Autorii care vor publica "întrebări" cu temele de acasă de la liceu/universitate, etc. se vor trezi cu conturile blocate definitiv.

Noi trei.....

A scris o femeie (19/02/2010 - 22:35)

Sfatuiti-ma varog cum sa procedez mai corect!!!! Sotul meu are o amanta, au o relatie de cava timp, adica sio trag mai bine spus, mie nu imi spune nimic si se comporta frumos in familie. Deci el nu stie ca eu stiu despre ea, si chiar o si cunosc pe jigodie. Cum sa procedez mai bine sa fac o scena de scandal, sau sa ma intilnesc cu tirfa si sa o pun la locul ei????

Comentarii (76)

A scris Desire la 19/02/2010 - 22:50:07

Bestial....eu nu as alege nici o varianta...invata-te sa pleci frumos...ca sa inteleaga ce a pierdut....in mare parte vinovat e sotul tau...nu "tirfa"...defapt ei ar trebui sa-i multumesti....pentru ca ti-a deschis ochii....si ai aflat cu cine iti croiesti viata...Mai intii intreaba-te daca mai e vriun rost sa continui sa traiesti cu el....
*Nu proceda cum o fac majoritatea...scene de scandal....pumni...lacrimi...caci oricum nu mai schimbi nimic...ar fi bine sa organizez o intilnire...voi 3...sa le pui un tort si o sampanie...sa la multumesti (la fiecare dupa merit)....si sa pleci frumos!....
*Ia-o ca o experienta neplacuta nu ca un moment tragic....oamenii vin si pleaca....
**Mult succes!

A scris Kleopatra la 19/02/2010 - 22:57:40

Mă înfoaie râsul :))
Pentru ce ţie scandal şi pentru ce ţie să pui la punct târfa? să te simţi mai bine? O să ai o familie fericită?
Da poate aia pe care o numeşti tu târfă nici nu ştie că bărbat-to-i însurat. Capul lui unde-i?
După mine ai N variante:
1.Taci şi înghiţi
2.Îi spui frumos că ştii şi rezolvaţi problema (să nu te minunezi dacă o să nege nu-i de mirare)
3.Îi spui că ştii şi ddepui divorţul (dacă desigur eşti pregătită)
4.Le faci o surpriză la amândoi :D,când ştii că-s împreună apari şi tu ca o pupăză,da te comporţi civilizat,zâmbeşti,cumperi şi o şampanie,ciocneşti cu ei,le urezi noroc şi fericire :))
Variante sunt,totul depinde de tine,dar cel mai important nu da vina pe aia.>Nu e asta va fi alta şi tot aşa.Acum depinde ce vrei şi sper că nu aveţi copii...

A scris AleXus la 19/02/2010 - 22:57:59

Numai aceste două variante ai? :))

A scris x-iurie la 19/02/2010 - 23:02:43

Depinde ce vrei sa faci , fii inteleapta daca il iubesti incearca sa vorbesti calm cu el ... spunei ca stii ,,, poate sai para rau ... si sa uite de ea , daca v-a pleca dai drumul inseamna cai un lash ...

O femeie a răspuns:19/02/2010 - 23:07:29

intocmai ca eu il iubesc si nu vreau sa il pierd, deci tirfa stie ca e casatorit dar nu o intereseaza si dupa toate informatiile mele vrea sa mil ia de sub nas...

A scris Kleopatra la 19/02/2010 - 23:09:21

Anonima,nu ţi-l poate nimeni lua,el singur de bună voie şi nesilit de nimeni se poate duce,vrei tu su nu vrei,asta e decizia lui.

O femeie a răspuns:19/02/2010 - 23:12:15

kleo eu doar am spus ca se poarta bine in familie nu imi arata ca are pe altcineva,

A scris kobra la 19/02/2010 - 23:16:33

Noi trei...ce călduros. Asta sună a familie.

Ce oameni răi mă, ce oameni răi.

A scris Always_Dreaming la 19/02/2010 - 23:16:39

Desire, dc sa plece ea si nu el? Si daca au si un copil? Unde sa se care cu el? Pe drumuri?
As vbi cu el, i-as spune k stiu tot, k discutiile st de prisos, iertarile si promisiunile la fel si sa-si ia valiza si hulughii si sa se duca-n......... mă-sa unde o vrea. E fufă ea, dar si el nu e mai de treaba. Stiind k are familie, umbla in cautare de borti, alte borti. Scandal nu are rost sa faci pt k faptul este consumat, ce e facut e facut. Cu fufa ce sa vbesti? S-o intrebi dc si-a ridicat coada? Ea (poate) n-are familie si n-are nik de pierdut (doar un amant...unul pleaca, vine altul), ei ii este "in crala" de familia voastra si o doare-n ....si nici acolo k el e insurat. Insa individul de barbac-tu stiind k are o sotie acasa, nu avea ce cauta in pestera alteia. Cu el tre sa vbesti, nu cu ea.
Depinde de firea pe care o ai. Io nu st scandaloasa de fel. I-as deskide usa calm si i-as arata drumul. Daca u esti o fire mai impulsiva si nu te poti abtine, simti k te vei descarca, fa-i scandal, dar nu schimbi nimic.

A scris Kleopatra la 19/02/2010 - 23:20:29

Anonima,înseamnă ce vrea şi lupul sătul şi oaia întreagă...
Mi se pare că oricum nicuna din variantele tale nu o să aibă final fericit.Crezi că o doare pe aia-n bască că o să o pui la punct?Nu cred.
Eu una mă bag în boale sinceră să fiu,pentru că pe zi ce trece lucrurile astea sunt privite ca ceva ok.Ceva de genul "Ei şi ce dacă are omul o aventură?Principalu că se întoarce acasă şi se comportă frumos". Eu turbez nu alta.
Chiar e o situaţie delicată...
Dacă aveţi copii lucrurile stau altfel un pic,dar dacă nu...Foaie de drum...

A scris Desire la 19/02/2010 - 23:22:47

Always...spuneam sa plece din viata lui...nu din casa....asta deja nu ma priveste cui si ce ii ramine...Presupun ca copil nu au...odata ce nu s-a accentuat...si chiar daca ar avea...nu poti sa te jertvesti la infinit..oricum copilul creste...si va intelege....

Anonima,si cit crezi ca o sa dureze? cit o sa poti indura....stiind ca privesti ochii ce te mint..saruti buzele lui si nu esti unica care o face....te culci cu el si cu tot trecutul ("fufele") lui...de care are el grija ca sa nu fie chiar atit de indepartat...si daca apar copii?....in caz ca te satisface situatia asta poti forma un "любовный треугольник"
*Bafta!

