Autorii care vor publica "întrebări" cu temele de acasă de la liceu/universitate, etc. se vor trezi cu conturile blocate definitiv.

Moldoveni sau Romani?

A scris Retro, bărbat, 18-21 ani (10/01/2010 - 14:06)

Eu nu inteleg,dupa atitea evenimente,dupa alegeri anticipate...am ramas cu nimic..!!!Da,ei acolo sus sau ales cu locuri noi,care au plecat care au ramas,care au mai venit...Dar nu despre asta e vorba...Vad multa lume ce tinde spre unire cu Romania...Vreau parerea voastra...Da sau Nu..?

Adaugă vot

 Da
 Nu

Rezultatele sondajului (151 voturi)

Rezultatele sondajului

Comentarii (54)

A scris IsNebuna la 10/01/2010 - 14:34:22

nu vreau unire cu nimeni. caci si asa simt de parca suntem o amestecatura de mamaliga ce se maninca cu betisoare ....iata de s-ar face curatenie, as fi pro, sa ramana mai multi moldoveni, cate unu sau doi straini pe ici colo, ar fi destul:)

A scris Panzera la 10/01/2010 - 15:04:48

Nu! "bulibasha land" sa stea deoparte ....

A scris Slick la 10/01/2010 - 15:33:33

Care e totusi intrebarea? Moldoveni vs Romani ----?DA,pt moldoveni si NU,pt romani, sau Da,pro Unire, Nu,contra ei?

sincer,nu vad claritate in sondaj,doar confuzie ...

A scris Alera la 10/01/2010 - 16:13:47

Pentru unire!!!
Basarabia-pamant romanesc

A scris MiLLionerovici la 10/01/2010 - 16:41:02

Intrebarea e : Doresti Unirea cu Romania?
Daca e asta....mai ca imi este indiferent cu cine va fi Unirea...
Unire in lumea asta vreau sa vad...si gata...

P.S. Mai ca mi-a cazut o lacrima cind am vazut ca intrebarea suna asa:
"Unirea cu Romania"
si nu :
"Unirea la Romania"

A scris Andrew la 10/01/2010 - 18:14:35

Mai lasă şi ei să se mai unească cu noi...

Nu înţeleg ce atâta vâlvă cu unirea asta? N-ai acces la literatura lor? Nu poţi să pleci la ei când vrei? Îţi interzice cineva aici sa fii român? Nafic mai trebuie unirea asta? Fratele ţi-i frate şi în Italia.

A scris Sweet escape la 10/01/2010 - 18:37:47

Cei care sunt contra, ce zic despre continuul "progres" al Moldovei ca ţară independentă? Ne mişcăm noi undeva? Care sunt şansele noastre de a ridica nivelul de trai fără o oarecare implicare din exterior? Nule?

Oricum Moldova şi-a pierdut din integritatea sa, importăm obiceuri din Europa şi ne americanizăm vocabularul...
România ca popor, cultură, tradiţii se aseamănă foarte mult cu Moldova (spun asta în caz că unii se screm pentru a păstra frumoasele caracteristici ale Moldovei de cândva). Aşa argumente bagi doar când nu ai altceva mai bun, dar totuşi vrei să ai o părere diferită de a celorlalţi.

Consider că unirea cu România ar fi binevenită, însă părerile noastre mici şi neauzite nu le ia nimeni în consideraţie din păcate. Oricum sunt Pro.

A scris spitfire la 10/01/2010 - 18:47:58

Sunt tari mult mai mari si cu vechime in ale "furatului" care au acea oarecare implicare din exterior, si nu sunt putine... Iar asta nu e un argument pentru unire. Imi pare rau Sweet insa, nici aceiasi Romanie nu are independenta financiara sau economica.
De altfel garant ca importul obiceiurilor din Europa sau SUA vor fi stopate prin aceasta unire, inca si mai putin convinsa. Insa asa sunt eu, uneori prea suspicioasa.

