Autorii care vor publica "intrebari" cu temele de acasa de la liceu/universitate, etc. se vor trezi cu conturile blocate definitiv.

Am dato in bara rau de tot, acuma nu stiu ce sa fac.

A scris o femeie (19/02/2011 - 14:06)

Salut! Sunt intr-o criza psihologica nebuna, dar nu apelez la un psihiatru ca sa nu creez suspectii in familie. Pentru prima data in viata mi se pare ca drumul meu s-a sfirsit aici si nu stiu ce sa fac. Situatia este urmatoarea: sunt maritata de 5 ani si-mi iubesc mult sotul. Tot de 5 ani am incercat sa facem un copil, dar nu prea ne-a iesit. Nu stiu de ce, nu am facut consultatii la medic, pentru ca ziceam noi ca nu avem unde ne grabi, cind va fi atunci va fi. In luna ianuarie am mers la munte singura, caci sotul era prea ocupat la lucru si a decis sa ma trimita singura in vacanta. Ca sa nu lungesc vorba, acolo am intilnit un ungur cu care discutam mult si pentru 1 ora mi s-au luat mintile, nu stiu ce a fost, pu ca mereu sunt cumpatata, dar atunci am cedat, am uitat de tot si mi-am inselat sotul. Asta s-a intimplat pentru prima data, am 29 de ani si-mi cunosc sotul de la 18. Puteti sa aruncati cu ce vreti in mine, stiu ca sunt vinovata. Cind am venit acasa, mi-am zis ca pu nimic in lume nu-i voi spune sotului si voi continua sa traiesc cu aceasta vina in suflet, insa la inceputul lui februarie am aflat ca-s insarcinata. Vreau sa fac o remarca, vacanta mea a durat 4 zile, in rest am facut dragoste si cu sotul meu. Acuma nu stiu de la cine sunt insarcinata, de la sot, sau de la celalalt, si nici un medic nu-mi poate zice cu precizie de 4 zile cind a fost conceput copilul, in vacanta sau acasa. Ce sa fac? tare ma roade in suflet, sa-i spun sotului sau sa pastrez minciuna mai departe, ca na, nu pot da timpul inapoi ca sa repar ceva. Multumesc.

Comentarii (92)

A scris ceresta la 19/02/2011 - 14:29:06

Stau si ma gindesc la situatia ta, si nu stiu ce as face in locul tau...
Trebuie sa stai de vorba cu sotul, si sa-i spui totul. Nu cred ca e bine sa minti, chiar daca il va durea ...


E greu, e complicat, insa trebuie sa suporti consecintele... asta nu pentru ca esti vinovata si meriti pedeapsa, ci pentru ca esti om matur, si nu trebuie sa fugi de responsabilitate. Nu zic, vinovata oricum esti, insa el merita sa stie adevarul. Sper ca veti putea discuta ca doi maturi, si sa luati o decizie cumpatata si echilibrata.

Iti doresc succes.

P.S. Daca copilul nu e al lui - nu cred ca ar dori sa creasca el odrasla straina. Daca copilul e al lui - ar putea sa te ierte, daca va putea.

A scris kobra la 19/02/2011 - 15:00:33

Da, da, da!!! :)) Eu nu vreau să te înjur sau să arunc cu pietre, dar mă bucur enorm pentru tine. Acuma îmi rămâne să sper că acest copil e de la ungur şi soţul tău să afle, chiar dacă nu-i vei spune şi să divorţeze. Da, da, da!!! :))

Pentru a dizolva misterul, trebuie să faci un test ADN. Ştiu că unii vor zice că testul de paternitate poate fi făcut doar după naşterea copilului, totuşi poate fi făcut şi în timpul sarcinii, fie scoţându-se lichid amniotic, fie ţesut din peretele uterului. Cică e riscant în timpul sarcinii...nu ştiu, nu sunt medic.

Nu mai fac apel la simţul tău moral, spunându-ţi că ar fi cazul să-i spui soţului, indiferent dacă e copilul lui sau nu sau să-ţi spun să nu fii laşă, să-ţi accepţi condiţia umană şi să suporţi consecinţele că bănuiesc că-mi pierd timpul degeaba. Îmi doresc foarte mult să afle şi să nu fie nici copilul lui. Da! :)

A scris X-Iuriе la 19/02/2011 - 15:01:56

nda ... , daca nui zici , toata viata te va roade constiinta , daca ii zici - te poate lepada si va avea tot dreptul ... , tre sa fii gata pentru orice , oricum daca nui zici acum cu timpul va intelege , adevarul mai devreme sau mai tirziu iese la iveala . Asa ca iate in miini , si fii tare , ai facut o prostie , fii gata sa suporti si consecintele oricare ar fi ele , important e ca iti pare rau , si asta e cel mai important ;) sper sa te ierte , cum a vrea cel de Sus .

A scris Z-yks la 19/02/2011 - 15:15:39

Daca as fi eu barbat si as afla de toata povestea asta sigur te`as parasi.
"Sa pastrezi minciuna" -cred ca nu are rost ,mai devreme sau mai tirziu cred oricum ca o sa iasa
adevarul la suprafata.
Nu pot sa te inteleg....zici ca totul e ok in familie in in acelasi timp iti inseli sotul...

A scris MoonyLight la 19/02/2011 - 15:16:32

Daca te lasa el e prost. acum vorbind pe alta tema - esti absolut sigura ca nu ti-a dat niciodata de banuieli,sotul ?
DAr in primul rand gandeste-te de ce l-ai inselat.Daca iti dai seama ca nu-l mai vrei la fel demult atunci iesi bine din situatie - gaseste-l pe ungur si vedeti ce face. In orice caz spune-i sotului ... aici vine in discutie si iubirea lui fata de tn - poate trece peste asta sau ii e totuna ? Nu cred sa moara de gelozie dupa atatia ani.
Oricum spune-i totul si vezi reactia lui.daca te lasa moale si totusi vrea sa fie cu tine -- asta brusc - atunci te-a inselat.Daca te lasa moale si nu vrea - acelasi lucru doar ca nu te mai vrea pe tine de ceva timp.Daca e enervat si nu vrea sa mai fie cu tine e idiot.
Oricum nu te simti vinovata pentru o asemenea chestie - daca faci asta inrautatesti lucrurile.Copilul ramane pe primul plan nu ungurul sau sotul pe care-l stii de 19 ani.Vezi cum te auto-critici .. sa nu-ti para rau.

A scris ceresta la 19/02/2011 - 15:27:03

Lasa copilul in pace, si in NICI UN CAZ nu face acum testul ADN. Copilul ce se dezvolta acum in tine nu e vinovat de nimic. Testul ADN in timpul sarcinii e foarte periculos pentru copil.

Nu cred ca te-ai adresat unde trebuie cu asa intrebare... aici majoritatea acus te vor kaka, si mai mult nimic. Poate ca o meriti, dar la moment trebuie sa te gindesti si la sanatatea fatului.

Vorbeste cu sotul, minciuna nu aduce niciodata la nimic bun. Fii sincera cu el.

A scris Always_Dreaming, la 19/02/2011 - 15:35:08

Mamma mia!