A scris kobra la 19/02/2010 - 23:32:05

Dacă era şi copilul, întrebarea se numea "Noi patru"

A scris Poops la 19/02/2010 - 23:32:22

La-s lasa deodata pe acest "Parazit"..te-a inselat 1 data sio va permite de multe ori.....decind e lumea si pamintul.......si variantele de genul inca o sansa sunt o prostie.....oricum nu vei uita niciodata si te va kinui acest gind...barbatii care isi inseala femeia sunt niste adevarati "gindaci"...in mintea lor prosteasca sta la baza:Am avut-o pe E..pe A..pe X..pe B....ETCCCCC........

Daca aveti copii e situatie cam.......Dificila...Dar daca Nu.....pai de ce sa cheltui timpul p-u un prost tradator care nu merita!La Gunoi Cu el!Tirfe ca alea sunt multe in Lume......insa daca barbatul nu stie cum sa se poarte si ce vrea de la viatza......pai....totul se duce de ripa.........

A scris L.Black la 19/02/2010 - 23:32:42

Pana la urma, decizia iti apartine. iti zik asa, orice decizie vei lua, va durea. dar trebuie sa faci diferenta dintre durrea temporara si cea vesnica, ce pare sa nu se mai vindece. Acum pune-ti intrebari, raspunsurile le gasesti in tine, ne pe "Opinii".

A scris Always_Dreaming la 19/02/2010 - 23:44:39

Desire, acum am inteles ce zisesi.
Despre copil poate nu a mentionat intentionat pt k st doar 2 opiniste care au copil (din cate stiu). Una dintre ele e ok, o stiu sigur. Iar anonima daca specifica k are copil, se dadea de gol si nu mai ramanea anonima. Deci copilul poate exista....sau nu.

Anonima,
"intocmai ca eu il iubesc si nu vreau sa il pierd..."
Imi vin in minte un sir de intrebari: Cum se simte o femeie casatorita, ce isi iubeste barbatul si, care femeie, stie k barbac-su umbla si cauta alte borti, dar vrea sa-l pastreze? Cat de jos te poti cobori sa accepti? Oare acea femeie este constienta k odata iertandu-l, el va continua sa umble? Isi da ea oare seama k iertandu-l, accepta tacit situatia? E constienta k nu se va opri aici? E la fel ca si cu bataia. Un barbat daca a ridicat laba asupra ta o data si il ierti, o va ridica si a doua si a treia oara. Cum poate trai o femeie Langa un barbat care a inselat-o, care si-a spalat puta in borta unei fufe si apoi si-o clatasete intr-a ei? Cum poate ea sa mai faca dragoste cu el? Cum poate sa ii faca mancare cu drag si sa ii puna pe masa? Cum poate sa il calce si sa il spele stiind k alta va strange roadele harniciei ei si nu ea? Cum poate sa ii zambeasca, sa-l alinte si sa-l dragosteasca stiind k vine de la ea? Cum poate, acea femeie, trai cu frica k se va repeta si cu gandul dak o va mai insela sau nu in viitor? Au mai poate ea avea incredere in acel barbat?

A scris Andrew la 20/02/2010 - 00:40:05

Dar "tirfa" ce vină are? Apucă-l mai bine pe soţul tău de p... păr, să se potoloească.

Tîrfe sunt multe, dar dacă nu-ţi poţi ţine bărbatul în lanţuri, e degeabă să te războieşti cu ele.

Poate săraca femeie nici nu ştie? :)

A scris Kilmer la 20/02/2010 - 00:53:57

Niciodata nu am putut sa inteleg un atare comportament al acestui tip de "barbat" la care s-a facut referinta in intrebare. Sfatul meu e sa-l alungi cit mai repede cu putinta. Nu conteaza de cit timp suntei impreuna, aveti copii ori ba ... nu se cade sa iti strici intreaga ta viata pe care o ai de trait de acum incolo din cauza unui asa mizerabil!
Daca te-a inselat o data, atunci la sigur vor mai fi si alte cazuri! ;)
Si fara nici un fel de "ii acord inca o sansa"!

A scris Desire la 20/02/2010 - 00:59:43

Priveste filmul "Выкуп"...e 100% la tema!...si poate o sa tragi invataturi de acolo....Il poti privi cu "sotul"....sa vez ce reactie va avea :)

A scris Slick la 20/02/2010 - 01:13:56

Afla cu ce il atrage, ce-i face, studiaz-o, si fa ca ea, emuleaz-o in tot ce face, daca intr-adevar tii la barbat si nu la ce va zice lumea daca te va parasi...

Femeile care sunt inselate, in majoritatea cazurilor, si-o fac cu "maina lor" ... prin felul lor de-a fi ... despotic, complacent, neurotic,etc.

:)

sau poate e un fustangiu incurabil, s-atunci, la ce bun sa-l tii de fusta ta?!?

A scris L.Black la 20/02/2010 - 02:04:47

Slick, ce sfat te-ai gasit sa-i dai femeii....:))))) care-i rostu sa faca tot ce face ailalta? asta intraducere libera ar insemna, " inkide okii, uita de tine, puneti a big smile pe fata si fi tot ce nu esti de fapt" daca barbatu n-o vrea, n=o vrea, de ce\tre sa se skimbe? cat d/e kestia cu femeile.. e prea generala, si eu as putea sa spun ca barbatii sunt inselati din cauza incompetentii in pat sau firii lor, e vorba de oameni in general nu doar de femei sau doar de barbati. si de fapt te kam contrazici total in ultima fraza. Cred ca de fapt i-ai si dat raspunsul femeii :).
Da acum un P.S. am mai vazut in ultimul timp comentarii pe aici, si kiar din partea ta, un fel de generalizari la adresa femeilor, ca sunt asa si asa.. in fine, mi-e curios, baieti ce tip de fete ati inatlnit pana acum?? Jesus...

A scris Slick la 20/02/2010 - 02:13:22

LBlack,

asta in traducere libera ar insemna sa fie desteapta, si sa nu judece dupa stereotip-uri babesti ...daca, vrea sa-l tina langa el, cum s-a exprimat un opinist, inlantuit, ap' sa fie la inaltimea asteptarilor, sa-si miste fundul de pe canapea, si sa ofere "produsul optimal, special pentru el", altfel, e doar "furtuna in lingurita" toata fanfaronada ei...

Ca sa ai rezultate pe care nu le-ai avut niciodata, tre' sa faci ceva ce nu ai facut niciodata, asta e reteta spre orice success, fie el familial ori aiurea.
Io nu fac generalizari scoase din pod; Daca enunt ceva ap' am tone de cercetari care ma sustin ...

A scris L.Black la 20/02/2010 - 02:16:36

Cred ca te/ai aprins, eu ziceam mai in ton de gluma, c'mon. si la urma urmei, nu prea are rost ce zici acum, pt ca acum zici ceea ce cred si eu dar in commentu previous, ai zis sa incerce sa fie k ailalta. ceea ce nu mi s pare ok. adika tu face asa ceva? tu crezi ca ei de asta ii arde acum?:))) am vazut cum a numit-o, nu?))