A scris W..p la 10/01/2010 - 18:55:14

nu vreau unire cu Romania....pentru ce?suntem o tara independenta.Mai aud pe unii cica sa privim in trecut,traim pe pamin romanesc.Acum eu traiesc pe pamint moldav....E Moldova....Avem granita la urma urmei......Traiasca Moldova!(fara Romania).


Panzera,RESPECt"Bulibasha land"n-are nevoie de noi,si nici noi de ei:)

A scris Nikole la 10/01/2010 - 19:02:36

DA, pro!

Basarabia - pamint romanesc!!!!!!!

A scris W..p la 10/01/2010 - 19:05:51

Nikole.......Desigur daca locuesti in Romania,poti sa afirmi aceasta,dara daca locuesti in Md si spui astfel,imi pare rau.....


BASARABIA-PAMINTUL MEU SI A TUTUROR MOLDOVENILOR!!!!!!!!!

A scris Nikole la 10/01/2010 - 19:18:30

sa nu-ti pare rau, te rog eu....

si sa stii ca merg sa pling amar de parerea ta de rau....

am eu voie sa zic ce gindesc?!

tu fii atent ce zici - Basarabia nicidecum nu poate fi a moldovenilor....poate RM?? )

A scris AleXus la 10/01/2010 - 19:27:12

Ne place nouă, ori nu ne place, vrem noi ori nu, globalizarea merge cu paşi siguri. Ce presupune globalizarea, ce avantaje sau dezavantaje are ea ,nu pot reda tehnic acest aspect. Las la discreţia măriilor voastre. Oamenii ce Vor să ştie, ştiu (mai bine spus "conştientizează" ). :)
Dar cert este că Ea este !
Păi cred că trebuie să ne comformăm noii restructurări. Popoarele Pot să-şi menţină integritatea etnică fără marginalizare teritorială, pentru cine doreşte !
Şi ce haz de necaz se va face dacă pe fiul meu îl vor întreba cine eşti, şi el va răspunde că tats-u-i moldovean iar mam-sa turcoaică şi trăieşte în Italia? Păi va fi itlian. Îşi va şti istoria părinţilor, a lumii şi a sa...Oare nu-şi va găsi rostul un aşa cetăţean al Pămîntului în lume???
Eu zic că Da. Şi va fi încă şi mai bine dacă toţi se vor respecta şi se vor ajuta.

Pînă la urmă, oameni buni,... Toate Lumea trăieşte ca celule a unui organism viu ! Dacă vom continua aşa, canceru ne va doborî.
pace...

A scris Petrica la 11/01/2010 - 01:20:06

"Să-i dăm Cezarului ce-i a Cezarului"


Basarbia-Pămînt românesc!

A scris undo88 la 11/01/2010 - 05:20:26

Problema se poate pune si invers, isi doresc romanii unirea cu Republica Moldova? Multi dintre voi spuneti k sunteti moldoveni si nici decum romani, nu uitati ca nu a fost vointa voastra separarea Basarabiei de Romania. Eu sunt din Bucuresti si sunt comvins ca unirea cu "tara sora", RM, ne-ar dauna mai mult noua decat voua, iar daca ar fi sa gandesc obiectiv, rezultatul sondajului de opinie ar trebuii sa fie categoric "NU", insa va garantez ca daca s-ar face un referendum in Romania cu intrebarea: "Sunteti de acord cu unirea Romaniei cu RM?", rezultatul ar fi cu siguranta "DA!" si asta pentru ca un popor cu identitate nu isi neaga istoria, plus k avem un mare defect, suntem prea sufletisti. Un vechi proverb zice: "Sa nu dai cioara din mana pe vrabia de pe gard!", daca va place cioara, e imposibil sa va rasfatati cu gustul mult mai bun al vrabiei.