M-au trecut fiorii când am citit. Nici nu vreau să-mi imaginez. Ai avut ghinion cu caru'. Încă un argument ca să stăm pe bucile noastre lângă bărbaţii noştri. Sper să citească cât mai mulţi/multe şi să tragă învăţăminte din experienţa ta.
Cică niciodată să nu-i ceri insistent lui Dumnezeu un copil pt că:
1. ori va fi handicapat,
2. ori de la altul,
3. ori sănătos şi de la cine treb'.
Tu n-ai intrat în categoria a 3-a, din păcate. Domnul ştie El când e timpul să aveţi un copil. Io tind să cred că nimic în lumea asta nu e întâmplător. Ai vrut un copil, îl ai, pedeapsa ta ,însă, este că acel copil poate nu e de la soţul tău. Cu asta te vei chinui toată viaţa (dacă ai conştiinţă) sau cel puţin pân' se va mări, se vor accentua trăsăturile şi vei vedea cui seamănă.

Doamne Sfinte, nici nuj ce sfat să-ţi dau. Pe mn chiar m-a şocat/marcat situaţia ta.
Io am o conştiinţă tare a dracu'. Mă conduce ea pe mn, nu io pe ea. 1. N-aş putea niciodată să-l înşel pe soţul meu. 2. Dacă, prin absurd, s-ar întâmpla şi aş mai şi rămâne însărcinată, ap' ar fi o tortură pt mn să trăiesc cu "secretul" ăsta şi aş ceda şi i-aş spune pân' la urmă.

Există şanse de 0,00000000001% să fie de la soţul tău. Vba lui kobra, ori îţi faci un test ADN de pe acum (să faci să nu afle soţul tău - şi asta e o prbl) şi poate ai norocul ca(,) copilul să fie al vostru (al tău şi al soţului tău) sau aştepţi să-l naşti, să crească măricel şi să vedeţi ce culoare la ochi are, al cui e nasul, buzele, a cui e aluniţa de pe omoplatul stâng sau semnul în formă de strugure de pe burtică :D
Să ţii minte o chestie. De obicei adevărul iese la iveală fără doar şi poate odată şi odată. Iese atunci când nu te aştepţi şi anume în situaţii limită de genul: s-a întâmplat ceva cu copilaşul/s-a îmbolnăvit şi e nevoie ca părinţii să doneze sânge (ar trebui unul din doi să fie compatibil cu odorul său) şi când colo .... ciuciu... nici unul nu e compatibil. Sau la o oarecare analiză pt a afla grupa sanguină. Ce faci atunci? "Ştii, dargule, în anul cutare, în vacanţa cutare mi-am tras-o cu un ungur?"

Totul depinde de conştiinţa ta ... şi de soţul tău .... cât de înţelegător sau nu este.

Eu, fără nici un dubiu, i-aş fi spus. Pe mn ceva, undeva, cândva m-ar da de gol. Conştiinţa, bat-o vina :)

A scris eudaimon la 19/02/2011 - 15:41:40

Vesnico, ce interesanta esti.

Pe barbatul care inseala, erai gata sa-l linsezi, iar pe fufa asta o ogoiesti?asta cum se numeste pe limba ta?

solidaritate feminina sau fariseism?

Femeio, cine calca stramb isi merita soarta.

A scris Always_Dreaming, la 19/02/2011 - 15:55:07

Din contra, muritorule, am spus-o şi ţi-o repet, condamn infidelitatea.

Unu la mână, diferenţa dintre cei doi este că anonima nu ne întreabă dacă să rămână cu amantul sau să stea cu soţul ei (nefiind sigură dacă iubirea ei cu unguru e sigură sau nu - cum a făcut-o stimabilul anonim cu mititica lui) , ci dacă să-i spună soţului de copil şi de înşelăciune. Doi la mână, ei îi pare rău şi are mustrări de conştiinţă, pe anonim îl durea-n cur de mustrări de conştiinţă. Cred că nici nu ştia ce înseamnă asta. Trei la mână, astea două lucruri m-au făcut să fiu mai puţin dură.

I-am spus că eu, în locul ei, i-aş spune.
Faptul că a înşelat, nu e lăudabil. Niciodată n-am spus asta. E un lucru mârşav. Nu st solidară cu nimeni care, cununat în faţa Domnului, calcă strâmb.

Cred că Dumnezeu a şi pedepsit-o. Pedeapsă mai mare nu cred că există.

Să mai îndrăzneşti să spui că io interpretez lucrurile şi tu n-o faci. Văd că ai descâlcit-o aşa cum ţi-a convenit ţie ca să arunci cu pietre-n mine.

Da dijeaba, scumpule. Principiile mele nu s-au schimbat de aseară panâ azi ;)

A scris eudaimon la 19/02/2011 - 15:59:01

Adica, daca are mustrari de constiinta, atunci e ok sa insele?pentru ca e femeie i se poate???

:O

cool.

Ori esti dreapta, ori esti stramba in toate!la tine vad ca in cazul dat e stramb.Fariseismul iti e in sange pe semne.

* ma asteptam s-o rastignesti pe stalpul infamiei asa cum numai tu poti, cu cerberul-tau- de-limba.Nica sciastie, cred ca era un show de pomina.Ehhh.

A scris Philopoemen la 19/02/2011 - 16:04:16

Bine că nu te-a dus mintea să te protejezi cu ungurul.

A scris Always_Dreaming, la 19/02/2011 - 16:05:58

Bre, tu azi te-ai trezit cu faţa la pernă? Se pare că da.

Nu e ok să înşele nici într-un caz. Ori nu vezi să citeşti, ori nu vrei să citeşti. Aşa şi spune, să nu-mi bat gura dijeaba cu tn.
Mă citez: "Nu st solidară cu nimeni care, cununat în faţa Domnului, calcă strâmb."
Mustrările de conştiinţă nu-i şterg păcatele şi nici nu-i permit să înşele... nici pt că e femeie, nici pt că bărbat.

Am spus doar că mustrările ei de conştiinţă m-au făcut pe mn să fiu mai puţin dură.

Te rog frumos şi cu de-a sâla, nu-mi interpreta vorbele şi, mai ales, nu-mi atribui vorbe ce nu le-am spus/scris.

P.S.
Dacă te-ai trezit cu faţa la pernă, du-te, dragule, şi trage un pui de somn, dar să ai grijă de data asta să te trezeşti cu faţa în sus.

Tu care ai, de obicei, o logică sănătoasă (aşa vrei tu să crezi), azi o ai aiurea. Ai chef de ceartă? Tu numa' spune.

A scris eudaimon la 19/02/2011 - 16:10:57

Arrrr, musca-ma odata.

:))

Stii, tu numai fa cu ochiu, intotdeauna gata sa-ti sterg nasucul!

:D

A scris Always_Dreaming, la 19/02/2011 - 16:14:16

Zău? Nu cred că ajungi la nasul meu ;) Ai vrea tu.

A scris eudaimon la 19/02/2011 - 16:22:41

Hehei, daca ceva iau scara, nu e prima oara cand o fac sub coroana unui nuc.

te crezi asa de apetisanta?zboara mustele in jurul tau???

;))

o sa ma lasi fara suflare?

A scris mariposa251 la 19/02/2011 - 16:27:52

Phil, o spus corect, chiar si daca ai facuto de ce nu te-ai protejat?Sau te-ai gindit ca nu conteaza ?Sau in general nu te-ai gindit...

Nu stiu ce sfat sa iti dau, unica ce iti spun e ca numai ticalosii inseala, iar tu , nu faci exceptie.
Eu nu as fi ajuns in situatia ta numai din simplu fapt ca daca tare ne doream un copil si nu il puteam face timp de vriun an, apoi mergeam la doctor,ne tratam (daca era cazul) si nu as fi plecat singura in vacanta ,chiar si daca mi-ar fi cerut sotul (in cazul dat, sunt 2 chestii. ori ma trimite ca sa fie cu amanta, ori ma trimite ca mo inselat si se simte vinovat ; cu toate ca cine stie ).