A scris Serjant la 20/02/2010 - 05:58:01

Cu ce te va ajuta oricare din scenariile care le-ai descris?cu nimic.

Lasa-l, nu te merita, ai mindrie.Barbati fideli sint,CREDE-MA.

A scris irineluş la 20/02/2010 - 06:52:46

E cam complicată situaţia, dacă îi spui că şti şi continui să trăieşti cu el reese că îl accepţi cu toate fufele lui. Nu pot înţelege femeile care turbă de gelozie, controlează telefonul şi toate mişcarile soţului în afara căminului, iar cînd descoperă relaţia din afară mai departe de un scandal nu se duc. Ce tu crezi că el se va speria de scandalul tau? Dacă era din cei sperioşi nu se mai ducea pe urlaţi, dar aşa deci nu se teme. Pentru ce să îi arăţi că cunoşti pacatul lui dacă oricum rămîneţi împreună? Te umileşti singruă. Unicul lucru ar fi să poţi cumva să îi oferi ceva mai mult decît îi oferă fifa, ca să uite de ea. Cu toate că dacă e un fustangiu poate să nu lucreze. Dăl mai bine naibii, dar alt barbat care îţi va fi credincios poat să nu fie aşa de placut ţie, aşa că vezi singură ce valorează mai mult pentru tine.

A scris Abricos la 20/02/2010 - 07:55:22

da poate ai in singe, si tu nu stii, dorninta de a face sex in grup ? :D

A scris dr. House la 20/02/2010 - 11:25:13

e simplu de tot... gaseste un al patrulea (credca ai tu vreun odnoklassnik singuratic), nu te culca cu el ca nu-i necesar, dar utilizeaza-l asa ca la urechile sotului sa ajunga vestea ca ai amant. Tunete si fulgere, el credca nici nu poate sa-si inchipuie asa ceva despre tine. In fine vei vedea care va fi reactia lui, fa-a sa inteleaga pe pielea lui ce inseamna sa-l schimbi, dupa asta purtati o discutie deschisa pe tema celor intimplate si vedeti cu ce ramineti.
Si trebuie sa intelegi ca in acest trio tu esti cea mai importanta, fiindca am impresia ca tu te simti a treia, cea de prisos

A scris leona la 20/02/2010 - 12:16:27

Kobra, =)) =))
... nu am mai râs demult aşa. =))
"ce călduros"... =))

Excelent spus!

A scris MiLLionerovici la 20/02/2010 - 12:51:44

Se poarta frumos in Familie? Da
Se trage cu Tine? Cred ca Da
Aduce foloase familiei? Cred ca Da.
Atunci care e Problema?
Mai perfectioneaza-te si poate timpul liber la fel ti-l va dedica...

Cred ca sunt sute de metode ce ai putea sa faci in asa caz....DAR...Ce zici daca ai incepe prin a-ti schimba mentalitatea?

P.S. Ridica Scandal...Si vei fi o Scandaloasa...si Perechea de Viata va trebui sa fie una ca si tine...sau un Nimeni care iti va asculta scandalurile...
Pune-o pe Tipa la Punct...si Sotul isi va gasi pe alta...de ce nu ai incepe deja sa distrugi toate "concurentele"

A scris Di.ON la 20/02/2010 - 13:31:16

Mda, tot mai des in ultimul timp aud despre cazuri de ....infidelitate conjugala.....concluzia : Nu exista UN VINOVAT. Poti sa incerci, sa te analizezi pe tine in ultimii 5 ani..cum a evoluat atitudinea ta fata de el.
In plus, stabileste-ti prioritatile...O familie nu poate exista fara compromisuri. Faptul ca o sa-i declari hodoronc-tronc de faptul ca-i stii aventura....nu o sa rezolve nimik..poate doar ai sa mai cheltui din nervi...

Fii inteleapta si incearca sa-l cuceresti din nou....Barbatul niciodata nu pleaka de acolo unde bine :) Iar fufa.....fufa n-o sa tina mult

O femeie a răspuns:20/02/2010 - 15:07:10

cauta-ti un amant, daca te-a inselat o data, va fi si a 2-a si a 3-a etc...

A scris Maytrei la 20/02/2010 - 15:26:48

:DDDDDDDDDDD cautati si tu un si inseala-l , vezi ce satisfacuta vei fi:DDDDDDDDDDD

A scris Kleopatra la 20/02/2010 - 15:28:24

Poate n-am turbat destul...Am zis că dc mi se întâmplă,rămânem căsătoriţi numai pe hârtie!
Şi încă o dată te întreb.De ce dracu îl mai vrei când el se freacă cu alta?Explică-mi că-s muiere şi eu da nu pricep cum e asta?!

O femeie, 18-21 ani, a răspuns:20/02/2010 - 15:29:01

ce o tot criticati pe saraca fata, ei si ce daca sio trage cu alta asta nu inseamna ca te va lasa pt ea si ca o iubeste, pur si simplu o [cenzurat] atit si ea daca ii proasta si isi permite sa fie folosita de ea poftim, tu trebuie sati cauti de viata oricum e al tau si te iubeste daca zici ca se poarta bine in familie, ii va trece lui de tirfa, ca de curve e plina lumea, si asai mai schimba unii soti partenerii dar nu inseamna ca schimba si cu sufletul, sfatul meu sa nu tragi atentie la asta mai ales daca poate ai si copii, ii va trece, credema....oricum familia e pe primul plan....decizia iti apartine.....succes.

A scris Always_Dreaming la 20/02/2010 - 16:15:49

To Slick,
"Afla cu ce il atrage, ce-i face, studiaz-o, si fa ca ea, emuleaz-o in tot ce face, daca intr-adevar tii la barbat...."
Pfff........ Tu te-ai pus in locul ei? Tu ai urma sfaturile pe care i le-ai dat? Daca sotia ta te-ar insela, ai face-o pe detectivul? I-ai urmari sa vezi ce face el cu sotia ta si cum o face? L-ai imita/copia intru totul pe amantul sotiei tale numai sa nu te paraseasca pt k o iubesti? Ai umbla dupa ei sa studiezi comportamentul ibovnicului sotiei tale? Dupa ce i-ai urmarit, intorcandu-te acasa, ai primi-o dragastos si cu zambetul laaaaaaaaaaaarg purtandu-te exact ca amantul ei sperand k in acest mod o vei recuceri? Pffff.......... NU cred k astea iti vor fi actiunile.
Nuj din ce aluat steti facuti.....nici nuj cum sa-i zik sa nu va bag pe toti intr-o oala si ma strofoc sa va pot intelege.
Daca scria un brabat k stie k fimei-sa il inseala, ap il sfatuiati sa-i dea un sut in fund pt k femei mai exista. Cand situatia e inversa, incercati sa-i cautati lui scuze si ii dati sfaturi pe care voi, ca si barbati, nu le-ati aplica in aceeasi situatie. Ce inseamna pt tn o familie?