A scris Special_D la 11/01/2010 - 08:06:49

Mai bolvanilor, cel putin din AIE nu tinde nimeni spre unirea cu Romania, sau aderare la NATO, aceasta idee cu Unirea cu Romania a fost propusa de catre careva deputati cu 8 ani in urma, shi de atunci se tot sperie lumea. In Guvernul prezent nimeni nare nimic cu Unirea cu Romania, doar trag spre EUROPA, nu spre Romania, toti vor in EUROPA, asta sa repetat de sute de ori. NU ROMANIA, NU RUSIA, NU NATO, dar in EUROPA.

De unde dracu ati luat Unirea cu Romania ??

A scris W..p la 11/01/2010 - 10:02:48

Na*ui mie imi trebuie UNIREA ???? Iti placea de mama Romania? Ok...Cine doreste,si-a luat valiza si Drum Bun in BulibasLand.......

A scris m0r0 la 11/01/2010 - 12:57:08

W..p, nu fi aşa categoric. Fiecare are dreptul la opinie.
La temă: Doresc unirea pentru că simbolul Moldovei - Ştefan cel Mare, e îngropat la Putna, pentru că capitala Moldovei lui Ştefan e la Suceava, pentru că în România trăiesc aproximativ încă 7 milioane de moldoveni, etc.
Basarabia pămînt românesc şî neibeot.

A scris lost_translation la 11/01/2010 - 16:28:42

Raspunsul e evident: da, pentru unirea Romaniei cu Moldova... :-)

A scris Livio&Roby la 11/01/2010 - 18:05:07

sunt din Bucuresti si imi doresc foarte mult reintregirea ROMANIEI cu BASARABIA !!!

BASARABIA-PAMANT ROMANESC !!!

PS: Pt. cei cu "bulibasa land"... mi-e scarba de "oameni" k voi...

A scris allexya-deac la 11/01/2010 - 18:28:00

da,ar fi interesant,apoi lumea e intr-o continua transformare...............

A scris Nikole la 11/01/2010 - 20:22:28

W.P. - clar ca cu asa limbaj cult "ruso - moldovenesc" nu vrei nimic....

singur ai zis de mama Romania - nu te-am tras eu de limba....:D

A scris W..p la 11/01/2010 - 20:27:02

Nikole nu te-ai adresat in adresa mea corect.Numele meu pe Opinii.md este W..p dar nu W.p,ai uitat sa pui un punct.



oricum Moldova niciodata nu se va uni cu Romania.......Si slava Domnului ca "bulibasii" nu se vor plimbla pe pamintul nostru.

A scris 2010 la 11/01/2010 - 20:27:27

Nimeni nu o sa ne ajute, oameni buni.... noi trebuie sa facem singuriei totul cu capul si cu minele noastre, acum toti sunt smecheri si vor doar sa se foloseasca.... dar Moldova e un punct strategic pe plan militar, ca asezare geografica.... si cu cine nu ne v-om uni, viitor nu avem.... ca toti se v-or folosi de acest pamint si tara pentru asi apara fundul lor.....

A scris Kleopatra la 11/01/2010 - 20:35:43

Măcar controlaţi-vă limbajul...Vă cred că unii habar nu au pe ce lume trăiesc,da dacă aşa de hâtri şi deştepţi sunteţi lăsaţi o impresie pozitivă măcar celor din România,că doar voi nu sunteţi ţigani,da după comportament şi limbaj mai ceva ca ţiganii sunteţi!

A scris W..p la 11/01/2010 - 20:47:59

Kleo,las-o mai moale......Pentru ce sa las impresie pozitiva celor din Romania?

Ce ?Cei din Romania sunt sfinti,ori ce?! Mie mila de toti cei care numai si le curg MUCII cind aud de "mamuca Romania"


Niciodata nu va fi UNIRE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A scris Nikole la 11/01/2010 - 20:56:43

niciodata nu zi niciodata.....