Vinovata tu esti, asa ca ai sa suporti consecintele, oricare ar fi acestea.

A scris Always_Dreaming, la 19/02/2011 - 16:32:35

Zboară un muscoi urât de tot ... eudaimon :) Am să pun mâna pe plici şi fără suflare-l las.
:))

Hai gata. Divagăm, muscoiule. ;)

A scris ceresta la 19/02/2011 - 16:39:08

Sunt de acord cu mariposa251, nu as fi plecat in vacanta niciodata fara de sotul meu. Ce fel de vacanta este asta cind el e departe.
Si da, daca ne-am fi dorit un bebe - am pleca la medic ambii, am astepta, deoarece vreau copilul lui, si nu al altuia.

Mi-i mila de tine anonima, nu-ti dau deloc dreptate. Tot ce poti sa faci - e sa spui adevarul.

Dragilor barbati, nimeni nu-i tine partea anonimei. Unicul fapt, care ma impiedica sa vorbesc brutal cu ea - e faptul ca e insarcinata, si trebuie sa se gindeasca si la copil, si orice emotii negative intense pot face rau fatului.

A scris eudaimon la 19/02/2011 - 16:39:32

muste zboara in jurul unui unei linguri de ...(miere?)

A scris erter la 19/02/2011 - 17:18:52

eu vad 4 solutii: cu sot si cu copil (ascunzi totul), fara sot si cu copil (daca-i zici si nu accepta), cu sot si fara copil (in caz ca te intelege, dar nu poate accepta un copil strain, un simbol al infidelitatii tale), fara copil si fara sot (in cazul ca ii spui, accepta sa faci avort, iar dupa aia se razgandeste si te lasa). Decizia o iei in dependenta de valorile tale.
Cealalta parte a monetei poate fi in cazul ca sunteti un caz de cuplu infertil (totusi 5 ani fara copii e ceva suspect) si nu veti putea avea copii niciodata impreuna, fapt ce v-ar determina sa infiati unul (in caz ca ii ve-ti simti absenta). In asemenea caz totusi ar fi binevenit un copil care macar pe jumatate apartine genotipului cuplului vostru.

A scris Support la 19/02/2011 - 17:31:28

Tre' sa ma lepad eu de opinii.md, pentru ca de altfel nu ma mai insor eu niciodata...Cind o sa para vreo tema de genul "Am fost ispitita,dar am rezistat.Paranormal?" sau "Vreau sa fiu numai cu EA, e normal?".

Cite prostii pe lumea asta, citi prosti...

A scris Always_Dreaming, la 19/02/2011 - 17:36:00

Mira-m-aş io ca soţul ei să accepte acest copil şi s-o ierte.

Într-adevăr, 5 ani de muncă şi fără rezultat. De obicei vina e dată pe femeie, dar nu e cazul aici. Anonima nu a rămas cu soţul ei însărcinată, dar a putut rămâne (din prima!) cu altul. Ăsta da, ghinion. Concluzia este că buba e la el (soţul anonimei).
1. Ori soţul tău este steril.
2. Ori nu nimereaţi perioada fertilă.
Tu sterilă nu eşti, asta e cert.

Oricare ar fi cauza, trebuia să mereţi să vă căutaţi la medici. Se stabilea cauza, făceaţi tratamentul cuvenit (dacă existau şanse de recuperare) şi în 5 ani poate aveaţi doi copii, nu unul. Dacă nu, înfiaţi sau găseaţi alte soluţii. Ideea este că decideaţi amândoi. Acum îl pui în faţa unui fapt consumat ce îl va şoca, trauma, zdruncina, doborî etc.
E foarte dureros pt un bărbat să afle că soţia lui e însărcinată de al un alt bărbat. Nu-i va permite mândria, demnitatea să accepte să crească un copil care nu e al lui, lui îi e străin (dacă o fi să nu fie al lui).

Sfatul meu este să-i vorbeşti acum. Mai devreme sau mai târziu oricum vei fi nevoită s-o faci.

A scris mititika la 19/02/2011 - 18:29:00

Sfatul meu pur omenesc,apelează la un specialist,psiholog,psihoterapeut,ce vrei tu,o şedinţă două(măcar),nu vor da de bănuit nimănui,şi nicio crimă nu e.Găseşte timp pentru asta cât nu e prea târziu,site-ul acesta nu cred că îţi poate fi de mare ajutor,aici nu sunt nici specialişti,nici oameni trecuţi prin viaţă,toţi suntem încă la început de drum,nimeni nu a trecut prin asemenea situaţie,deci e mai uşor să se arunce cu piatra decât să dai un sfat normal.

Tu ca femeie nu poţi să îţi faci nişte calcule ca să vezi a cui este copilul?Îmi pare greu să faci asta dacă ai avut relaţii cu amândoi în aceeaşi zi,dar la tine nu a fost aşa.

A scris mariposa251 la 19/02/2011 - 18:32:34

"Tre' sa ma lepad eu de opinii.md, pentru ca de altfel nu ma mai insor eu niciodata...Cind o sa para vreo tema de genul "Am fost ispitita,dar am rezistat.Paranormal?" sau "Vreau sa fiu numai cu EA, e normal?".

Cite prostii pe lumea asta, citi prosti..."

Support, chiar si sa apara intrebari de genul care le-ai scris tu, nu cred ca v-a mai crede cineva ca e adevarat si oricum se vor gasi potlogarii care vor fi scrise la adresa autorilor :)
Sau ma gresesc ?

A scris mititika la 19/02/2011 - 18:47:33

Fetelor, ştiţi vorba aia NICIOTADĂ să nu zici NICIODATĂ ? Nu mai băgaţi mâna-n foc că voi n-o să nşeleaţi niciodată,pentru că nici ziua de mâine nu ştii ce îţi aduce.Să de-a D-zeu aşa să fie,dar la câte şi câţi au spus că n-o să facă şi-au făcut...Chiar dacă regretă...În viaţă toţi greşim,apoi plătim,asta e.
Ea a înşelat,deja plăteşte şi poate va plăti toată vieţişoara.

De când am văzut că dragostea îi poate tumăni şi pe oamenii deştepţi cu facultăţi,doctorate,familie,copii,casă,masă,eu nu mai bag mâna-n foc pentru nimeni.Vorba aceea "Nu poţi avea încredere nici în fundul tău,că atunci când cel mai puţin te aştepţi,poate da drumul la un fâââsss şi te face de râs".

A scris mariposa251 la 19/02/2011 - 19:03:12

mititika, eu nu am zis niciodata nu o voi face, eu sper din toata inima sa nu o fac, si stii cum, cine macar aspira la asta fii sigura ca cel putin se straduie sa nu o faca si se mai gindeste si la consecinte....de exemplu, sint persoane la care in familie (ma refer la parinti) au trait asa experienta, si crede-ma , numai din ceea ce ai vazut deja se autoeduca ca nu vor insela, dapoi inca sa mai judeci cu capul si sa ne gimdim si la cuplul actual, sa dai cu piciorul la relatia actuala pt ca ti-o mincat pasarica !!!

Si pt fraza despre fund si fâs, sunt de acord :D

A scris mititika la 19/02/2011 - 19:09:47

mariposa,ceea ce vedem în familie e întotdeauna cu dus întors 50 la 50.
De exemplu,dacă ai avut în familie tată,mamă alcoolic-ă,fumător/e,etc,vei repeta sau nu exemplu (de cele mai deseori se tinde spre a repeta ceea ce fac părinţii).