To anonima (ultima),
"...ei si ce daca sio trage cu alta asta nu inseamna ca te va lasa pt ea si ca o iubeste, pur si simplu o [cenzurat]
Cand un barbat saruta o alta femeie si i-o mai si trage, inseamna k nu se mai gandeste la sotia lui. Cand un barbat iubeste, ap' iubeste si nu umbla sa traga in alte borti. Odata ce umbla dupa alte fuste si mirosuri, inseamna k il doare in partea dorsala de sentimentele sotiei lui, de ce simte ea si k o tradeaza. Asta nu e iubire, e Curvarie cu "C" mare. Nu aveti un bob de resptect fata de voi insiva? Va place/va convine sa fiti puse pe planul al doilea? Nu e mai corect fata de tn in primul rand si fata de el sa divortati ca tu sa poti sa-ti refaci viata si el sa umble cu cine vrea?
Ma ingrozesc unele pareri.

A scris skorpion1985 la 20/02/2010 - 16:32:28

Eu personal nu am acceptat asa ceva. Pur si simplu imi era greata cind venea acasa dupa ce se freca cu ea...nu puteam sa-l simt ca se atinge de mine in pat, nu puteam sa folosesc lingura din care minca...nu puteam minca dintr-o farfurie. Imi era greata la propriu dupa ce imi imaginam ca s-a lins cu ea pina acuma....insa oamenii sunt diferiti...multi accepta

A scris MiLLionerovici la 20/02/2010 - 16:54:14

Always_Dreaming Iata aici nu ai nimerit :)) Ma refer la faza cu
"Cand un barbat saruta o alta femeie si i-o mai si trage, inseamna k nu se mai gandeste la sotia lui. Cand un barbat iubeste, ap' iubeste si nu umbla sa traga in alte borti."

Exista Atractii diferit intre Sexe(Barbarti si Femei)...prin asta se explica de ce unii oameni stau cu o persoana..intemeiaza familia....dar se mai [cenzurat] cu altele sau alta...
Iti arunc o idee in Privat...

P.S. Prea multe Mituri Vehiculeaza despre Interpretarea si Inemnatatea Cuvintului "Iubire"

A scris skorpion1985 la 20/02/2010 - 16:55:57

Apropo, vorbisem pe tema aceasta cu un barbat in virsta, realizat in viata, cu famile, copii, nepoti si foarte de treaba, care imi zise: "DIN BARBATUL CURVAR SI/SAU BETIV GOSPODAR NU FACI, ORICIT NU TE-AI STRADUI". Sunt de acord in totalitate cu cele spuse...tot de un barbat

A scris Slick la 20/02/2010 - 17:01:48

A_D,

Nu e nevoie s-o faci pe detectivul, daca esti auto-critic, ca sa iti dai seama ce nu faci corect, la ce mai ai de evoluat.Daca astepti ca cineva sa te "iubeasca" la nesfarsit doar pentru ca v-ati luat de soti, ap' n-ai decat...

Io, percep, o relatie diferit.Un joc infinit de cuceriri si recuceriri, intotdeauna diferit, niciodata complacent. Marea problema pe care o vad io e ca odata ce s-au legat, sotii practic uita sa mai depuna eforturi, gata! finita la comedia ...nu mai fuge ...:))

Io, cred ca daca ti-ai trata partenerul ca si pe un amant/amanta, ap' in veci nu va cauta distractii extraconjugale.

Inainte sa va acuzati partenerul, uitati-va bine in oglinda, si raspundeti-va: "Daca as fi in locul partenerului, as fi cu mine?"

Sunt sigur, ca unele raspunsuri va vor increti ...

A scris MiLLionerovici la 20/02/2010 - 17:03:59

skorpion1985 Si Tu chiar l-ai crezut? :)) Eu nu ma refer strict la tema asta...Eu ma refer la Reguli Generale...
Oamenii se pot modifica...pe Oameni poti sa ii modifici...si Oamenii pot fi motivati sa se modifice...punct.
Gasesc Aberational sa afirmi ca oamenii sunt o piatra...Indiferent de Tema...

A scris irineluş la 20/02/2010 - 17:53:09

Discutasem şi eu cu un fustangiu. Am înţeles că un asemenea nu o să îşi lase pu nimic soaţa, dar la fel pu nimic nu-şi va lasa şi obiceiul de a agăţa. A zis: Nu aş putea fi altfel, chiar de aş fi cu tine. Aşa sunt eu, îmi place să caut şi în altă parte, deşi am tot acasă...bine nu chiar tot ce vreau.
Da cu o altă ocazie îmi zise: pe tine te-aş iubi din frica de a nu te pierde.
Şi din aceste vorbe şi din cele ce s-au mai spus, vezi dintru început problema, elimină o şi apoi începe viaţa pe nou.
Iam zis şi lui şi repet a avut mare noroc că femeia lui îl iubeşte atîta, încît îl acceptă cu toată claia de amante întîmplătoare pe care le-a vut şi le are. Eu i-aş fi arătat uşa la prima lui încercare de a înşela. A zis că ar fi fost bucuros dacă nevastă-sa ar proceda aşa.
Deci, iertîndu-l nu vei deveni cicidecum regina vieţii lui, dar vei fi fericită să vezi că el e alături de tine. Gîndeşte te amanta îl acceptă cu tot cu tine, tu de ce nu o poţi accepta? Vezi ce ar fi mai important pentru tine. El sau simpla mîndrie de femee. Şi una şi alta e foarte important

A scris Always_Dreaming la 20/02/2010 - 18:49:45

Slick, te contrazici si te eschivezi.
Contradictii: "...studiaz-o" ce vrea sa insemne? Sa te autocritici? "Afla ce-l atrage..." Cum? Autocrtitcandu-te? Sau sa afli prin terte persoane, pandindu-i ce o atrage pe sotia ta la el?
Eschivari: TU l-ai imita pe amantul sotiei tale? Ai face ca si el pt a o recuceri? procesul recucerii, asta ti-ar fi? Ce inseamna pt tn o familie?
"Inainte sa va acuzati partenerul, uitati-va bine in oglinda, si raspundeti-va: "Daca as fi in locul partenerului, as fi cu mine?""
Da' pe cine sa acuz, domnule? Pe mn? Numai pe mn? Da partenerul asta n-are gura, pastele mamei lui, sa vina si sa isi spuna oful si sa vedem ce putem face? Sa discutam, sa comunicam si sa gasim o iesire din situatie? Sau solutia prblemei este sa te freci cu altele, iar cu fimei-ta sa te faci k ploua, k e frumos si cald in beci si sa mergi inainte, pe ani, asa? Daca fimei-ta umbla cu iolca pe la vecini, e numai vina ta, Slick? Pffff......... Slick, coboara-n jos, luceafar....aterizeaza pe pamant.