A scris ion-balan la 11/01/2010 - 21:17:03

ii kam inkurkata pusa intrebarea, dar eu spun nu unire ku rominiea, suntem stat independent si suveran, dar vorbim limba romina si nu moldovneasca asa cum spun unii oameni kulti de pe aici la noi din republika

A scris snoopyk! la 11/01/2010 - 21:21:47

Da,sunt pentru Unire,odata demult,sau mai concret in 1918,un om a reusit sa uneasca Principatele Romane,deci va reusi cineva si in decursul istoriei.
Nu va faceti griji,celor ca W..p li se va pierde repede samanta,pentru ca ei sunt oameni fara radacini,fara valori culturale,uitati-va la el:"Kleo,las-o mai moale......Pentru ce sa las impresie pozitiva celor din Romania?"
Nu ma,fa-ti de cap,murdareste limba romana,da traieste ca porcul,de ce sa te mai speli,ca sa faci impresie pozitiva cuiva?
Off...
Respect opinia tuturor referitor la Unire,si mai putin la problema "limba maldaviniascî"

A scris Taiko la 11/01/2010 - 21:51:21

"Daca voi nu mă vreţi, eu vă vreu... !" Alexandru Lapusneanu de Costache Negruzzi - pentru cei care sunt împotriva unirii.

A scris Kleopatra la 11/01/2010 - 22:20:53

Eu nu mai atrag atenţia la toţi nerozii...M-am cam săturat...Sunt pentru Unire şi sper că într-o bună zi se va realiza.Acum sunt la capitolul Istoria românilor,iar o răsfoiesc de-a fira păr şi iar mă conving că numai cei ce nu ştiu să citească nici nu ştiu să gândească!Da n-ai ce să le faci,bătuţi în cap au fos,bătuţi în cap rămân.
Sigur că nu trebuie să corespundă opinia lor cu a mea,dar respect pentru oameni cred că trebuie să ai.Adevăr a zis cine a zis...Că de nu te respecţi pe tine,nu ai cum să îi respecţi pe ceilalţi...Cum pomeni cineva de porc!

A scris Black_Sun la 11/01/2010 - 22:24:56

Mda.........bine o zis Lăpuşneanu.....e valabil şi pt voi:D
PS: noi vă vremmmm:)))

A scris MiLLionerovici la 11/01/2010 - 22:56:10

Belorusia Pamint Rus !!!
Afghanistan Pamint Persan !!!
MunteNegru Pamint Iugoslav !!!
Polonia Pamint German !!!
Monaco Pamint Elen !!!
=)))


Black_Sun Tara asta Nu numai voi o Vreti :))
O lume intrega au vrut-o si au avut-o =))
Da' Ma refer la Relatii Sexuale :))

Stat Tampon...Doamne ce Onoare :)))

A scris Taiko la 11/01/2010 - 23:13:19

Lionerovici vorbesti de sexul geopolitic sau ......... ? : ))

A scris MiLLionerovici la 11/01/2010 - 23:17:21

Taiko Scriu si Eu despre Pornografia din Capul Oamenilor :))
Insa cel Geopolitic are si el loc la masa...

Apropo...Voi Romanii din Romania....chiar ne Vreti? Sau sunteti 1~2 Oameni...?
Ai vostri demnitari ce Plane-Uragane au in privinta Unirii?

As vrea sa povestesti cit mai mult din ceia ce stii...caci stam si noi in tarisoara noastra ca desteptii si ne dam parerea despre ce vreti Voi

P.S. Bonus Intrebare pentru Pesimisti :))) Cite State s-au Unit dupa 1989 de la Hristos? :))

A scris Sonny la 11/01/2010 - 23:51:26

MiLLionerovici eu vă vreau.
Dar politica Bruxelului nu ne permite să zicem că vrem unire cu voi, că ne implicăm în interesele altui stat.
aşa că am lăsat-o mai moale cu Unirea, şi vezi Unirea la uniunea Europeană( de parcă îi doare pe europeni de rep. Moldova).
Apoi voi sunteţi cu un teritoriu automom si cu o regiune autoproclamată, ce alipim la România Mamă?
Persoanl sunt pentru deschiderea graniţelor, că voi sunteţi mai europeni ca noi, adică mai mulţi au ieşit din ţară , statistic vorbim!
Deci Unire!