A scris Andrew la 19/02/2011 - 19:10:21

Melodramă ca-n filme...
Cel puţin acum o să ştii cine-i vinovatul de ce n-ai rămas însărcinată în acei 5ani.

Ce să faci - vezi mai întâi ce spune testul, şi dacă nu e al soţului (ceea ce şi eu cred), spune-i, că oricum cu timpul se va afla după înfăţişarea copilului, iar dacă DA - fă-ţi cruce şi merge mai departe.

PS. Nu-mi închipui cum poţi să-ţi zboare într-atât minţile încât să uiţi de protecţie? Eu înţeleg tentaţii, temptation, dar să rişti atâta...
Mda... o experienţă ce dă de gândit...

A scris chipie la 19/02/2011 - 19:31:52

Degeaba ai ajuns la anii astia, ca sa nu stii ca exista asa termen ca protejare. Te plangi ca esti insarcinata si nu stii de la care? Mergi de mai fa si un test, ca naiba stie ce ti-o putut semana ungurul in tine, pe langa "germenii" sai. Iar daca te-ai asezat in patul sotului dupa asa fapta, spune-i si lui sa faca testele. Dupa parerea mea dragostea ta e ieftina , ai dat-o pentru o ora de placere in care ti-ai fi pierdut mintile insa de fapt nu ai facut decat sa te lasi condusa de dorinte sexuale egoiste. Nu exista mai mare tradare decat atunci cand inseli si continui sa-ti ascunzi fapta. Acum asuma-ti fapta, ca nu sotul trebuie sa plateasca pentru "pacatele tale", iar daca se dovedeste ca nu e al lui copilul, incearca sa dai de ungurul de la munte, sa vezi daca tot asa o fi de infierbantat pe urma acestei stiri si o sa vezi cum discutiile voastre vor deveni brusc atat de lipsite de interes...
As vrea sa cred ca o sa iei o decizie corecta pentru toti, nu doar pentru tine, desi sansele sunt foarte putine.

A scris fille la 19/02/2011 - 19:32:52

Nu inteleg, oameni maturi, dar de metode de contraceptie nu stiu... Doamne, chiar nu va este frica de bolile transmisibile?

A scris mariposa251 la 19/02/2011 - 19:42:11

mititika, eu tind spre a nu repeta greselile parintilor mei(si intocmai ca vad ce greseli fac altii ,nu vreau sa fac si eu ,intocmai ca vad cum altii pierd totul din cauza ca tradeaza persoana iubita si multe alte greseli, care nu vreau sa se ajunga si la mine) , si nu sunt psiholog dar stiu foarte bine ce vreau de la viata si cum sa fac sa obtin ce vreau !

Ian gindeste-te acum la relatia ta (cu sot,copil sau ce ai la moment acum ) si gindeste-te ca ai calcat strimb...care iti sunt consecintele ?Le stii nu-i asa?Stii bine cine are de suferit din urma la asta si cum pierzi totul din cauza ca ti-o mincat pasarica ??..Si dat fiindca avem capacitatea de a gindi si a simti, stim bine ca nu vrem sa pierdem ceea ce avem.
Asa cred eu, si eu nu sunt gata sa pierd ceea ce am la moment si pt ceea ce am luptat ani de zile, pt o greseala ; si de aceea si am sa evit astfel de greseli, iar daca m-o minca cindva fundu mai intii de toate am sa ii zic sotului de usturime, si daca se v-a putea atunci se v-a mai salva ceva , daca nu, divort si fiecare merge in directia care vrea.Si asta nu mai vb de dragoste,respect,intelegere,comunicare care apare in decurs de ani de zile intre parteneri.

Anonimo, cum ti s-au innumait genunchii daca iti iubesti sotul ?La sot nu ti se mai innmuiau genunchii?Sau la tine la sot si la oricine se innmoaie genunchii ?
Cum te-ai uitat in ochi la partener dupa sex cu unguru?Unde iti era inelul de casatorie, pe deget sau pe noptiera ?Si in general cum poti sa cazi in ispita unei persoane care nu o stii si nu ai vazuto niciodata, si fii sigura ca nu ai sa il mai vezi?Si daca unguri avea SIDA sau alta boala venerica grava ?

A scris mititika la 19/02/2011 - 19:44:56

Daaaaaaaaaaaa,precis că ungurul va zice "vrei să fii soţia mea" :)).

mariposa,iaca cel mai mult ce mă enervează când oamenii îşi bagă nasul în chestiunile mele personale!

Eu dacă zic că n-am să fac ştiu de ce zic asta (nu vreu să comentez),pur şi simplu când ai copil lucrurile se schimbă brusc şi din senin.DAr ştiu siugr că nu mi-aş dori absolut deloc să fiu ispitită.

A scris Andriuha. la 19/02/2011 - 19:52:25

Situația în care ai ajuns o meriți din plin. Acuma continuînd ideea ar fi normal să-i zici soțului ce a fost și cum, și deja rămîne la discreția lui ....

A scris mariposa251 la 19/02/2011 - 19:52:43

mititika, scuze daca te-am ofensat, si daca am adus exemplu cu faptul ca sa te gindesti la relatia ta(nu m.-am bagat si nu ti-am dictat ce sa faci ), a fost pur ca un experiment, adica am vrut sa vezi ca daca te gindesti la actuala relatie tu esti in grad sa stii ca ai ce pierde pt o ispita , la fel cum am zis si despre mine.

A scris mititika la 19/02/2011 - 19:55:27

.Nu are cum să mi se aprindă călcâiele după cineva încât să mă şi culc cu el.Dacă sincer încă nu s-a găsit persoana care de la primele 5 minute de vorbă cu el să -mi aprindă dorinţa să fiu sub el,pentru mine aşa ceva e imposibil,preludiul meu durează vreo 2 ani :)),cine dreacu mă aşteaptă atâta?

A scris mariposa251 la 19/02/2011 - 19:58:39

Ahaha :D
La asta ma gindesc si eu, stii ?!Adica am nevoie de muuult timp ca sa ma gindesc la cineva ca un potential partener/amant.
Eu nu pot sa cad in bratele cuiva daca il cunosc de o ora si inca imi iubesc sotul.

A scris mititika la 19/02/2011 - 20:08:05

Ei,iaca din păcate la unele nu e aşa şi cred că undeva ceva scârţăie în relaţie.
Sinceră să fiu nu-mi închipui să fi avut un bărbat steril,cu care să nu pot rămâne gravidă.Înfierea ca înfierea,dar să nu crească plodul în mine...NU cred că aş fi acceptat un aşa bărbat.Drept că după lungi tratamente şi fel de fel de doctorii mi-aş fi pus problema,dar în aşa caz de multe ori femeile dau vina pe ele că anume e vina lor că nu rămân gravide,iar bărbaţilor chestia asta le place.
Iată probabil de ce nici anonima nu s-a protejat!S-a gândit că oricum ea n-are cum rămâne gravidă.Opssss!Scârţ!A rămas.Bineînţeles că nu e o scuză gândindu-ne la BTS!Totuşi îmi imaginez ce şoc a fost când a văzut că e însărcinată (după 5 ani,să mă ierte Domul,bărbat-so dacă-i steril tre să zică "mânţămăsc" :)),mă scuzaţi,m-a luat valul.Nu-mi săriţi în cap,nu încurajez pe nimeni să minte.