".Daca astepti ca cineva sa te "iubeasca" la nesfarsit doar pentru ca v-ati luat de soti, ap' n-ai decat..."
E intrebare adresata mie direct? Sa stiu sa-ti raspund sau nu.

A scris &y Cript la 20/02/2010 - 19:02:56

... acum urmeaza faza cea mai interesanta. poti sa il joci pe degete cum doresti. treptat isi va rupe parul din cap. sfatul meu e sa fii rabdatoare, precauta si inteleapta. nu-i introduce pumanlul direct in piep. mai scormoleşte-i puţin epiteliul. arată-i ce culoare are demintatea ta pe care el a călcat-o...

A scris skorpion1985 la 20/02/2010 - 20:14:50

MiLLionerovici , nu am zis ca oamenii sunt o piatra, si nu vorbesc la general, dar concret la tema si afirm ca sunt 2 categorii de barbati: FAMILISTI, care traiesk zeci de ani linga sotie si nu cauta in alta parte, au valori in viata mai importante decit fustele din jur....si CURVARI, care oricit de frumoasa si perfecta nu ar fi sotia de linga ei, ei cauta in alta parte macari crapi, chiar din primul an de casatorie...Intrebarea este: de ce? Ai sa-mi raspunzi ca sotia e de vina, ca nu stie cum sa-l atraga in continuare ca el, sarmanul, sa nu fie nevoit sa umble pe la fufe...
Eu as spune ca mai depinde si de genele care fierb in el...ca daca are asta in singe (a vazut ca taica-su a umblat si a auzit ca si bunelu-sau tot a umblat), de ce sa nu umble si el? doar e ceva normal ...

Irinelus, sunt absolut de acord cu tine...

Anonim-o totul depinde de tine. In acest moment tu trebuie sa decizi: 1. sa accepti tu insuti faptul ca el te inseala si sa traiesti cu asta fara a face scandal, crize de gelozie, etc. niciodata; 2. sa-i dai papucii asa in modul cel mai frumos ca sa vada ce a pierdut. Evident ca este si a treia varianta, sa incerci sa vorbesti linistit cu el, sa-i explici ca stii despre...si sa speri ca o va lasa si nu te va mai insela nicicind (ceea ce e putin probabil).

A scris Slick la 20/02/2010 - 20:33:54

a_d,

ce am avut de spus la subiect am spus.Chiar nu am chef sa despic chibritul in patru, mai ales ca am azi sarbatoare.

Hai, numai bine!

p.s.:Imi place la nebunie stilul tau sardonic cu care demolezi ca un buldozer chiar si cele mai corecte solutii la probleme.Tine-o tot asa spre un viitor luminos! :)

A scris MiLLionerovici la 20/02/2010 - 20:35:05

skorpion1985 Deci Stop :)) Eu scriu Urmatorul Lucru...Omul se poate Schimba...Atit..
Poti face foarte Usor dintr-un Curvar->Familist...si dintr-un Familist->Curvar
(daca tot scrii ca imparti barbatii in aceste 2 categorii si daca tot insisti sa discuti strict la tema...)

Mai mult decit Atit...Sunt de parere ca Barbatul a fost creat de la natura ca in acelasi Timp sa fie Cit Curvar...cit Familist...vad totul cum se explica destul de simplu
Curvaria se explica prin dorinta individului a Transmiterii Genelor mai departe(Marirea Sansei)...iar Familistul prin Pastrarea Generatiei...

Mare Lucru ca legile si Normele Societatii s-au Schimbat...Un Barbat isi creiaza Legile sale ! :)) Mai in gluma mai in serios :))

Ai pus o Intrebare DE CE? Iata de aceia :))
O Persoana poate fi atrasa Sexual de individa X...dar ce tine de Dragostea Romantica de individa Z,
Daca cade norocul ca individa X sa aiba calitatile individei Z, atunci exista sanse ca Barbatul in cauza sa fie multumit de Sotia sa....cit pe planul Dragostei Romantice, cit Sexuale...
Daca Nu...E Si Normal ca Omul Cauta sa isi satisfaca pe deplin Fericirea Emotionala...
Si aici deloc jocul nu e dintr-o singura Directie...Femeia poate sa aiba aceleasi divergente intre atractia sexuala si romantica asupra unui subiect....

De ce oamenii se casatoresc ca in timp sa Insele? iata de aceia ca in timp realizeaza ca Partenerul nu indeplineste ambele chestii....Da' Romantic...Isi Iubeste Partenerul...dar are nevoie si de ceva Sexual....Sau poate fi Invers...(De fapt, mai este o a treia "Iubire" dar nu stiu cum sa o transpun si explic)
Tot ce posibil aceasta premisa sa inceapa si inaintea casatoriei...insa mai mult e caracteristica femeilor...in frica de a ramine nemaritate...

Eu spre Exemplu imi satisfac Curvaria Prin Flirt,chiar si fiind intr-o relatie,asa ca pur si simplu imi compensez dorinta in alta forma...

Poate toarna lumina un Specialist in Domeniu...
http://www.ted.com/talks/lang/eng/helen_fisher_tells_us_why_we_love_cheat.html

A scris Always_Dreaming la 20/02/2010 - 20:47:53

Si mie imi plac la nebunie oamenii care se dau cu curu la gard cand ii frige curu :))

Nu ma pierd io, Slick. St fata descurcareata :D

Mill, explica-mi in privat, cum ai inteles TU ce spune tanti aia. Io parerea mea ti-am spus-o, o astept pe a ta.

A scris skorpion1985 la 20/02/2010 - 21:14:49

Mill, eu analizez dupa mine si stiu ca NU POT insela, macar mori...daca am o relatie, atunci numaidecit pun suflet in ea si nu pot insela. Asa am fost educata, asa am vazut in familia mea si am rusinea si frica de D-zeu. De ce la barbati e altfel? De ce ei aleg sa riste cu familia, copiii pentru o placere de citeva minute, facind sa sufere persoanele cele mai importante din viata lui? DE CE?

O sa-mi zici de femeile X si Z, insa eu te intreb de ce nu cauta din start persoana XZ, si numai in acest caz sa faca familie...de ce se insoara cu X ca mai apoi sa o caute pe Z? provocind astfel suferinta...

A scris MiLLionerovici la 20/02/2010 - 21:31:01

skorpion1985 Problema e ca Femeile au alte Preocupari pe Lumea asta :)))
Noi barbatii avem tendinta sa Luam ceia ce ni se cuvine....cine nu face asa...ma rog :)) Nu raspund pentru toti...