A scris undo88 la 12/01/2010 - 00:33:52

vreti voi in Uniunea Europeana...numai k s-ar putea sa fiti km batranii atunci knd veti reusii sa va integrati. "Tara asta nu-i a mea, nici a voastra, e a urmasilor urmasilor nostrii!" Ha ha ha, cat timp o sa ne mai ghidam dupa zikla asta? Cu respect din Bucuresti.

A scris Soricel la 12/01/2010 - 11:59:29

Nu vreau unire cu Rmania , nu vreau unire cu nimeni absolut . Vreau sa fim noi stapini in tara noastra. Multi sint contra Comunistilor doar ca asa se numesc, se uit la nume nu la fapte , dar amintitiva ce era cu 10 ani in urma , multi din voi erati copii si nu-si amintesc vremurile acelea cind salariul nu se dadea cu lunile , cind deconectau lumina de 3 ori pe zi . Cine era la conducere atunci ? tot acestea ce sint si acum ! Insa de cind au venit Comunistii la putere s-a facut ceva ordine in tara. Ce tara era cu 10 ani in urma si ce tara era pina nu demult jumate de an in urma !
Acum priviti la cei ce sint acum , se lupta doar pentru fotolii , dar de facut ordine in tara nici nu se gindesc .( Cind vor veni Comunisti inapoi la putere sper ca-i vor da afara pe toti ) . In privinta lui Chirtoaca acestui hitu om ce a facut studiile peste hotare si a dorit sa faca din Piata Marii Adunari Nationale o parcare . Cind ma gindesc la asa oameni imi vin versurile lui M. Eminescu

" Ai nostri tineri la Paris invata
la git cravata cum se leaga nodul ,
si se intorc de fericesc norodul
cu chipul lor istet de oaie creata ".

Mai am multe de comentat in privinta uniri si a celor ce sint acum la putere insa mai las pe alta data.

A scris m0r0 la 12/01/2010 - 12:26:02

Şoricele, toţi îs buni. Da numa pentru dînşii, pentru buzunarele lor.
Apropo, tu ştii că Eminescu e molodvean (adică născut în Moldova)? Da tot el iaca o zis că "suntem români şi punktum"!?

A scris Taiko la 12/01/2010 - 21:24:57

Lionerovici si la noi parerile sunt impartite, cam 50 : 50, dar in ultima vreme aud tot mai des vorbindu-se despre unire cea ce ma face sa cred ca cei care sunt pentru au un minim avans, 51 poate 52%.

Intr-adevar dupa 1989 stim doar de state care si-au castigat autonomia, imi vin acum in minte Cehoslovacia, Serbia si Muntenegru - mai recent, dar daca privim in amanunt realizam ca de fapt in aceste cazuri, intr-un stat erau unite doua natiuni.... cea ce te face sa crezi ca despartirea a venit ca o evolutie fireasca.
In cazul nostru situatia este exact invers - doua state, o singura natiune. Printre altele si acesta este un argument care imi intareste gandul ca unirea se va realiza mai devreme... sau mai tarziu.

Din cate stiu ai nostri demnitari sustin aceasta idee... cel putin teoretic :))






A scris Passat la 12/01/2010 - 23:34:45

Stimate autor a sondajului, vreau să remarc faptul că ideea sondajului este una "transpirată". Şi cu toate acestea, am să încerc să-ţi "dau" părerea mea dacă tu o tot "vreai", în măsura în care ai fi capabil "să respiri şi oxigen"...