A scris andreimadan2 la 19/02/2011 - 20:20:00

Buna, anonima,
da esti intr-o situatie dificila, la moment cred ca ar trebui sa te gindesti la prunc. ce vreau sa-ti spun,.. acum sau dupa nasterea copilului, dar sotul ar trebui sa afle. nu stiu ce gen de om e sotul tau, dar orce barbat cu simtul demnitatii existent, daca ar afla dupa un timp ca copilul nu e al lui (ceia ce oricum se va intimpla cu timpul), ar ramine cu o gaura in suflet, din motiv ca un lucru atit de important cum e familia, copilul, au fost intemeiat pe minciuna.
i-ti doresc multa barbatie, rabdare si intlepciune.

A scris Sonny la 19/02/2011 - 20:26:13

Anonimo pune mana si relaxeaza-te, lasa copilul sa creasca armonios si sanatos, concentreaza-te asupra sarcinii.
Naste usor, copilul nu are nici-o vina.
I-a si tu partea pozitiva ai ramas insrcinata si asta e un mare dar.
Acum dupa asta, pune-te pe tine in ordine, vezi ce vrei de la viata si pregateste-te sufleteste sa cresti un copil singura sau cu actualul sot sau poate altul.
Drumul tau nu s-a sfarsit, deabia incepe, ai o viata care depinde de tine.
Daca te-ai sinucide... ce ai rezolva? Nimic, o crima in plus suferinta etc
Daca cineva trebuie sa sufere, accepta tu cu demnitate caci tu ai gresit ...pentru o clipa de placere.

A scris Always_Dreaming, la 19/02/2011 - 20:34:20

Kleo, nimeni nu i-a spart capul anonimei (încă). Noi, fetele, doar am dojenit-o uşor, zic eu, ca să nu traumatizăm, vba Cerestei, o femeie însărcinată. Lăudată nu merită femeia asta.

Io am spus-o la un sondaj de al meu "De ce înşelăm?" că una dintre cauze este ivirea ocaziilor şi că nu facem nimic să le evităm. Ar fi putut să evite anonima? Da! O fomei măritată, stă pe buci cu picioarele strânse.

"Nu are cum să mi se aprindă călcâiele după cineva încât să mă şi culc cu el.Dacă sincer încă nu s-a găsit persoana care de la primele 5 minute de vorbă cu el să -mi aprindă dorinţa să fiu sub el,pentru mine aşa ceva e imposibil...."
"Eu dacă zic că n-am să fac ştiu de ce zic asta..."
Iaca vezi, susţii că nu are cum. Şap cum rămâne cu "Niciodată să nu spui niciodată?"
Fix asta afirm io şi Mari: "la mn n-are cum". De ce? Ce mie nu mi-ar place, altuia nu i-aş face. La mn (şi la tn, bag mâna în foc) conştiinţa repede dă de ştire. Stem nişte firi care se gândesc imediat la consecinţe şi ne piere cheful de a ridica coada.
Ce dreac', Kleo, doar te ştiu şi mă ştii.

A scris brava ragazza la 19/02/2011 - 20:36:38

Nustiu ce sfat as putea sa-ti dau.Habar nu am.Nici cea mai vaga idee.

A scris milla10super la 19/02/2011 - 20:41:39

La tine e cam asa,scuze pt gluma..."Scumpul meu, iti multumesc pt vacanta minunata care mi-ai oferit-o,si drept dovada ca m-am gindit la tine si la cit de mult ma iubesti tu,m-am gindit sa te rasplatesc pe masura.Cadoul meu e un test de sarcina cu 2 linute,si mai trebuie sa-ti mai zic ca necesita sa aduc un mare multumesc unui ungur fara de care acest cadou pt tine nu ar fi existat."
Da daca serios nu as vrea sa fiu acum in locul tau...Doamne apara-ma si pazeste-ma,sa nu cad in ispita si sa fiu cu mintea lucida intodeauna cind hormonii meu o iau razna.In cazul tau m-as gindi la copil...l-ai asteptat atit si in sfrisit a venit,pina la urma un copil e o binecuvintare pt parinti,si de asta ma conving in fiecare zi cind vb cu prietena mea care e insarcinata si i se citeste bucuria in fiecare cuvint rostit...asa ca bucura-te de clipele de sarcina...

A scris MiLLionerovici` la 19/02/2011 - 20:44:10

Pleacă Femeie de aici, şi du-te şi Te Pocăieşte...
Ce-ţi Împrăştii Porcăriile în Spaţiul Public?
Copii la 29 ani...

P.S. Nici nu eşti Conştientă ce Rahat ai făcut , căci de a fi fost,nici nu avea să fii tentată...avea să-i plăteşti bani ungurului, numai să şi-o tragă cu alta...
O Cedat...Off off off. Ce sensibile mai suntem...
Habar nu am ce poate să caute o femeie singură la Munte, chiar aşa tare erai Horopsită şi aveai nevoie de Aer Proaspăt, că nu îţi era de ajuns să ieşi într-o pădure să răsufli o zi?

Este o Vorbă : "Dacă vrei să nu te Taie - Nu fi Oaie"

A scris Andriuha. la 19/02/2011 - 20:52:11

2milla
haaa, bun cadou pentru partener, fără discuție ... =)))

A scris mititika la 19/02/2011 - 21:07:42

Na,nu ştiu ce să zic...Cred că mai mult mă enervează că judecăm "Cum ai putu să faci aşa ceva,nu te-ai gândit la consecinţe,vei creşte copilul în minciună,etc." Dacă spune femeia că şi-a pierdut capul,normal că nu s-a gândit la toate astea.Acum că a făcut-o,cale de întroarcere nu-i.

A scris Z-yks la 19/02/2011 - 21:20:31

mititika te`ai schimbat sau imi pare mie ? si remarc ca spre Bine!
scuze pu off

A scris mititika la 19/02/2011 - 21:31:26

Z-yks,nu ştiu ,cred că am îmbătrânit :))
Săru'mâna.
Să ştii că nu sunt eu aşa a dreacu cum par,sunt sigură că în viaţa reală m-aş înţelege de minune cu orice opinist care nu mă are la suflet :)

A scris MiLLionerovici` la 19/02/2011 - 22:27:40

mititika, Bine că la altceva nu şi-a pierdut Capul...
Ce în genere doreşte ea? Noi i-am ţinut Cununa, noi am căsătorit-o?
Poate şi-a pierdut capul cînd l-a luat de soţ?

Nu ştiu ce poamă o mai fi Anonima, dar la Noi la Români, Soţul şi Soţia devin un Singur Trup.Ce Malformări să aibă acum Familia?Taina Cununiei deci s-o punem pe policioară.
Are vreun Părinte poate Familia asta,păi demult trebuia să ştie unde să se adreseze,dar nu pe site-uri al de...
Prin esenţă aşa posibilităţi se ştirbesc din Creier, de a te culca cu altul...eşti căsătorită femeie!

P.S. De parcă noi dăm Drumul la Păcate pe aici, suntem vreun Sinod în domeniu? :))

A scris ceresta la 19/02/2011 - 23:05:42

Mill, da, nu e deloc laudabil faptul. Hai gata ajunge, are deja destul rahat pe capul ei, si fara de noi.

A scris Badea_Jora la 20/02/2011 - 04:07:39

Daca sincer seamana a trolling subiectul acesta. Si inca un trolling foarte frumos. :)

A scris X-Iuriе la 20/02/2011 - 08:15:53

mititika "....Fetelor, ştiţi vorba aia NICIOTADĂ să nu zici NICIODATĂ ? Nu mai băgaţi mâna-n foc că voi n-o să nşeleaţi niciodată,pentru că nici ziua de mâine nu ştii ce îţi aduce.Să de-a D-zeu aşa să fie,dar la câte şi câţi au spus că n-o să facă şi-au făcut...Chiar dacă regretă...."


