura.

"esti atit de agresiva?" nu sunt agresiva, am mai spus, singura nu mi-am imaginat ca as fi putut reactiona in asa mod. Nu agreez asa metode de ...rezolvare a unor conflicte, insa atunci cred ca a fost unica exceptie din viata mea. De fapt, stiind ca e mai in virsta, voiam macar sa-i torn o salata in cap, insa nu m-au lasat, de aceea am plecat in alta odaie si .... ca sa ma linistesc am lovit in .... ceea ce-am lovit.

" nu ti se pare ca prin asa fapte mai rau decit itie nu-i faci nimanui,ba chiar pari si caraghioasa pe deasupra la toate....nu crezi ca diferenta dintre om si animal este anume acea ratiune ..."
Ai dreptate Igor, asa este, sunt de acord cu tine. Insa atunci m-au invinuit in unele lucruri monstruoase, de care nici macar nu sunt apta sa le savirshesc, nici nu m-am gindit la asa ceva, niste lucruri murdare, josnice. Eram intratit de socata, nu puteam nici sa vorbesc, nici sa fac nimic. Doamna nici nu voia sa auda sa discutam la normal, a inceput totul din senin, si s-a terminat cum s-a terminat deja.
Bataia, daca e una corecta nu mi se pare un lucru caraghios. :)))) Poate din cauza ca sotul meu practica din copilarie artele martiale. Deci sunt metode mai eficiente decit chicuitul, mult mai rapide si efective. :)

Mersi mult pentru cainele meu, il ador, doarme acu linga mine.

A scris Kleopatra la 10/11/2009 - 11:07:37

Nu ştiu de ce se mai miră lumea...Ori că în România aproape zilnic se dau aşa reportaje la PROTv şi m-am obişnuit,ori nu ştiu...Da,nu e bine,dar dacă se băgau ceilalţi,sigur o luau la moacă :D.
Cred că nişte băieţi mai spătoşi ar fi trebuit să inetvină...
Educaţia de acasă probabil îşi spune cuvântul peste tot.

Da psihologul...de rahat!

Oho snoopyk,tocmai mă doare capul...Iaca au ce fetele cu floacele,una două mâna-n păr.Da important e că ţi-au venit de hac,cred că nu le-ai mozolit cu zăpadă :))
Aşa îţi trebuie :)) (glumesc) :P

A scris whatever la 10/11/2009 - 11:10:53

De fapt, sunt atatea zeci de cazuri de-astea. Chestia e ca nu le posteaza nimeni pe PRO Tv. Si la mn in liceu cu o saptamana inainte de vacanta a fost o maaaaare bataie intre don`soare de-a 8-a, dar nu s-a ajuns la televiziune ;)). Si pentru a arata care e mai tare au fost invitati vreo doi "cavaleri" din alta scoala ca sa le ajute sa iasa paruiala perfecta.
Asta e metoda lor de a se...exprima. Atata timp cat ai o educatie si nu esti din categoria celor ce au de toate si nu mai stiu cum sa iasa in evidenta....e totul ok, caci nu recurgi la asa masuri. Bataie...
Cat despre colegi...E un spectacol de care nu se bucura in fiecare zi, asa ca au preferat sa nu faca nici un pas :D. Plus, ca odata implicati, dupa conflict, ar putea fi catalogati ca tradatori.
-"Ba Ionut...Cum ai putut sa te duci de partea ei si sa ma opresti? Tradatorule"

Cam asta e situatia...Cele scrise sunt concluzii...din batai verbale (pe care am des ocazia sa le ascult) :)

A scris Slick la 10/11/2009 - 11:26:00

Cand aud de "au avut o MICA neintelegere" si asta din gura unui psiholog,ap' ce sa mai zic despre protagonistele din imagini?

Intr-o tara de rht, tot e de cacao,inclusiv psihologii ...

:|

A scris spitfire la 10/11/2009 - 11:43:18

Psihologul exista pentru a justifica se pare... Ea stie cel mai bine sa inteleaga acest "mic conflict" :)). Mare treaba s-au tras doua de floace....
Iar acu daca la sincer, ma ingrijoreaza cand vad asa cameramani la noi in MD. Incepem sa ne asemanam cu chinezii tot mai mult. Ca doar astia fotografiaza si filmeaza tot si absolut tot.

A scris [Igor] la 10/11/2009 - 14:42:43

eu personal am izbucnit in hohote,cind am auzit neghioaba aia de cika psiholog vorbind,parca era o prostitoata reprofilata peste noapte,zau....

A scris IuliusC la 10/11/2009 - 14:54:19

Mare treaba :))) de parca nu am vazut asa ceva cind am fost cu toii elevi... -10
Se face rating si pe prostiile astea...
Psihologul a dat o analiza foarte populista, pacat ca asa sunt majoritatea psihologilor din scoli ceea ce insemna ca psihologia nu are inca sanse de a capata incredere in societatea din RM.

A scris MiLLionerovici la 10/11/2009 - 15:13:22

Cind ma bateam Eu la Scoala...nu prea era Primit cineva sa se Amestece...
Cu timpul imi dau seama ca e o Prostie acest Lucru...

Apropo...Daca eram sa fiu in Rolul unui Personaj care se bate...si veam sa observ ca ma Filmeaza....avem sa-i Stric Telefonul in Crujka Mednaia :))

A scris urmatorul la 10/11/2009 - 16:17:53

ce-i de comentat aici? copii shi gata... o sa creasca si le-a veni mintea la cap.... acum mai sever trebuie instruitzi acei care asistau si nu faceau nimik pt a pune capat conflictului

A scris anilorac la 10/11/2009 - 16:35:33

Nu stiu cum voi... dar eu cind vad ca se bat doua fete imi vine sa vomit. Este o lipsa totala de educatie si de cultura. Mai mult nu am ce comenta.

A scris [Igor] la 11/11/2009 - 14:19:21

Cineva admira,altcineva exact in asa mod rezolva confictele precum cele 2-ua minore,iar altcineva....vomita privind cum evolueaza asa gen de conflicte.....Ms pentru opiniile voastre visavi de subiect,deci sa ne pazim de asa situatii si sa nu ezitam de a lua masuri intru prevenirea lor

A scris Caaterina la 13/11/2009 - 09:51:26

urăsc agresivitatea de orice gen!!!!!!! e oribil ce se întîmplă în lumea de azi.........şi se întîmplă doar din cauza neputinţei de a discuta cu calm..........

Pentru a lăsa comentarii este nevoie să te autentifici. Nu ai cont? Deschide unul!