1. "Eu nu inteleg,dupa atitea evenimente,dupa alegeri anticipate...am ramas cu nimic..!!!Da,ei acolo sus sau ales cu locuri noi,care au plecat care au ramas,care au mai venit..." este o relatare "putredă" de subiectivism după care nu poţi obţine rezultate tocmai reale. Fiindcă atunci cînd vii cu declaraţii radicale, treaba se transformă din sondaj în provocare socială. Mesajul expus de tine, după părerea mea e unul provincial în care predomină o cultură politică parohială (ţine de spusele primarului, preotului şi medicului din sat...atît).


2. Despre Unirea cu România, cel puţin din punct de vedere juridic este ireal să vorbim. Mai degrabă s-ar sublinia ideea unirii cu UE ca o premisă a unirii cu România.


3. MiLLioner, despre care ţară vorbeai? Cea de pînă la 1940? Sau după?


4. După părerea unora, care încă mai visează RSSM-uri şi poate sunt doriţi de deportări, maltratări şi jefuială statală, ar trebui să dormim la infinit...Soarece, da ce ai făcut cu conştiinţa ta naţională? Sau te-au jefuit comuniştii şi de ea? Gata, trezirea, a venit perioada infinită de doliu pentru voi...a puroiat comunismul şi uite că e la groapă (ca ideologie). Sau poate există vre-un stat comunist de care încă nu am auzit şi în care lumea e fericită de viaţa pe care o duc acolo? Straniu că l-a această "pledoarie" a ta l-ai citat pe Eminescu...


5. BASARABIA- Pămînt Românesc!!!

A scris Up_girl la 13/01/2010 - 13:22:47

dar de ce intrebarea ta are titlul asa: "moldoveni sau romani"? Suntem romani basarabeni, nici mai mult, nici mai putin.

O eventuala unire cu Romania ar avea atat beneficii, cat si dezavantaje... nu stiu, nu stiu... dar asta nu de noi depinde, dar de politica celor de la guvernare... pe care tot noi i-am ales...

A scris Light la 13/01/2010 - 13:37:36

Eu sunt contra unirii cu Romania pu ca e cazul deja sa fim stapini la noi acasa, sa ne aparam statalitatea si integritatea statului. Nu neg faptul ca istoria ne uneste, suntem acelasi neam dar din pacate fiecare tara are fagasul sau de evolutie si dezvoltare.

A scris irineluş la 14/01/2010 - 04:21:37

Deacum la urma urmei dacă să ne unim atunci să ne unim cel puţin cu Germania. Aţi văzut vreodată că doi oameni iubindu se se unesc în casatorie şi apoi sa nu fie bucuroşi da voi vreţi 2 şări să uniţi. Poate ar fi cazul sa fim stapîni la noi în ţară şi să nu umblăm să ne o dăruim, că binele nimeni no sa ne daruiască.
Dar dacă o fi fiind din alta parte poate ar fi cazul să înţelegem că chestia asta cu unirea e mult prea mica raportîndo la acele zile de pe urma. În rai sau iad vom fi tot împreuna cu toţii. Eu zic e mai bine pentru viaţa noastra sa ne gîmdim ce va fi acolo, după ce totul se sfîrşeşte. Sau unirea aceasta cu Romania va dura doar o clipa în comparaţie cu veşnicia ce va urma şi pe care o vom petrce în armonie sau în nefiinţa.

A scris Emyshoara la 15/01/2010 - 00:09:14

Suntem romani si punctum!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A scris ANGEL_OF_666 la 15/01/2010 - 01:45:48

Inca putin si asasiniii economici isi vor incepe treaba si cu Moldova, si cu Romania. Putin imi pasa ce apare la stiri, in presa, etc ... caci aparentele pot fi controlate si inca pot fi controlate foarte bine.

A scris m1eme1m la 16/01/2010 - 00:48:18

Este (probabil) inutil dar in acelasi timp si complicat pentru mine sa raspund calm la aceasta intrebare… datorita formularii sale nu tocmai corecte. Si totusi…

Da, vreau unire! – Dorinta.
Suntem Romani nascuti in Basarabia! – Constatare.