+1

A scris august_rush la 20/02/2011 - 10:22:49

şi ce daca ai dat-o in bară acum ce trebuie să te impuşti?calmeaza-te,,,eu din toate ce e scris aici aş alege ce spune Sonny! şi nu-i spune nimic soţului,asta a fost odata eu cred ca singurica ai constientizat ce ai făcut!daca eşti cumpătata atunci nu vei mai face prostia asta! Crezi ca el nu are secrete?ia stai aşa.....si daca se va afla ai tot dreptul să negi şi sa nu spui adevărul că nimeni nu te răstigneşte.....îţi spun astea dacă nu vei mai repeta niciodată ceea ce ai făcut,fii mămica bravo şi creste copilul liniştita,nu te agita..in curind toate mustrarile astea v-or dispărea!succes!

A scris Alik_Tolici la 20/02/2011 - 11:24:31

Trecutul nu-l poţi schimba, deja pe viitor nu vei face asta şi principalul că ai mustrări de conştiinţă, nu eşti indiferentă

A scris a_Lexus la 20/02/2011 - 11:27:53

Nu ştii ce să faci? Să suporţi consecinţele. Din aceste două alegeri, să-i spui suţului sau să nu-i spui, oricum vor fi nişte consecinţe. Să zicem că nu-i spui. Ce se întîmplă cînd soţul îşi dă seama peste un timp că copilu nu e al lui, ba şi sarcina a apărut după ce ai fost la odihnă, şi îşi dă sema de asta? Cum vei trăi cu asta în conştiinţă? Nu ştiu.
Varianta 2:
Îi spui. Vor fi alte consecinţe. Cum n-ai da vei avea cu ceva să răspunzi. Alegerea îţi aparţine. Numai tu hotărăşti.
Eşti deja fată "mare". Pace.

PS De ce crezi că pe saituri de socializare poţi găsi răspuns?

A scris Demenchev la 20/02/2011 - 15:56:12

In nici un caz nu trebuie sa-i zici amu, dupa parerea mea. Copilul trebuie sa se nasca si sa traiasca intr-o familie, sa fie ingrijit si dezvoltat. Daca ii zici amu, ce faci daca sotul te va lasa? Toata atentia trebuie sa fie acordata copilului. Va fi greu sa traiesti cu minciuna daca alegi acest drum, insa copilul nu e vinovat cu nimic si ar trebui sa faci totul ca lui sa fie bine.

A scris Eugen la 20/02/2011 - 17:26:14

se poate întîmpla oricui ..şi oricînd..poţi să nu i zici soţului..nu cred că e necesar- a fost doar o aventură- cum fac şi bărbaţii de multe ori, pentru ca în final să se întoarcă le neveste..deci stai liniştită..chiar se poate întîmpla cu oricine..cînd te aştepţi mai puţin.

A scris ceresta la 20/02/2011 - 17:47:04

Este o CRIMA sa privezi omul de propriul sau copil. Daca e copilul lui - mai treaca mearga, iar daca e copilul celuilalt - ea nu are dreptul sa-i bage pe git un copil strain, doar sotul poate hotari, ce sa faca in acest caz.
A avea propriul copil, propriul singe, e o fericire. Doar pentru ca-ti este frica de propria piele - nu este motiv de a-l priva pe sotul ei, de a avea copilul lui, si nu a ungurului.

A scris IanaTonidze la 21/02/2011 - 09:22:50

Subiect de film, nu alta !
Dar daca ma gandesc mai bine, - tot ce se face se face spre bine. Ia, gandeste-te ca peste vreo 60 de ani, stai la pat si abia rasufli, iar acest copil sta si-ti vegheaza suferinta si ultima ta suflare. Ia, vei zice atunci, " multumescu-ti, doamne, ca mi-ai luat mintile pt cateva minute, si m-am pricopsit si eu cu un copil, caci mi-ai dat un sot de aur, pe care l-am iubit si adorat, dar steril - steril. Si de care n-am avut nici curaj si nici tarie de caracter sa divortez... "Multumescu-ti..., aminin" Si-ti dai suflarea. Happy end ! nu alta :))

Cel putin, eu vad un plus foarte mare in aceasta istorioara. - O familie, un sot steril, si un copil sau mai bine zis, o sarcina pe gratis, fara efort, fara bani cheltuiti in dodii, fara nervi... (pina la... caci dupa... nu-i mai iau in calcul ) Mai bine de atit Mama Natura nici nu putea sa le aranjeze...

A scris ceresta la 21/02/2011 - 09:54:33

Iana, si daca sotul nu-i steril? Are nevoie de un curs oarecare de tratament si gata, poate avea copii. Daca ar fi el steril, dovedit cu un test ca uite: esti steril pentru viata - asta este cu totul altceva, si poate ca ar merge varianta ta.
Iar daca asta este doar o presupunere - si barbatul poate avea copiii proprii - atunci este foarte urit din partea ei, sa nu-i dea lui sansa, sa aiba copiii lui. Sa fiu eu barbat, si sa stiu ca pot avea copiii mei, iar sotia sa ma insele si sa-mi bage copilul altuia - eu i-as suci gitul, nu stiu ce i-as face.

Dar cred ca pentru unele femei nu e atit de important sa se gindeasca si ce doreste barbatul... visele lui... dorintele lui... poate vrea omul copiii sai si nu a ungurului...

A scris IanaTonidze la 21/02/2011 - 10:20:04

Sa-i sucesti gatul - nu. Mai faci pushcarie pt asta. Dar o lashi daca nu-ti convine si gata.

Ceresta, stiu un caz. O familie nu putea avea copii, din cauza sotului. S-a dus sotul la aeroport, a ales un barbat strain care seamana un pic cu el, l-a convins pt o suma mare de bani sa se combine cu sotia-sa, si in plus i-a si fost foarte recunoscator.

Cand e o problema mare de sanatate, nu zic poate nu e cazul lor, atunci faci orice ca sa ai copii.
Am o ruda care are o problema de sanatate, ea. Si se hotarise ea sa ia o mama surogat, iar el a fost categoric impotriva. A zis el ca se teme sa nu i se ia coplul sau ca nu i se va da, copilul lui, ca doar el trebuie sa... :) Pina la urma au infiat un copil.

N-a procedat fata corect. Dar nu mai e chiar atit de criminal totul. Va vorbi ea cu sotul, va ajunge cumva la o intelegere. Desigur ca e frustrant si dureros pt el, dar viata e foarte cruda. Trebuie sa inveti sa treci prin orice. Nici pe el nu-l poti judeca ca nu a deschis ochii si si-a ales o asemenea sotie, capabila de asemenea fapte. Nici pe ea nu poti s-o invinuiesti atit de drastic, caci a nimerit intr-un moment de ispita.
La cate se fac pe lumea asta... acest fapt le tine, pur si simplu, pasul.

Eu n-o condam si nu-i dau cu nimic in cap. Asemenea cazuri sint o multime.

A scris Andriuha. la 21/02/2011 - 10:41:15

Iana, apare întrebarea logică, pentru ce atunci fidelitatea în cuplu, dacă fiecare se freacă cu cine dorește + la asta nu-i zice partenerului ...?

Nu zic, s-a întîmplat - s-a întîmplat, însă ultimul cuvînt aparține soțului în așa caz și nu cum dorește ea.