Nu risca nimeni degeaba...si noi de obicei nu va spunem ca "Uite, azi ma duc sa ma [cenzurat] cu Vecina, tu spala vesela" deoarece se stie din start reactia...
Intreaba-te de ce barbatii nu zic asa ceva??? De ce? Deoarece nu sunt indiferenti fata de Familie...(Nu neg ca sunt unii) De obicei Sotiile ofera Starea Romantica a dragostei...sau Confortul Emotional...de aceia nu prea cred ca risca cineva sa faca asa timpenii....
Iar celora pe care intr-adevar ii doare in cot de sotie, tind sa cred ca "не церемонится"... Si-a Luat Bagajul si nici nu tine necesar sa explice ceva...

Problema cu XZ...e ca Timpul schimba Multe...Si oamenilor(Ambelor Sexe) le este Caracteritic sa greseasca....doar ca in timp posibil apar copii...sau o stare apasatoare....sau alte chestii...fie ele din societate sau interior...cuplul trece prin provocari, la care stim ca nu ambii pot raspunde in egala masura bine...
Eu cred ca asta e clar de la sine....nu am in spate cercetari sau mai stiu eu ce, eu cred ca aceste lucruri sunt simple ca buna ziua...

Daca o Femeie Poate sa regaseasca In Ea toate aceste Dorinte pe care le are un Barbat...si sa le Ofere in cea mai Buna Modalitate...Atunci Totul e Bine si Frumos precum In Visele Principeselor...Cu Printul pe Calul Balan

Toata Problema e ca Esti Femeie...sa-mi fie scuzata Timpenia, caci suna chiar Tare si Dur....
Banuiesc ca va E mai greu sa fiti Femei, deoarece Societatea are alte Cerinti in privinta voastra....
Voi ca Femei (cum s-a discutat) daca ve-ti gresi in alegerea partenerului, va este mult mai greu ca in timp sa vi-l schimbati sau (inselati), deoarece de obicei vine (divortul)...plus etichetele societatii....asa ca indurati mai mult....noi...noi gasim alte solutii, sau rezolvam radical...
Iar Noi Barbatii la Urma Noastra...Cream legi....Miscam Lumea...si Mergem Inainte...

Si Subliniez ca asta deloc nu Inseamna ca nu Va Iubim...(Vezi Video)

A scris skorpion1985 la 20/02/2010 - 21:55:03

Mill, asta inseamna ca trebuie sa ne multumim cu faptul ca ne iubiti pe noi, sotiile...si sa acceptam sa va frecati cu ele, amantele, dupa care sa stringem ramasitele. Nu sunt de acord, si am renuntat de curind la o astfel de relatie...Si cred ca multe femei ma vor sustine.

Si continui sa cred ca sunt totusi barbati de treaba pe lumea asta...

A scris MiLLionerovici la 20/02/2010 - 22:02:48

skorpion1985 Inselatul e o Extrema si banuiesc ca Unica Solutie cit de cit Pasnica la un Barbat (Cred Eu) :)))
Ti-am pus Intrebarea doar...de ce Nu va zicem in faţă ca avem de inselat?
Eu personal cind nu tin la o Persoana...Pot sa o scot si sa o bag de uita de a cui e...si nici nu stau mult in gara...
Crezi ca ne e Frica,ca nu va spunem cind nu e absolut nimic? Poate cuiva Da'(care e dependent de sotie)....La Majoritatea cred ca Nu...
Asa imi place cum scriu, de parca am divortat de vreo 7 ori =)))

Pai....am scris mai Sus...Ca femei...Indurati Mai Mult...atita tot....
Nimeni nu va obliga sa va multumiti cu aceasta...Ca sa primesti mai mult, insa trebuie sa oferi mai mult...
Multumiti-va Barbatii si totul o sa fie Bine...

P.S. Da' Eu Sunt Ferm Convins in asta

A scris skorpion1985 la 20/02/2010 - 22:13:17

Bine, lasam tema...ca ne vor "trimite" ceilalti... oricum practica combate teoria

A scris bobocika la 20/02/2010 - 22:31:01

oooofff, nu mi-a ajuns rabdare sa citesc toate comment-urile, da vreau sa pun si eu 3 kopeici :)
Esti sigura ca fata e tarfa? poate s-a indragostit si ea de om si yl iubeste, e vina ei ca e insurat?
Esti sigura ca sunt amanti? sau ti-a dat cineva ideea ca sa te puna pe prostii?
O cunosti pe tipa? poate nu vrea deloc sa ti-l ia!
Daca iti raspunzi concret (adica real si nu cu presupuneri) vei sti ce ai de facut! si mai e o intrebare pe care lumea noastra nu o percepe: tu yl iubesti pe sotul tau sau yl vezi c ape ceva ce-ti apartine? iubirea nu include titlul de proprietate!!!

A scris Kleopatra la 20/02/2010 - 22:43:28

Mill,ştii de ce nu spun bărbaţii că înşeală?Pentru că sunt nişte limbrici căcăcioşi care vor să fie în 2 bărci o dată.
Şi pentru că ei vor să se fugărească cu 2 ,dar ia-n să încerce nevastă-sa să se frichinească cu el şi cu altul...:)).Şi pentru că societatea l-a învăţat că bărbatul e ţuţ,da femeia e curvă.Şi păentru că sunt nişte nenorociţi care vor şi soţie care să le spele chiloţii şi să le crească plozii,dar să se mai ducă pe la amănţele cu chiloţii curaţi.Şi pentru că sunt a dracului de egoişti "Ni sam ni ham,ni drugomu ni dam".

A scris MiLLionerovici la 20/02/2010 - 23:00:19

Kleopatra Eu simt ca am nevoie sa incredintez nevoia asta de a explica si altcuiva :)))
Stai nitel....Tu vrei sa zici ca "limbric cacacios=Barbat " Nu inteleg...
Limbricul cacacios...e limbric cacacios...Nu? ce are aici Barbatul? Sper ca ne intelegem... :))

Ceva timp in Urma, aveam putin o alta opinie asupra subiectului....in ziua de azi, inteleg ca Iubirea exista in mai multe moduri...cind acest complex de sentimente nu e unul intreg, e nevoie sa cautam si alte surse pentru a il intregi....
P.S. Interesant Barbatii cu cine isi Inseala Sotiile? Cu Pisicile? :)))

A scris Kleopatra la 20/02/2010 - 23:07:08

N-am găsit un alt termen de a defini bărbaţii care se frichinesc cu altele,da vin acasă de parcă nu s-ar fi întâmplat nimic,îl prinzi în fapt şi el tot neagă ca un handicapat ce este.Sigur că la ceilalţi normali nu se referă ...
Înşeală cu nişte oi tâmpite ca şi ei!

Apropo,din păcate femeile care înşeală au fost marcate în copilărie de ceva(de cele mai multe ori),ori violate,ori bătute,ori agresate...De cele mai multe ori chiar de părinţi şi de cele mai multe ori violate.