Ma uimeste si irita in acelasi timp iubirea unora fata de comunisti.
A te opune comunismului înseamnă a apara puritatea Codului Penal !!!

Basarabia Pamant Romanesc – Mihai Eminescu !!!

A scris Vety la 16/01/2010 - 15:50:06

Nu sunt împotriva unirii

A scris Always_Dreaming la 17/01/2010 - 15:20:15

Uoffffffffff!

Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa si de o mie de ori Daaaaaaaaaa!

Intrebare pusa de ansprezece mii de ori si de fiecare data a fost galceava, invinuiri si scandal.

A scris nickel la 18/01/2010 - 18:38:08

Sunt impotriva Unirii, nicaieri nu umbla caini cu colaci in coada. Moldova trebuie sa se descurce singura din pacate, Romania nu e o solutie, aici nu reusesc sa fure ce mai pot astea care au ramas la conducere ...suntem popoare de mamaligari, asa ca nu e Germania nici in Romania.

A scris miss_sixty la 31/01/2010 - 15:37:36

suntam 2 state independenta,dar un singur popor!!

A scris ~^_^~ la 15/02/2010 - 21:23:55

Basarabia- Pamant Romanesc. Punct.

A scris alex111 la 06/03/2010 - 15:33:36

SUBIECT FALS PRIETENI.
Unirea in adevaratul sens al cuvantului nu va avea loc pentru ca nu mai suntem nici in 1600, nici 1859 sau alt punct asemanator al istaoriei. Un fel de "unire" ar putea fi considerata intrarea Md in UE, mai ales ca uniunea tinde sa-si amplifice rolul pe care il are in administrarea si guvernarea tarilor membre, prin fa[tul ca tot mai multe aspecte sunt legiferate la nivel de uniune si puse in aplicare in toate tarile membre.
Jignirile la adresa romanilor le faceti in mod gratuit, fara nici un motiv. Romania nu vrea sa va cotropeasca, nu vrea sa va dea lectii, nu vrea sa va foloseasca. In plus, fara sa vreau sa ofensez pe cineva, importanta strategica a Moldovei nu e chiar asa de "impotranta".
Sentimentele nationaliste, de independenta si de mandrie pt tara voastra sunt binevenite, dar doar pana in punctul in care ofenseaza alte tari. Si nu uitati un lucru, R. Moldova de azi este doar jumatate din Moldova lui Stefan cel Mare pe care il iubiti si pe care romanii din Romania l-au ales "Cel mai mare roman al tuturor timpurilor".
Cat despre valori, traditii ...toate popoarele si toate tarile le au; unii le pastreaza mai bine, altii mai putin bine. Nu alunecati in greseala de a crede ca doar voi aveti asa ceva si ca traditiile si obiceiurile voastre sunt mai grozave in lumea asta. In momentul in care vrei sa evoluezi ca popor si sa modernizezi o tara, in mod implicit se vor pierde unele obiceiuri, valori, traditii, dar vor aparea altele care se pastreaza in pas cu vremea. SUA e cel mai bun exemplu, sunt varful de lance al lumii in majoritatea domeniilor pt ca ei au adoptat tot ce au gasit bun si folositor in orice tara si de la orice popor.

PS: pentru Panzera, W..p, sau altii ca voi; decat sa scriu ce am scris mai sus, imi era mult mai simplu sa scriu ca noi romanii oricum nu vrem unirea pentru ca nu avem nevoie de niste betivi care iubesc vinul mai mult ca orice, si s-am mai deprins in puls si cu vodka de la rusi, se ocupa de contrabanada si prostitutie. Ei bine era o greseala si prostie din partea mea sa pun o stfel de eticheta unui popor si unei tari.

Pentru a lăsa comentarii este nevoie să te autentifici. Nu ai cont? Deschide unul!