Ceresta +1

A scris IanaTonidze la 21/02/2011 - 10:48:05

Andriuha, eu deja am ajuns la o virsta la care cred ca inselatul e ceva absolut in norma.

Ca s-a primit asa cu copilul, nici eu nu sint de acord. Dar treaba lor, cu viata lor. Eu, personal, nu cred ca daca tare am sa ma revolt si-o sa-mi ies din minti aici pe site, se va schimba ceva spre bine in lumea asta.

Adelaide, eu am presupus ca deja sotul e la curent si s-a impacat cu faptul. Caci consider ca asa ar fi corect... sa stie !
Inselat si mintit ? E prea mult... Sa fie doar inselat. I-ajunge. Asta deja n-o mai repari.

A scris Adelaide la 21/02/2011 - 10:48:40

"caci mi-ai dat un sot de aur, pe care l-am iubit si adorat, dar steril - steril."

Iana şi dacă soţul ăsta ...steril -steril mai vrea un copil? că na, acum poate!!! :) :D

PS: eu una n-aş putea trăi cu aşa ceva pe conştiinţă; mai bine îi spune; adevărul iese la iveală mai devreme sau mai târziu

A scris Andriuha. la 21/02/2011 - 10:57:51

Iana, luăm un ciocan, o prindem pe anonimă și-i îndreptăm comportamentul.

În fine, dacă zici tu ca înșelatul e ceva normal, atunci o iau și eu ca norma și mergem mai departe, semn că respect cuvîntul celor mai mari =)

A scris ceresta la 21/02/2011 - 11:01:00

Iana, nu am zis deloc ca e criminal, n-o judec, dar trebuie sa spuna adevarul, si sa nu amageasca.

Referitor la cazul cu barbatul care a platit ca unul sa se combina cu sotia lui pentru un copil: pentru mine e un shok, mai mult nu pot spune nimic.

A scris IanaTonidze la 21/02/2011 - 11:05:51

NIci eu nu zic ca trebuie sa amageasca. Oricum adevarul iese la iveala. Ori il spui tu asa cum iti convine tie. Ori il "releva" altii asa incat n-o sa mai fii apoi bucuroasa... ;)

A scris Adelaide la 21/02/2011 - 11:10:33

Andriuha, nu cred că Iana e pro înşelat, ci doar vroia să reliefeze faptul că sunt multe cazuri de genu ăsta.
Nu-i aşa Iana? :)

A scris IanaTonidze la 21/02/2011 - 11:16:19

:))) Da, Adelaide. Si mai mult decat atit : deja cred ca cei care nu inseala au o garva problema de comportament, daca tot au ramas asa de putini si ei constitue exceptia de la norma.

A scris Adelaide la 21/02/2011 - 11:21:41

:D
vezi că şi eu sunt o excepţie.
Să merg la psiholog?:))))

A scris IanaTonidze la 21/02/2011 - 11:29:25

:))) Daca pleci, strigi si pe la mine. :)))

A scris Andriuha. la 21/02/2011 - 11:30:09

vii la mine Adelaide, mă fac psiholog pentru tine dacă ești cuminte =)))

A scris chipie la 21/02/2011 - 11:35:49

Ma sperie aceasta dorinta a oamenilor de a avea copil cu orice pret. De ce ma rog suntem atat de "puternici" incat putem face orice? Copilul devine ca o marfa. Spunem intotdeauna ca nu suntem ca animalele, insa ne comportam la fel ca ele. Mama natura nu a aranjat lucrurile, ea prevazuse un pic altfel lucrurile.

A scris Adelaide la 21/02/2011 - 11:39:07

Andriuha era o glumă...vizavi de oripilarea mea în legătură cu opiniştii care hop ţop au o problemă vor la psiholog:D

PS: păi dacă îs cuminte nu tre să vin la psiholog:)))

A scris IanaTonidze la 21/02/2011 - 11:44:07

Chipie, dar stii de ce lumea vrea copii ? Pt ca asta e sensul vietii. N-ai copii, socoate c-ai trait degeaba.

A scris chipie la 21/02/2011 - 11:56:03

Asta e parerea ta Iana, caci eu cred ca in viata ai si altele. Nu spun ca nu-mi doresc copii, bineinteles ca vreau, insa nu cu orice pret, nu in asa mod. O sa am copii doar daca e posibil, daca nu, stiu cum o sa traiesc fara. E scarbos sa o faci in asa mod, unele valori sunt mai presus de astfel de ganduri.

A scris IanaTonidze la 21/02/2011 - 12:10:56

Chipie, era doar o remarca. Nu m-am referit strict la un anumit mod de a-l face.

A scris chipie la 21/02/2011 - 12:18:00

Iana remarca e ok, insa pentru mine nu doar produsul/ reultatul conteaza, procesul este cu mult mai important. Cand citesc istorii de genul sotul a platit cuiva ca acela sa i-o traga sotiei lui, inselatul e norma, nu mi se creaza decat repulsie. La ce bun casatoria, familia? In celibat totul e posibil si e norma.

A scris IanaTonidze la 21/02/2011 - 12:28:00

Chipie, ori eu sint prost informata, ori intr-adevar lumea asta e plina de oroare. Nu cred, insa, ca mie mi se toarna gogosi, chiar nu cred, si nici sensul nu-l vad...

A scris chipie la 21/02/2011 - 12:43:25

Buna ziua Iana, nici nu am negat. Lumea plina de oroare iar oamenii se uita si afirma, da, e strasnic, dezgustator etc, insa asta e deja o norma. Nu este asta o norma, decat atunci cand oamenii o accepta ca fiind una.

A scris IanaTonidze la 21/02/2011 - 12:51:35

:)) Chipie, tu deja ma stringi la perete. O sa zic mai simplu, - nu-mi pasa... Atita timp cat pe mine nu ma stringe de gat si nu ma stranguleaza nimeni - nu-mi pasa.

A scris chipie la 21/02/2011 - 13:03:28

Gata nu te mai strang, promit. M'am gasit si eu, actiuni sm pe aici. Gata mi'am dat doua palme si ma culc :))

A scris ceresta la 21/02/2011 - 14:04:43

Hai azi si vom accepta asa situatii, pentru ca maine cineva la general s-o ia de norma. Daca asa situatii au loc, asta nu inseamna ca ele sunt ok, sunt norme, si trebuie de acceptat si de mangaiat pe capusor.

Cum asta la dracu s-o bagi pe sotia ta sub altul, la mine cred ca numai ce o ajuns, ei cum???

Pentru ce atita murdarie??? Eu nu inteleg, ori la mine ceva nu ajunge, ori am citit prea multe carti despre principii de viata CORECTE, si in realitate toti se freaca la dreapta si la stinga, fac copii in afara cuplului, si asta este ok???? Mai sunt si centre, unde cuplul apeleaza pentru a trece procedura de insamintare la urma urmei. Nu e numaidecit sa te cuplezi cu cineva.

Intr-un cuvant, mi-e greatza, nu mai comentez nimic la acest subiect.