O femeie a răspuns:20/02/2010 - 23:34:29

unii dintre voi, sunteţi "bărbaţi" numai cînd vi se face sex oral şi vi se pune pe masă, dar cînd vine vorba de lucruri mai serioase, cum ar fi infidelitatea, responsabilitatea, din bărbaţi vă transformaţi în "fătălăi" adevăraţi.

A scris MiLLionerovici la 20/02/2010 - 23:39:05

Mare Treaba ca va descarcati in public sau pe robinetul de la bucatarie...
S-a Schimbat ceva? Fiecare la Cuibusorul si regulile sale...
De ce nu ati face un Complot? Subliniez Complot (nu Compot) :))

P.S. Leona...Mai Toate femeile pot face Compot,era nevoie de un termen revolutionar =)))

A scris leona la 20/02/2010 - 23:42:52

Eu chiar citii "compot"... =)) Noroc cu specificarea. :)

La subiect: cei ce înşeală, se numesc călăreţi, ceilalţi - pedeştri.=))

A scris bobocika la 20/02/2010 - 23:44:44

Kleo, da poate ca si barbatii au fost marcati de vreo ceva in copilarie. cine stie?

A scris leona la 20/02/2010 - 23:48:33

Aham, Bobocika, bărbaţii sunt marcaţi de voioşia cu care li se scoală membrul viril când văd câte una dispusă.

A scris bobocika la 20/02/2010 - 23:53:28

scumpele mele, nu stiu de ce dar eu taaaaare iubesc barbatii simereu le gasesc cate o scuza. poate nu e vorba chiar de scula, poate ca uneori mai vor si ei sa vada ce se face pe piatsa ca sa inteleaga ca ce-i acasa e mai bun. si pana la urma eu cred ca nu exista familii unde sotii sa nu se fi inselat macar o data, doar o data/n viatsa lor...chiar daca regreta, oricum o data au facut-o. si daca au amanta tot cred ca e vinovata femeia, care oate e prea mofturoasa, sau prea pretentioasa si care pana la urma nu-si poate mentine sotul in suspans. dar da ma rog, asta e parerea mea...fiecare cu ciorba lui :)

A scris kobra la 20/02/2010 - 23:57:37

Prima oară aud asemenea poveşti - femeile care înşeală au fost marcate :) Au fost marcate rău. Vezi doamne femeia prin natura ei este incapabilă de înşelare şi doar o întâmplare ce-şi lasă adânc aprenta o îndeamnă spre asemenea acţiuni josnice din punct de vedere moral.

Să nu mai fim ipocriţi şi să spunem lucrurilor pe nume: femeilor care înşeală le place tare mult puţa.

Şi încercaţi să înţelegi o dată şi pentru totdeauna, bărbatul n-are nevoie de sentimente pentru a face sex. Şi indifernt ce nu i-ai oferi acasă, dacă e în natura sa te înşele, o va face. E PECETLUIT GENETIC.

Dar în pofida acestui fapt, există o părticică de bărbaţi care nu înşeală şi cele care nu ştiu despre asta, mi-e milă de ele sărmanele că probabil trăiesc pe altă planetă.

A scris leona la 21/02/2010 - 00:20:14

Sub marca "pecetluit genetic", ori fără asta (mi-am amintit şi o vorbuliţă interesantă similară: "sub umbrelă şi fără sub umbrelă"), bărbaţii şi femeile fără demnitate înşeală. Nu este nevoie de marcaje :)) din copilărie ca să fii mai mult sau mai puţin dispus să te freci în stânga şi în dreapta (dar mai precis în spate =)) ).

Indiferent de motive, instincte şi tot alaiul de argumente, înşelatul rămâne a fi o problemă şi nimeni încă până acum nu s-a simţit onorat înşelat fiind.

A scris Always_Dreaming la 21/02/2010 - 00:42:17

Adik barbatul are voie sa se frece in stanga si in dreapta pt k e barbat, pt k e pecetluit genetic si pt k tot femeia e vinovata, iar femeia care inseala ii place puta si infidelitatea ei este catalogata drept actiune josnica d.p.d.v. moral... =)) Buna abureala asta, care insa ramane doar o abureala. Da' barbatului ce-i place cand inseala? Nu tot puta? Actiunea lui nu este josnica? Nuj cine e ipocrit in acest caz...

A scris Sadaciok la 21/02/2010 - 00:45:12

Oameni buni !!!! Barbati fideli sint, dar totusi hai dai o sansa sa se intoarca pe drumul cel drept, poate va regreta, si isi va da seama ca a gresit, ca orice alta casatorie nu poate fi ca prima care ar trebui sa fie unica. Iarta-l. Eram anul III la facultade si 2-ua colege de 23 de ani traind un an de zile casatorite cu sotii lor, sau despartit, si tot timpul, chiar si baieti le analizau, le discutau, cu toate ca poate meritau o sustinere. Si ce am observat la femeile divortate.... greu isi refac viata.... unele facindusi si trecut vestit. Asa ca haide-ti sa incurajam cuplurile cu astfel de probleme sa le rezolve in asa fel ca sa ramina impreuna, totusi se poate ajunge la o intelegere, si ca sa glumesc un pic, nu i sa mai ros omului, la urma urmei, tot grosimea aia ia ramas... ;)))))))).

A scris skorpion1985 la 21/02/2010 - 11:39:04

Barbatii inseala si tot ei apuca "prijina" inainte ca CURVELE...ca sunt pecetluiti genetic, ca nu o au pe XZ, ca mai nu stiu ce. Scumpii mei, umblati sanatosi cu cine va cade, insa va rog mult nu creati familii si nu distrugeti alte vieti atit timp cit nu sunteti siguri ca va veti putea asuma responsabilitatea fata de familie, si ca aveti demnitatea in voi de a fi sinceri cu voi insiva si mai apoi cu sotia si copiii.

Kobra, stiu si eu ca exista acea "părticică de bărbaţi care nu înşeală", si care reusesc in viata sa-si mentina mai intii demnitatea de barbat. RESPECT SI PLECACIUNE pentru ei...in rest- "fuflo".

Sadaciok, cele 2 colege ale tale au ajuns cu viata distrusa din cauza unor "bighimoti", ca altfel nu-i pot numi...Si pina la urma, tot ele ajung sa fie analizate, injosite si invinuite, ca pe ei ii doare-n cot...stiu ce inseamna asta...

A scris kobra la 21/02/2010 - 12:37:01

Câtă naivitate încă există :)

Always, nici nu s-a pus problema că bărbaţilor nu le-o fi plăcând puţa. Diferenţa este însă că ei nici n-o neagă, pe când unele femei au impresia că dacă ştiu să spună "pură" şi cu litera "r", asta le transformă automat în prinţese virgine, care caută doar legături emoţionale când se freacă şi nicidecum motivul nu e că le place călăritul. Asta este ipocrizia despre care vorbeam.