A scris freedom la 21/02/2011 - 14:16:59

Subiectul dat este foarte complicat, hai sa vedem de ce un sot isi trimite sotia la munte? cu cine are sa ramina el acasa? asta ar fi una, latura a doua e ca chiar rau de tot ai calcat peste increderea lui!

nu mai vreau sa critic, ce a fost facut e facut, acum trebuie de clarificat!
cite soluti ai?
1Avort - si nimeni nu afla
2Ii spui sotului - nu cred sa ai reale sanse de a mai tine aceasta casatorie
3vorbeste cu mama! - cel putin stiu ca asa fac unele fete! sfat de la cineva care stie viata putin!

succes

A scris luciana la 21/02/2011 - 15:06:49

Minciuna, în dragoste, mi se pare un păcat de moarte. Pedeapsa ta este deja REMUŞCAREA, care de la sine, va ţipa în tăcerea nopţii ca să te trezească. CĂINŢA ta nu e atît un regret după răul pe care la-i făcut, cît o teamă de răul care ţi se poate întîmpla. Ţi-aşi propune să te duci la un preot şi să te spovedeşti, crede-mă că DUMNEZEU îţi v-a lumina mintea şi vei găsi liniştea sufletească...... Aceasta e părerea mea.......

A scris Always_Dreaming, la 21/02/2011 - 15:41:22

Iana, ia uită-te la mn în ochi. Te uiţi? Io ţie aşă bătaie am să-ţi dau. Te bat pân' te obişnuieşti şi ţi se va părea normal.

Ce-l corupi pe Andriuha? El ştie că nu-i normal să înşeli şi tu spui că e normal?

1. Nu e sigur sută la sută că soţul ei este steril. Pt asta se fac analize şi nu una, două.
2. Dacă şi o fi steril, ap nu merită să fie minţit, înşelat. Ăsta nu e motiv de a înşela.
3. Dacă va dori cândva un al doilea copil, vor munci, dar fără rezultat. Va face analize şi i se va spune că e steril, apoi nu-şi va pune întrebarea cum l-a făcut pe primul?
4. Dacă nu e steril, nu merită să crească copiii ungurilor decât dacă Vrea el şi nu băgat pe gât. Ia şi creşte-l că-i al tău (al tău, dar făcut cu altul).

Tu vb de parcă a-i mânca seminţe. Tu şi Kleo o luaţi razna deam. Ea înţeleg de ce şi ştiu de ce , dar tu? Pt tn e normal, ei nu-i pasă. Ori vă băbiţi (vba lui Kelo), ori vă ţăcăniţi. Sper că nu v-aţi simţit ofensate, nu asta a fost ideea.

Poate vă/ne permiteţi/permitem să vb astfel pt că îi naştem noi? Să inversăm rolurile! Să vă aducă bărbatul un copil de la alta de crescut, îl creşteţi? Cum ar fi să aflaţi la un moment dat că acel copil e făcut cu o unguroaică într-o vacanţă?

A scris IanaTonidze la 21/02/2011 - 15:59:58

:))) A_D, iaka, ma uit ! Si-ti zic sincer, ca nu e normal, ci ca doar a devenit o norma.

A scris mititika la 21/02/2011 - 16:22:02

Fetele astea care-şi închipuie cai verzi pe pereţi referitor la ungurul ăla...Cică să-l caute şi să-i spună că nu e corect ca el să nu afle adevărul săracul :)).Wăăăi,chiar crede cineva că-i pasă ungurului că a lăsat-o pe una borţoasă cu care şi-a tras-o o dată sau de două ori?Haideţi măi,dacă îşi punea tâmpitul asemenea preobleme avea prezervativul la el.Să zică FOmeia mersi dacă doar un spermatozoid a lăsat pe acolo,să nu se trezească cu un bucheţel mai frumos şi "ghetu" bărbat să se trezească şi el cu ceva floricele.

A-D,nici pentru mine nu e normală treaba asta cu înşeleatul,da că a devenit asta o normă deam e clar.O să înţelegi şi tu cu timpul că nu-i chiar aşa mare problemă,ştiu că sună tâmpit rău de tot să auzi aşa ceva de la mine (nici mie nu-mi vine a crede-sincer),da nu-i ăsta lucrul cel mai straşnic care se poate întâmpla într-un cuplu.
Jumătate de an în urmă să-mi fi spus cineva aşa ceva,scoteam fum şi pe gură şi pe cur!Tăt îi băţ acum,principalu să nu ştiu,ochilarii "rozovi" îs pe nas :)).

A scris Always_Dreaming, la 21/02/2011 - 16:33:26

Fetelor (ambele - Kleo&Iana), daţi-vă o palmă pân nu v-am dat-o io.

Dacă ceva devine o normă (după alţii), asta nu e motiv să credem şi noi aşa!!! Ne resemnăm ca nişte oi că e o normă şi ei atâta şi aşteaptă. Aşe, daţi-le undă verde bărbaţilor voştri (şi bărbaţilor în general) să înşele. După o să mai aibă nas careva să le ceară socoteală? Nu! Răspunsul va fi: "E o normă, singură ai spus-o. Ochelarii dacă s-au spălăcit şi nu mai st rodzovi, ap nu-i prbl mea, ci a ta." Plecaţi capul la toate şi tăt îi băţ. :D

Kleo, io am cu tn o vbă serioasă. N-am când acum că tre să plec la o treabă, dar când mă-ntorc, stăm de vbă.

Io pas la această temă că lupt cu morile de vânt.

A scris mititika la 21/02/2011 - 16:56:16

A-D,cu voia noastră sau fără voia noastră lucrurile sunt cum sunt,nimeni nu ne întreabă de sănătate , sau de ce vrem noi.
Vorbim :)

A scris Always_Dreaming, la 21/02/2011 - 21:19:38

Kleo, mai mult cu voia noastră decât fără.

După ce că nimeni nu a obligat-o să stea sub el, nu-i corect să spui: "Asta mi-a fost soarta." Poţi interveni şi Evita asemenea situaţii.

Ai păţit şi tu ca ăla care vroia să câştige la loto şi se plângea de soartă şi că nu câştigă fără, însă, să cumpere măcar un bilet pt a juca. Încearcă şi cumpără un bilet şi poate ai şansa să câştigi.

Exact aşa e şi în acest caz. Încearcă şi evită asemena situaţii. Dacă nu le-ai evitat, e vina ta şi fii responsabilă. Nu a drogat-o, nu a violat-o, ci de bună voie a stat crăcită sub el.

Totul se face cu voia noastră (în afară de cazurile în care stem siliţi/silite prin diferite metode).


A scris lillastjarna la 22/02/2011 - 00:19:07

Eu as astepta pana se naste copilul si apoi as face neaparat testul ADN. Presupun ca un astfel de test este scump, asa ca incepe sa strangi de pe acum banutii.

De ce as face asta?

1. Pentru ca poate imi da Dumnezeu norocul sa fie copilul al sotului si eu sa ma invat minte sa nu mai fac tampenii pe viitor (prezervativele sunt al dracului de ieftine).

si

2. Pentru ca risc sa distrug ce a mai ramas din familia mea si sa-mi las copilul fara tatal biologic ori sa am o sarcina dificila, sa pierd/omor copilul din cauza certurilor si a familiei care mi se va urca in cap. Curva as ramane o viata, chiar daca contextul care m-a dus la a insela ar putea fi atat de complicat incat sa nu fie asa de condamnabil actul.

Daca iese copilul blond, cand sotul si tu sunteti bruneti, ai dat de dracu si nu ai incotro decat sa fii sincera.

Altfel, tine pentru tine, se vede ca ai invatat sa nu mai calci stramb toata viata ta!

Si nu, nu sustin inselatul dar nici nu cred ca putem baga mana in fos vreodata! Nu stii niciodata in ce situatie te afli, nu stii unde te duce viata...

A scris Eugen la 23/02/2011 - 14:22:34

De ce merg femeile la munte?
Sa schimbe apa,aerul si fraierul.

Pentru a lăsa comentarii este nevoie să te autentifici. Nu ai cont? Deschide unul!