Referitor la faza cu demnitatea, aveţi impresia că un bărbat care i-o trage alteia simte că i-a fost lezată un vreun fel demnitatea? Poate unii simt puţină vinovăţie la un moment dat din cauza că au făcut un lucru interzis, dar nicidecum nu se simt mai puţini demni. Nu la asta se rezumă demnitatea unui bărbat. Demnitatea unui bărbat este lezată atunci când îşi bate joc cineva de el, când este fraierit, când este înfrânt, când cineva încearcă să-i ia ceva ce-i aparţine, când cineva pune la îndoială priceperea sa sau virilitatea. N-are cum să se simtă un bărbat nedemn pentru că a mai reuşit să obţină un trofeu. Da, ştiu, voi o percepeţi ca pe o lipsă de demnitate pentru că de fapt vouă v-a fost lezată demnitatea, dar percepţia voastră nu este una cu adevărul şi cu ceea ce simte un bărbat. Este modul în care vedeţi voi lucrurile şi este doar o parte de avevăr.

Să luăm ca exemplu doi oameni care sunt ameninţaţi cu moartea. Unul ar putea să-i spună agresorului că nu-i frumos să facă asta, celălalt ar putea să înlăture pericolul omorându-l. Vai ce corect şi bine a procedat primul, a reuşit să se controleze, nu-i aşa? Pe dracu'! Ăla nici n-a avut nevoie să se controleze, pentru că n-a simţit furia pe care a simţit-o al doilea. La fel e şi cu bărbaţii, instinctul lor sexual e mult mai pronunţat decât al femeilor, de aceea chiar e mai complicat să-l ţină în frâu. Uneori o femeie nici n-are nevoie să se abţină, pentru că nici n-a simţit dorinţă. Există bărbaţi care reuşesc să-şi stăpânească instinctul, există bărbaţi care nu reuşesc şi există bărbaţi care nici nu vor să reuşească. Indiferent că-i acuzaţi voi că nu sunt bărbaţi adevăraţi sau nu ştiu ce, lucrurile nu se vor schimba. Ei se vor simţi a naibii de bărbaţi atunci când vor fi călare pe una sau pe alta.

Scorpioano, dacă ai impresia că după lansarea rugăminţii tale, bărbaţii vor deveni mai morali, îţi spun eu că nu va fi aşa. Nu încurajez înşelatul nici din partea unei femei, nici din partea unui bărbat şi nu doresc nimănui să treacă prin asta. Dar lucrurile se întâmplă şi nu putem face nimic. Putem doar să încercăm să găsim persoana care n-ar face asta.

A scris Philopoemen la 21/02/2010 - 12:58:57

Este regretabil faptul că unii au uitat unde se află.

+3 conturi blocate.

A scris skorpion1985 la 21/02/2010 - 13:09:43

Cei ce inseala...sa le cada "p...". Asa ar fi cel mai corect si lumea ar fi mai buna

A scris Poops la 22/02/2010 - 07:42:49

Skorpion deacord............!Sa le cada si sa nu mai creasca niciodata!:D

A scris IanaTonidze la 22/02/2010 - 10:26:03

Dar tu esti sigura de ceea ce spui ? Daca ar avea pe alta, si-ar neglija familia sau din contra ar exagera cu grija ca sa nu se observe... O oarecare schimbare ai remarcat la el ? Chiar si pina la mici dedalii... incepand de la comportament si imbracaminte - in dispozitie (binedispus fara nici un motiv sau indispus ?), un program de lucru neordonat...?
Pe sotul tau il cunosti sufitient de bine ? Este el capabil sa te schimbe sau nu prea dispus spre asa ceva ? Cunosti cealalta persoana ca sa afirmi ca e o jigodie ?
Raspunde-ti mai intii la aceste intrebari. Lumea e perversa cu siguranta, dar mai exista si persoane minunate in ea.

Always_Dreaming, dar tu ma dezamagesti cu asta "Despre copil poate nu a mentionat intentionat pt k st doar 2 opiniste care au copil (din cate stiu). Una dintre ele e ok, o stiu sigur. Iar anonima daca specifica k are copil, se dadea de gol si nu mai ramanea anonima. Deci copilul poate exista..." Tind sa cred ca cea de-a doua opinista sint eu, dar de fapt sint mai multe, cel putin eu, Kleo si Aliona...
In general, nu as vrea sa ma laud, dar tind sa cred ca sotul meu e mai angelic decat Sonny. Dar nu spun asta cu scopul de a-l pune in umbra pe sotul Kleopatrei, ci pt specifica ca am absoluta incredere in al meu; imi cunosc sotul, ii cunosc posibilitatile si-i cunosc preferintele in ceea ce priveste femeile, si respectiv cercul femenin de prieteni; cunosc gradul de inofensivitate a acestora si nu-mi fac absolut nici o grija.

A scris bia_* la 22/02/2010 - 12:31:58

+100, skorpion1985 bine sps, asta ar fi o pedeapsa buna:)DDDDDDD

A scris Black_Sun la 22/02/2010 - 21:20:26

Era un cantec ---------Noi doi si-o umbrela.........:D

A scris RUSLANASH la 23/02/2010 - 05:11:02

Anonima ...sa-ti dau toporul??? :D :D Da te-ai intrebat...ce ii ofera ea. si tu nu, de se duce si se culca cu ea?? ;) Daq nu gasesti rs... sh parka ii oferi totul.. cred ca poti sa-i dai valiza sh hulubii ;)

A scris vicusoringeras la 27/02/2010 - 12:56:49

tirfa e de vina sotul e de vina...bla..bla..bla,sunt casatorita de 2 ani,sotul meu nu ar merge la niciuna alta,nu ca sunt sigura dar absolut cit se poate de mult sigura....de ce nu te-ai gindit la faptul ce poate saii dea ea de merge intr-acolo?poate ceva omiti,poate ceva il deranjeaza?toate fetele cu sfaturi sa pleci si gata..nu e chiar asa,sunteti o familie de ce sa nu te asezi normal la masa in fata lui intr-o dimineata si sa zici"iubite stiima privesc in oglinda si parca as araata extrem de bine,prietenii ma invidiaza pentru look-ul pe care il am,oare de ce si ce nu imi ajunge mie ca sa fiu doar una in patul tau?poate nu iti satisfac toate poftele poate nu ameu ce are ea dar nici ea nu are ce am eu,poate incerci si imi explici macar ce se intimpla?"linistea ta calmul tau il vor determina sa iti raspunda daca nu va putea inseamna ca pur si simplu se distreaza omul,ii plac incercari noi si atunci il lasi sa aleaga tu ori ea?

A scris RUSLANASH la 27/02/2010 - 13:09:15

barbat-su a mai fashi un infarct... :) :D :D de dimineata

Pentru a lăsa comentarii este nevoie să te autentifici. Nu ai cont? Deschide unul!